Aktiivimalli kakkonen tulee. Nyt se on varmaa
Marinin hallitus paljastuikin paljon pahemmaksi mitä Sipilän. Kataista tässä tulee varsinkin ikävä kun hänen aikaansa kaikki oli hyvin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/aa9029ed-01ca-4ddf-9492-9a1c09262…
Ääneni saa Ps seuraavissa vaaleissa. Vaikka kannattaisivatkin näitä niin ainakin vastustavat ilmastovouhotusta, feminismiä ja muuta pahaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän avulla saataisiinkin ihmisiä työllistymään, niin kyttäyskoneiston vaatima lisäpanostus syö rahallisen hyödyn. Halutaan vain lisää ahdistusta työttömille.
Itse olen töissä, (vielä), mutta toivotan tsemppiä työttömille, kuulostaa ahdistavalta jutusta lukemani toimet työttömän kannalta. Pelkkää pompottamista, kyykyttämistä ja kyttäystähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Valtioiden toiminta ja olemassaolo ei voi perustua sanktioihin, rangaistuksiin ja kiristyksiin ihmisiä kohtaan. Ihmisiä on hyvin erilaisia. Kiristys antaa mafiamaisen kuvan.
Minkä helvetin takia meidän valtio sitten harrastaa suoranaista KIUSAAMISTA.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomeen saada ainuttakaan oikeaa vasemmistopuoluetta, jota ei kiinnostaisi köyhien kyykyttäminen, ja jolla olisi järkevä suhtautuminen máá.hanmuuttoon ja muuhun máá.ilmanparannukseen? Tuntuu että tarjolla on vain eri asteisia Kokoomuksen ja Vihreiden variaatioita.
Jeba! Olen aivan samaa mieltä.
Eikö Suomeen saada ainuttakaan oikeaa vasemmistopuoluetta, jota ei kiinnostaisi köyhien kyykyttäminen, ja jolla olisi järkevä suhtautuminen máá.hanmuuttoon ja muuhun máá.ilmanparannukseen? Tuntuu että tarjolla on vain eri asteisia Kokoomuksen ja Vihreiden variaatioita.