Onko tosiaan totta että pieniä peniksiä
Onko tosiaan totta, että pieniä peniksiä on paljon enemmän liikenteessä kun isoja peniksiä? 20 miehen kokemuksella tänä vuonna sanoisin, että 70% on säälittävän pieni värkki.
Kommentit (61)
Ei 15 senttisellä pysty kukaan tyydyttämään naisen tarpeita.
Hyi hyi näin pienet pippelit 😩
USA:ssa keskimitta on 13cm. 20cm miehiä on 5%.
Kun on tutkittu minkä kokoisia naiset itse suosii, niin sillä on eroa onko pitkäaikainen kumppani vai yhden yön juttu. Pitkäaikaisille kumppaneille valitiin 16cm pitkä ja 12,2cm paksu. Yhdenyön jutuille 16,3cm ja 12,7cm paksu.
Lähde: https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2016/dec/05/women-large-penis-…
Tuon perusteella USAn naiset preferoi 3cm pidempää kuin mikä on keskimitta.
Lovehoneyn tutkimuksen mukaan naiset suosii dildoissa 15,2cm pituisia:
https://www.menshealth.com.au/women-are-using-6-inch-dildos
Homoilla on myös asiaan näkemys:
Peniksen kokoa on tutkittu erilaisin tieteellisin menetelmin ainakin 50-luvulta alkaen. Vaihtelevilla metodeilla tehtyjen tutkimusten tulokset ovat melko yhteneväiset. Yleisin peniksen koko erektiossa on noin 13 senttiä pituutta ja noin 12 senttiä paksuutta.
Nämä tutkimukset ovat paljastaneet myös sen, kuinka yleinen suuri penis todellisuudessa on. Sadasta miehestä vain viiden penis on yli 16-senttinen. Yli 18-senttiä on kuitenkin vielä harvinaisempi, sellaisen voi sadan miehen joukkiolla löytää sykkivän vain kahden miehen puntissa. Toki maapallo on täynnä väkeä ja perusmatematiikan mukaan Suomessakin on näin ollen yli satatuhatta miestä, joilla on suureksi laskettava penis.
---
Lähde: https://www.qx.fi/lifestyle/239401/on-typeraa-kysya-minka-kokoinen-muna…
En usko noihin tuloksiin hetkeäkään! Jotain katkarapumiesten propagandaa! Omassa kaveripiirissäni kenenkään poikayställä ei ole alle 20 senttistä erektiossa. En ole itse tietenkään mittaillut, mutta näin on kerrottu ja uskon siihen.
Sirpa 18
Luulen, että se on pelkästään urbaanilegenda, että kenelläkään miehellä olisi erektiossa alta 16cm penis.
Palstahullu (15cm) taas vauhdissa.
Mikähän sitä oikeasti vaivaa? Esiintyy naisena mutta on itse mies. Joku kummallinen koston halu johonkin? Teinipoika? Vai hakeeko virtuaalista säälipi**ua?
-m
Huvittaa nää keharikikkelillä varustetut häviäjät 😅
Paras palkinto trollaajalle on se, että hän saa paljon kommentteja trollaukseensa.
Nykyään on tosi harvinaista et aikuisella miehellä olisi vain 15cm kalu.
Nykyään miehillä on hyvin usein noin 20cm kalu.
15 senttisiin törmäsi joskus 90-luvulla vielä baareissa, mut onneksi tilanne nyt 2000-luvulla on parempi
Ikinä en ole seksiä harrastanut miehen kanssa, jolla pieni kalu.
Noin 20cm pitää olla.
Ne vain osuu kaikki sulle kun oot sellainen miehen viimeinen toivo...
Mulla on 21cm.
Tyttöystävä tykkää
Mun poikakaverilla 21 senttinen, eikä mitään tajua miten sitä käyttää. Pakko näytellä tykkäävänsä.
Pikkupippeli pojista ei ole mitään hyötyä sängyssä.
Ei ihme et ne kaikki on yksinäisiä reppanoita 😐
Mulla 23cm.
Yökerhossa riittää vientiä....
JKL 33 kirjoitti:
Mulla 23cm.
Yökerhossa riittää vientiä....
Tänään Lost and Foundissa, mistä päin oot? Top vai bottom?
Tän ketjun voi taas lopettaa. Samat tyypit puhuu paskaa, melkeuin kuin suomi24 sivuilla. Pysyisivät siellä.
Jos joku tuo asiaa tai todistettuja totuuksia se ei lisää asiallista keskustelua. Harmi. Vaikka aihe on aika turhanpäiväinen, niin siitäkin voisi jutella asiallisesti.
Suomessa kyllä valitettavasti on näin. Suurin osa on jotain viistoistasenttisiä ja ennen kaikkea tosi ohuita. Sellaisia paksuja on tosi vähän.
Joo, tämä on valitettavasti sinkkuelämän kirous etenkin +30v kategoriassa. Luulen että ison omaavaa miestä ei laiteta kiertoon yhtä helposti kuin pientä. Siksi keski-ikää lähestyessä pienten penisten osuus sinkkuväestössä kasvaa.
Tämä on myös syy sille, että olen nykyisin pitkiä aikoja selibaatissa. Parikymppisenä suurimmalla osalla oli keskikokoinen, ääripäät harvinaisia. Nykyisin taas vastaan tulee vain pienehköjä (useimmiten eronneella miehellä).
15cm on säälittävä pikkupojan kalu