Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidan jälkeen uusperheessä puoliso ilmoitti, että

Vierailija
26.10.2013 |

kumpikin huolehtii oman lapsensa asioista. Puoliso on kuljettanut lapseni kouluun. Koulu on puolison työmatkan varrella. Oma työpaikkani on sen verran kaukana, että kouluun kuljettaminen on melko hankalaa. Lisäksi asia koskee myös ruokailuja eli puoliso ilmoitti ruokkivansa vain oman lapsensa. Koska olen kotona huomattavasti myöhemmin kuin puolisoni, niin vakiintuneena käytäntönä on ollut, että puoliso on aloittanut lasten ruokinnan ennekuin olen palannut töistä. Lisäksi puoliso on lakannut puhumasta lapselleni (lapseni on joka toinen viikko yhteisessä kodissamme. Puolison lapsi asuu meillä kokoajan.) Muutenkin puoliso kohdistaa minuun kohdistuvia negatiivisia tunteita nyt lapseeni. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Mitä tekisit, kun puhe ei auta? Asiasta on keskusteltu monta kertaa tuloksetta. Puoliso ei näe toiminnassaan mitään vikaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, lähde tuosta suhteesta!! Eihän kukaan täysijärkinen aikuinen ihminen tee noin, jos rakastaa sinua ja vielä lapselle. Älä edes mieti, unohda toi suhde.

Vierailija
2/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin oman lapseni ja muuttaisin elämään omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kohdista niitä lapseen vaan ilmaiseen palveluun.

Vierailija
4/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso, puoliso, puoliso, puoliso.....ei jaksa lukea.

Vierailija
5/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko vääntää rautalangasta vai tajuatko lähteä tai aja puoliso pellolle?

Vierailija
6/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, hei haloo. Parisuhteessa EI VAAN TEHDÄ NOIN. Tuollainen on jotain keskenkasvuisen kakaran käytösä, ei aikuinen ihminen tee noin, ja kun tekee, ei ole kypsä kyllä mihinkään parisuhteeseen.

Vierailija
7/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa, turha jatkaa.

Vierailija
8/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso :DDD ei ole puolisoa nähnytkään.

Eli, mitä tekisin? Sanoisin, että mennään kuten ennenkin ja kuten suunniteltiin, ei tehdä kuten lapset suuttuessaan. Jos ei auta, niin todellakin ottaisin ja eroaisin, siis jos tämä on jatkuvaa, jos yksi typerä moka, niin rauhottuisin ja puhuisin PUOlisoolle, puolisolle puolisolle---

Jäikö sullakin äikän tunnit vähän vähiin?

Vierailija
9/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parisuhde se on, jossa toinen passuuttaa

Vierailija
10/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ihmiset ovat puolisoja toisilleen, niin. 

Vierailija
11/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisin vääntää rautalangasta miltä lapsesta tuntuu kun puoliso on lakannut puhumasta hänelle yms. Kysyisin miltä hänestä tai hänen lapsestaan tuntuisi jos tilanne olisi toisinpäin.

Vierailija
12/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt uusperheessä joskus vastaavan ratkaisun kuin puolisosi, kun lasten molemmat vanhemmat odottivat minun kantavan täyden vastuun heidän lapsistaan ja joustaavn jouston perään, mutta minulla ei ollut sanan sanaa oikeutta puuttua heidän lastensa kasvatukseen. Toisin sanoen kelpasin vanhemmaksi kun töitä ja velvollisuuksia jaettiin, mutten saanut vaikuttaa meidän uusperheen asioihin ollenkaan.

Vierailija
13/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:31"]

Minä olen tehnyt uusperheessä joskus vastaavan ratkaisun kuin puolisosi, kun lasten molemmat vanhemmat odottivat minun kantavan täyden vastuun heidän lapsistaan ja joustaavn jouston perään, mutta minulla ei ollut sanan sanaa oikeutta puuttua heidän lastensa kasvatukseen. Toisin sanoen kelpasin vanhemmaksi kun töitä ja velvollisuuksia jaettiin, mutten saanut vaikuttaa meidän uusperheen asioihin ollenkaan.

[/quote]

Korjaus: lapsille puhuin kuitenkin edelleen, mutta kieltäydyin ottamasta vastuuta heistä.

Vierailija
14/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso pihalle. Lapsesi kärsii tilanteesta. Itse elänyt joskus lapsena samanlaisessa perheessä ja helvettiä oli.

Vierailija
15/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:27"]

Mikä parisuhde se on, jossa toinen passuuttaa

[/quote] Olen tietenkin vastavuoroisesti huolehtinut puolisoni lapsesta.

t.ap

Vierailija
16/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä PUOLISOLLA oli joku syy. Hän on ilmeisesti huolehtinut lapsesi kuljetuksesta ja ruokkimisesta? Eroa ja keskity siihen että pystyt itse huolehtimaan lapsestasi.

Vierailija
17/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka äitinä voit antaa jonkun kohdella lastasi noin. Säälittää kamalasti.  Toivottavasti ymmärrät lähteä suhteesta pian.

Vierailija
18/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se PUOLISO ja ala elää lapsesi kanssa yhdessä vaikka ihan hyvää elämää.

Vaikka vähän sitä vielä epäilen, että osaatko, mutta, luotan, kyllä sinä pärjäät ilman PUOLISOASI!

Vierailija
19/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:25"]

4, hei haloo. Parisuhteessa EI VAAN TEHDÄ NOIN. Tuollainen on jotain keskenkasvuisen kakaran käytösä, ei aikuinen ihminen tee noin, ja kun tekee, ei ole kypsä kyllä mihinkään parisuhteeseen.

[/quote]

Aikuinen EI laita muita hoitamaan omia lapsiaan ilman että maksaa siitä asianmukaisen korvauksen.

Vierailija
20/37 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi mies, eikö niin? Siksi käyttää termiä puoliso...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi