Olen pilvessä. Haluatko kysyä jotain?
Siinäpä se. Kysy jotain, haluan avata alitajuntani!
Kommentit (32)
Mulle tulee aina vaan jumi. Jopa puhe lakkaa miltei kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:47"]
Yök, blossia. En oo koskaan päässyt oikeen siihen sisälle. Itsellä hyvät kolanousut tällä hetkellä, mieluummin näin :)
[/quote]
No, ensimmäisen kerran poltin 13 vuotiaana 16 vuotta sitten. Ja tasaisesti sen jälkeen. Ei vaan ole mun juttu. Mut tää kola sen sijaan, mmmmm, maistuu :)
Ei kannata kokistella. Jollain kestää hetki päästä sisään ja jotkun sujahtavat samantien sisuksiin
[/quote]
[/quote]
Ai keskimmäistä osaa en nähnytkää jostain syystä :O Niiin ei se ehkä täydellisesti minunkaan juttuni ole. Vaikka jostain syystä itse ehdotin polttelemista ja käärin savukkeet. Jotenkin odotan aina niitä hyviä oloja, mutta välillä ne ei tule. Ehkä, kun lähden baariin, niin sitten
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:39"]
[/quote]
Voiko olla kiinni lajikkeesta? Jotkut lajikkeet vaikuttavat aivan eri tavalla. Jos itse vedän liian tiukkaa tai liian paljon niin silloin oma puhekkin lakkaa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:39"]
[/quote]
Voiko olla kiinni lajikkeesta? Jotkut lajikkeet vaikuttavat aivan eri tavalla. Jos itse vedän liian tiukkaa tai liian paljon niin silloin oma puhekkin lakkaa.
[/quote]
Samasta satsista toisille kikatus fiilikset, mulla vaan jumii. Varmaan henk.kohtasta, miten reagoi
en halua avata tajuntaa.. haluaisin itsekin olla pilvessä mutta ei ole poltettavaa. ! joten nauti :)
jos olisit pilvessä, et kirjoittelis täällä, koska silloin ei todellakaan istuta koneella tai näpyttelisi kännykkää,, joten en uko että ole pilvessä, sorry.
silloin ei välitetä tämmöisistä turhanpäiväisyyksistä kuin vauvapalsta ja av.
miten universumi voi koko ajan laajeta syvyyssuunnassa jos kana ylitti tien ja pakasteherneet säteilee
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 01:24"]
jos olisit pilvessä, et kirjoittelis täällä, koska silloin ei todellakaan istuta koneella tai näpyttelisi kännykkää,, joten en uko että ole pilvessä, sorry.
silloin ei välitetä tämmöisistä turhanpäiväisyyksistä kuin vauvapalsta ja av.
[/quote]
Oi voi, harmi kun ajattelet noin. Kaverini ovat miehiä, joita kiinnostaa aivain erit asiat kun minua. En halunnut pelata änäriä heidän kanssaan, joten tulin tänne. Tällä hetkellä ollaan rockbaarissa ja muut on röökillä sekä pelaamassa. Tuli tylsää niin tulin tänne
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:09"]
Siinäpä se. Kysy jotain, haluan avata alitajuntani!
[/quote]
AI siellä voi kirjoittaakkin.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 01:31"]
miten universumi voi koko ajan laajeta syvyyssuunnassa jos kana ylitti tien ja pakasteherneet säteilee
[/quote]
Aivan liian vaikeita kysymyksiä tähän aikaan ......... . . . .
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:47"]
Yök, blossia. En oo koskaan päässyt oikeen siihen sisälle. Itsellä hyvät kolanousut tällä hetkellä, mieluummin näin :)
[/quote]
No, ensimmäisen kerran poltin 13 vuotiaana 16 vuotta sitten. Ja tasaisesti sen jälkeen. Ei vaan ole mun juttu. Mut tää kola sen sijaan, mmmmm, maistuu :)
Ei kannata kokistella. Jollain kestää hetki päästä sisään ja jotkun sujahtavat samantien sisuksiin
[/quote]