Mitä EI löydy WT- kahvipöydästä?
Kertokaas ny, oi te aatelisilla makunystyröillä varustetut aihe vapaa prole ihmiset?
Sanokaas. Mä ihan palan uteliaisuudesta?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 01:20"]
Tietenkään ei mitään ITSETEHTYÄ.
[/quote]Paitsi ne mokkapalat...
Kertokaa vielä, millaisia kunniavieraita teillä siis käy? Siis teillä, joiden mielestä kaikki on liian tavanomaista? Kuinka korkealle itsenne asetatte, kun menette "kyläilemään" mokkapala- lihavoileipäkakku- laihakahvimoccamaster- pussitee- seuraan.
Tätä nykyajan narsismia vaan tässä kartoitan! Voi Urpot!
Mikä teille ylipäätään riittää? Saisitte arvostella sitten ne itsetehdyt ylioppilaat tai herrasväet, joita todennäköisesti ei syö kuin vierailevan perheen emäntä vain arvostelumielessä???
Lapset tykkää mokkapaloista. Lapset syö kaupan keksejä. He ovat tottuneet mauttomuuteen, koska he elävät sitä todellisuutta joka päivä. Kaikki vähänkin erimakuinen jää syömättä.
Se vain on näin.
Tyhmät suomalaiset vielki tääl kello 1:31... ok
Hirveä haloo kahvipöytä tarjottavista ja ainoa joka sieltä puuttui, on itsetehdyt ylioppilaat!
Voi pyhä isä teitä urpoja.
Periaatteeni on, että kun tiedän että kylään on tulossa tämä täydellinen pikkuleipä-hifistely-värkkääjä- vähän paremalla suulla varustettu ihminen on tulossa kylään, pöydässä on taatusti MARIE keksejä, pasteijoita ja Pullava pitkoa!
Minä en itseäni alenna moisen tärkeilijän takia. Muuten kyllä.
Mulla on periaatteena se, että tarjoan mitä tarjoan ja jos ei kelpaa, niin olkoot ilman.
Että herrasväki on hyvä ja uittaa sitä pullavaa kaffekupissa. Se on hyvää vähän pehminneenä!
Ps. Juo tassilta!
Ja kaikkein herkuin asia on se, että olen akateeminen. Minä olen suorittanut akateemisen loppututkinnon ja minä vihaan akteemista kulttia! Voi voi että nautin, kun saan tylyttää tätä akateemista makunystyrää mariekekseillä ja nakeilla!
Olen myös ihan älykäs, joten voin pudotella tätä ääliötä ja WANNABE mitättömyyttä ( joka itseasiassa käyttää enemmän yhteiskunnan varoja koulutuksellaan työskentelemällä systeemissä) noilla muiden keksimillä rahat pois typeryksiltä -tyydyttyneillä rasvahappopommeilla!
Vittu että olette urpoja!
Ja minä laitan kyllä tuulihattuja kasvis ja liha täytteillä! Mulla on kuulkaa itsetehtyä ruisleipää että suussasulavaa pullaa! Niille jotka sen ansaitsevat! Että niitä herkullisiä saaristolais-lohi voileipä suupaloja!
Mä osaan tehdä hyvää ruokaa!
Ylpeä ap!
Mitenkäs sitten, kun akateemiset vieraat kilvan kehuvat itse tehtyjä karjalanpiirakoita ja voileipäkakkuja? Tekijä ei siis ole akateeminen.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 01:58"]
Ja kaikkein herkuin asia on se, että olen akateeminen. Minä olen suorittanut akateemisen loppututkinnon ja minä vihaan akteemista kulttia! Voi voi että nautin, kun saan tylyttää tätä akateemista makunystyrää mariekekseillä ja nakeilla!
Olen myös ihan älykäs, joten voin pudotella tätä ääliötä ja WANNABE mitättömyyttä ( joka itseasiassa käyttää enemmän yhteiskunnan varoja koulutuksellaan työskentelemällä systeemissä) noilla muiden keksimillä rahat pois typeryksiltä -tyydyttyneillä rasvahappopommeilla!
Vittu että olette urpoja!
Ja minä laitan kyllä tuulihattuja kasvis ja liha täytteillä! Mulla on kuulkaa itsetehtyä ruisleipää että suussasulavaa pullaa! Niille jotka sen ansaitsevat! Että niitä herkullisiä saaristolais-lohi voileipä suupaloja!
Mä osaan tehdä hyvää ruokaa!
Ylpeä ap!
[/quote]
Olen aikuinen ihminen ja jos meille kutsutuille vieraille ei kelpaa tarjoilut, niin voi voi. Epävarmat tyypit tekevät/tarjoilevat niin, että ei vaaaaan tule huono maine piireissä (missä piireissä?)
Ap pistää sen vinkkupullon pois ja menee nyt nukkumaan, menee aika noloksi.
Jaa-a, varmaan kaviaaria, viittä lajia haudutettua teetä, suklaafondue, kalliita juustoja. Lasten lempparina tietty etanat valkosipulivoilla.
t. Itse ilmeisesti wt
Herrasväen pikkuleipiä.