Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko naimattomana matkustanut miehen kanssa Dubaihin?

Vierailija
26.10.2013 |

Lonely Planet -opas varoittelee kaikenlaisista vaaroista, mutta ei kai siellä tosiaan tule naimattomalle parille ongelmia...? Ihan lapsiperheenä matkustetaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee varoo niit arab driftailijoita, niil pärisee vähän liikaa t: rape.

Vierailija
2/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, olen? Avoliitossa oltiin kun matkustettiin Dubaihin ja ei kyllä mitään ongelmia tullut missään vaiheessa eikä kukaan paikallinen mitään parisuhteen tilaa kysellyt. Miksi tulisi ongelmia?

Ei tule ongelmia, kunhan ette osoita toisillenne mitään hellyyttä julkisesti tai kävele käsi kädessä. Ja vahditte lapsia, niin etteivät juokse esim. kauppakeskuksissa paljoa. Niin ja pukeutuminen niin että olkapäät ja polvet piiloon kaikilla. Mutta kylläpä minä näin Dubaissa pukeutumissääntöjen rikkojiakin ja käsi kädessä kävelevän parin.. En itse ehkä uskaltaisi riskeerata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pukeutumissäännöt luettu jne, mutta tuo LP tosiaan kertoo kauhutarinoita siitä, kuinka lentokentällä sämpylästä tarttuneet unikonsiemenet vievät vuosiksi vankilaan ja sellaista.

Mitenköhän tiukat farkut? Niissä lennän, ja taksilla hotellille - ei kai jo siitä "jää kiinni"?

Vierailija
4/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit kapealahkeiset farkut, tiukahkot oli minulla jalassa kun oltiin siellä. Joinakin päivinä legginsit ja pitempi toppi. Ei vaikuttanut olevan väliä, kun oli olkapäät ja polvet piilossa. Kyllä Dubaissa kuitenkin on ymmärrystä turisteja kohtaan, sillä niitä käy siellä paljon ja pukeutumistyyli on länsimaalainen. Isommissa kauppakeskuksissa suurin osa ihmisistä joita näkee on pukeutunut aivan "normaalisti" ja arabeja vähemmän.

En ole tuota unikonsiemenjuttua kuullut, onko siihen mitään linkkiä?

Vierailija
5/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paperisesta Lonely Planetista löytyy, kenties muualtakin..