Olen pilvessä. Haluatko kysyä jotain?
Siinäpä se. Kysy jotain, haluan avata alitajuntani!
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:12"]
Mikä on lempibändisi?
[/quote]
Ainainen suosikki on Metallica, mutta tänään juuri tykästyin Mileyn Cyrusin biisiin :D
Lasten nukkumaanmenoaika meni jo. Menepäs sinäkin jo nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:12"]
Mä oon kans pilvessä.
Mitä lajiketta poltit? Mistä poltteluvälineestä?
[/quote]
Jotain 3 lajikkeen sekoitusta ja hienoa on! En ole valitettavasti perehtynyt lajikkeisiin :l
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:15"]
Lasten nukkumaanmenoaika meni jo. Menepäs sinäkin jo nukkumaan.
[/quote]
voihan nyt....
En koska mä olen ihan ekstaasissa, kun söin äsken maailman ihanimman iltapalan. Siihen kuului hapankorppuja joitten päälle laitoin kunnon köntit aurajuustoa ja ananaspaloja. Juomana oli karpalomehua.
Nyt mä olen ihan täynnä, röyyyh. Hyvää yötä!
Oliko kikatuslaatua vai jumituslaatua? Kummasta tykkäät enemmän?
Olet varmasti vihreä? Ja naamastasikin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:18"]
En koska mä olen ihan ekstaasissa, kun söin äsken maailman ihanimman iltapalan. Siihen kuului hapankorppuja joitten päälle laitoin kunnon köntit aurajuustoa ja ananaspaloja. Juomana oli karpalomehua.
Nyt mä olen ihan täynnä, röyyyh. Hyvää yötä!
[/quote]
Kuulostaa ihanalta! miinus ananakset
[/quote]
Tällä hetkellä vähän turhankin jumistus. Menen jossain vaiheessa sosialisoitumaan muiden kanssa niin pitäisi se ilo sieltä tulla kyllä nopeaakin. Muita kiinnostaa jääkiekko tällä hetkellä enemmän
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:23"]
[/quote]
Tällä hetkellä vähän turhankin jumistus. Menen jossain vaiheessa sosialisoitumaan muiden kanssa niin pitäisi se ilo sieltä tulla kyllä nopeaakin. Muita kiinnostaa jääkiekko tällä hetkellä enemmän
[/quote]
Ja kikatuksesta pidän enemmän! Unohdin äsken mainita. Kuka ei haluaisi olla iloinen!
Olet varmasti vihreä? Ja naamastasikin.
[/quote]
En. Varmistin jopa peilistä. Hieman pupilleissa tuntuu oudolta
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:33"]
Pamppu. Mihin käyttäisit sitä?
[/quote]
Nyt pistit pahan. Piti jo mieheltä kysyä, että mitä pampulla yleensä tehdään. Alkoi ehdottelemaan seksiä. Ehkä olisi sitten siinä apuna
Yök, blossia. En oo koskaan päässyt oikeen siihen sisälle. Itsellä hyvät kolanousut tällä hetkellä, mieluummin näin :)
En oo ikinä kokeillu pilveä mut haluaisin...en vaan polta edes tupakkaa niin tuntuis oudolta poltella pilveä :/ Kekseinä sitten ehkäpä!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:47"]
Yök, blossia. En oo koskaan päässyt oikeen siihen sisälle. Itsellä hyvät kolanousut tällä hetkellä, mieluummin näin :)
[/quote]
Ei kannata kokistella. Jollain kestää hetki päästä sisään ja jotkun sujahtavat samantien sisuksiin
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:57"]
En oo ikinä kokeillu pilveä mut haluaisin...en vaan polta edes tupakkaa niin tuntuis oudolta poltella pilveä :/ Kekseinä sitten ehkäpä!
[/quote]
Mieheni kokeili äsken ensimmäistä kertaa ja tein parikin sätkää ihan vain sen takia ettei ole liian tiukkaa hänelle. Mies ei siis ole ikinä polttanut tupakkaa. Hän kommentoi, ettei tuntunut edes pahalta! Itse odotin, että hän olisi yskinyt edes vähäsen. Ei kuulema ollut edes paha. Tosin häneen ei kukka vaikuttanut niin paljon kuin minuun
Mä oon kans pilvessä.
Mitä lajiketta poltit? Mistä poltteluvälineestä?