Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä nimistä?

Vierailija
26.10.2013 |

Jose Tapani

Jasu Tuomas

Nea Aurora

Nita Amanda

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää

Vierailija
2/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita on ihan nätti nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään ei iske :(

Vierailija
4/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi itse pidän. :) jokaisella noilla on mulle merkitys.

Vierailija
5/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki kamalia noin, mutta yksittäin ihan OK. Jasu Tuomas ei iske siksi, että siinä on kahden ihan erilaisen aikakauden nimet yhdistetty, sama Nita Amandassa. Otetaan 70-lukuinen lempinimi ja yhdistetään se vanhaan nimeen => ei kiva.

Vierailija
6/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanoin, näillä on mulle merkitystä! :) ja mä en niistä aika kausista niinkään välitä... vaan siitä et miltä ne nimet näyttää ja kuulostaa, pidänkö mä itse niistä ja merkitseekö ne mulle jotain. Samalla tavalla teitä kaikkia muitakin voisi alapeukuttaa.

Vierailija
7/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on myös ihan kauniita ja komeita nimiä. :) t. ap

Mutta makuasioitahan nämä on ja tunnetusti niistä voi kiistellä, mutta eriasia on sitten se onko siinä mitään järkeä ja johtaako se mihinkään, ainakaan hyvään. Ei. Jätän siis mielellään välistä. Rakastan lapsiani ja heidän nimiään. Ne on mun!

Vierailija
8/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ite tykkäät. Kuitenkin kysyit mielipiteitä av:lla ja niitä sait. 

Vierailija
9/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasu, ei kai kukaan nyt harkitse antavansa sellaista nimeä lapselle?

Vierailija
10/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita Amanda ainoa jotenkin järkevä nimi, kauniiksi en sanois

Vierailija
11/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:27"]

[/quote]

Sain sain, en vaan ymmärrä mikä idea tuossa alapeukuttamisessa on. Jos toinen kuitenkin niistä nimistä tykkää ja ne on hälle tärkeät. Ja minusta jasu on ihan kiva nimi :) sopii Josen veljen nimeksi.

Vierailija
12/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasu ei kyllä sovi ihmisen nimeksi, korkeintaan jokun eläimen. Muutkaan nimet eivät sovi suomalaiselle lapselle, jos nyt on suomalaisesta lapsesta kyse.

Vierailija
13/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden Jasun ja ihminen hän on.

Vierailija
14/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:38"]

[/quote]

Sain sain, en vaan ymmärrä mikä idea tuossa alapeukuttamisessa on. Jos toinen kuitenkin niistä nimistä tykkää ja ne on hälle tärkeät. Ja minusta jasu on ihan kiva nimi :) sopii Josen veljen nimeksi.

[/quote]

No se idea, että sillä ala-/yläpeukulla ilmaistaan se kysymäsi mielipide ilman että tarvitsee vaivautua kirjoittamaan. Jos ne on sun mielestä hyvät ja tärkeät, et varmaan HALUA kuulla mitä mieltä av-palstamammat ovat niistä, eriäviät mielipiteet ovat väistämättömiä. (Vastauksesna alkuperäiseen kysymykseesi: Itse en pidä varsinkaan Jasusta ja Josesta)

Vierailija
15/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:43"]

Jasu ei kyllä sovi ihmisen nimeksi, korkeintaan jokun eläimen. Muutkaan nimet eivät sovi suomalaiselle lapselle, jos nyt on suomalaisesta lapsesta kyse.

[/quote]

On kyse ihan suomalaisesta lapsesta ja miksi ei sopisi? Jasu ja Jose ei taida nyt olla kalenterissa, mutta kuitenkin tämän ajan muotinimiä ja Nea ja Nita ovat kyllä kanssa ihan suomalaisia nimiä siinä kuule missä Aurora ja Amandakin...

Nea, Aurora ja Amanda löytyy ainakin suomalaisesta kalenterista ja Nita nimeäkin nyt tavataan suomalaisissa nimissä. Esim. Janita, Anita. jne.

Ja wikipediasta voit tarkistaa esim. Jasu nimen merkityksen, ihan se on suomalainen miehen nimi. Muunnelma Jaakko nimestä ja Jaakko taas tulee Jaakobista, mikä tulee sitten raamatusta. Että silleesti.

Vierailija
16/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

No se idea, että sillä ala-/yläpeukulla ilmaistaan se kysymäsi mielipide ilman että tarvitsee vaivautua kirjoittamaan. Jos ne on sun mielestä hyvät ja tärkeät, et varmaan HALUA kuulla mitä mieltä av-palstamammat ovat niistä, eriäviät mielipiteet ovat väistämättömiä. (Vastauksesna alkuperäiseen kysymykseesi: Itse en pidä varsinkaan Jasusta ja Josesta)

[/quote]

Ok. No voihan se ymmärtää näinkin, mä taas ajattelin että tänne tullaan sanallisesti kertomaan niitä mielipiteitä. Koska, jos toiselle nuo nimet on kuitenkin tärkeät, on minusta vähän törkeää alapeukuttaa ja olla silleen hyi yäkk..

Kypsää.

Voi sen asiallisestikin ilmaista, että minä nyt en esimerkiksi pidä vaan tuosta nimestä. :) siis sanomalla.

Vierailija
17/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
18/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa vaihtoehdoissa eka ja toka nimi eri paria. Tapani, Amanda ja Aurora ovat minusta oikein hyviä nimiä, mutta Nita on aika kamala nimi, tulee mieleen joku nipotus tai niittaaminen. Jose ja Jasu ovat liian lempinimimäisiä. Nea on aika lälly, mutta ihan sievä.

Vierailija
19/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda ja Aurora on nätit nimet , mutta niitä on kyllä nykyään paljon. Noista muista en pidä, etenkin Jasu ja Nita tökkii.

Vierailija
20/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:57"]

Kaikissa vaihtoehdoissa eka ja toka nimi eri paria. Tapani, Amanda ja Aurora ovat minusta oikein hyviä nimiä, mutta Nita on aika kamala nimi, tulee mieleen joku nipotus tai niittaaminen. Jose ja Jasu ovat liian lempinimimäisiä. Nea on aika lälly, mutta ihan sievä.

[/quote]

Minäkin olen lälly ja tykkään söpöistä nimistä. :) mun tyttärestä tuleekin kiltti, ei mikään paska ämmä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi