Juon joka aamu päärynänmakuisen Pirkka proteiinijuoman
Onko siitä jotain haittaa? Ainakin on hyvän makuista ja sisältää 22 g proteiinia.
Kommentit (15)
Sisältää sokeria? Liika protsku voi myös lihottaa.
Minulla on joka aamulle varattuna jääkaapissa kylmää Coop tai Pirkka olutta. Niillä aloitan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Lihottaa ketä lihottaa. Ylipainoisia on ketkä on, kaikki vaan ei turpoa.
Sokeria näyttäisi olevan noin 22g 250 millilitrassa, eli puolet aikuisen päivän saantisuosituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sokeria näyttäisi olevan noin 22g 250 millilitrassa, eli puolet aikuisen päivän saantisuosituksesta.
Suositukset on nyhveröitä ja piikkeavia varten.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joka aamulle varattuna jääkaapissa kylmää Coop tai Pirkka olutta. Niillä aloitan päivän.
Tuosta saa hyvää energiaa päivään!
Vierailija kirjoitti:
mitä tämä proteiinivouhotus on?
Sitä, että ihmisen on hyvä saada tee ravinnosta proteiinia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitkeä uskomus. Mutta liika proteiini ei lihota sen enempää, kuin liika hiilihydraatti tai liika rasva. Lihominen tapahtuu, jos kokonaisenergiansaanti on liian suurta. Proteiini ei varastoidu muita energiaravintoaineita helpommin.
Miksi tuossa olisi mitään vialla jos ihan normaalipainoinen ja kuntoinen olet. Itsellä tosin tuo sokeri varmaan saisi vaan nälän nopeammin esiin, mutta kaikkien kehot ei toimi näin.
Kuinka kiinnostav, kuinka tärkeä tieto!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kiinnostav, kuinka tärkeä tieto!
Näköjään kiinnosti sinuakin niin paljon, että avasit ketjun ja jopa kommentoit :D
Itse aloitan oluella. Hiilihydraatteja palautumiseen.