Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko tapaillut miestä, jolla olet tiennyt olevan muitakin naisia samaan aikaan?

Vierailija
10.09.2020 |

Jos olet, niin miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen ihastunut mieheen, jonka tiedän flirttailevan muitenkin naisten kanssa.

Vierailija
2/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen ihastunut mieheen, jonka tiedän flirttailevan muitenkin naisten kanssa.

Eikö tuo vaivaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olin epätoivoisen rakastunut mieheen, joka tietysti nautti tilanteesta. Enää en sellaiseen ryhdy, tunteet kuohui ja oli paha olla. Jos sellainen tilanne tulisi, niin kävelisin siitä pois, ei ole sen arvoista (poissa silmistä, poissa mielestä, ainakin kun antaa ajan kulua).

Vierailija
4/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, olin epätoivoisen rakastunut mieheen, joka tietysti nautti tilanteesta. Enää en sellaiseen ryhdy, tunteet kuohui ja oli paha olla. Jos sellainen tilanne tulisi, niin kävelisin siitä pois, ei ole sen arvoista (poissa silmistä, poissa mielestä, ainakin kun antaa ajan kulua).

Sama. En ihan 100% varma ole että tapaili muita mutta sanotaanko että 99%. Rakastuneena tekee tyhmiä asioita.

Vierailija
5/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Tapailen itsekin muita mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
7/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tai oletan että muitakin oli vaikka ei asiasta koskaan suoraan puhuttu, nettideitissä tavattiin. En oleta että yhden tapaamisen jälkeen pitää sitoutua vain yhteen ihmiseen. Ei toista vielä tunne.

Vierailija
8/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se, että on ollut FWB-suhteessa varattuun jonkun aikaa? Siis tietäen, että on olemassa vaimo (enempää hänestä ei koskaan edes puhuttu eikä suhteen ollut tarkoituskaan syventyä sen kummemmaksi vaan toimia laastarina oman parisuhde-eron jälkeen)?

Vierailija
9/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Emme olleet vielä sopineet että tapailemme vain toisiamme. Molemmilla sama tilanne siis. En olettanut millään tavalla että mies siinä vaiheessa sitoutuisi vain minuun, enkä itsekään vaatinut sitä itseltäni.

En ollut ihastunut, vaikka mies oli älykäs ja komea. En vain syttynyt.

Vierailija
10/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin ihastunut mieheen joka oli pyörittänyt neljää naista yhtä aikaa. Kuulemma välillä oli ongelmia kun meinasi mennä sekaisin niiden kanssa ja mitä juttuja oli kullekin kertonut jne.

Meidän juttu oli niin kummallinen että oliko edes juttu. Ei siis seurusteltu eikä muutakaan. Tottakai tuo pisti silloin miettimään.

Vierailija
11/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vain kerran.

Vierailija
12/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa kuule pitkä paska noitten touhujesi takia. Samaa toivon sille miehelle.

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se, että on ollut FWB-suhteessa varattuun jonkun aikaa? Siis tietäen, että on olemassa vaimo (enempää hänestä ei koskaan edes puhuttu eikä suhteen ollut tarkoituskaan syventyä sen kummemmaksi vaan toimia laastarina oman parisuhde-eron jälkeen)?

Vierailija
13/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äärettömän rakastunut, enkä osannut arvostaa itseäni.

Vierailija
14/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ihan huvin vuoksi ja ajankuluksi. Ollaan kavereita enemmänkin, pari kertaa on yhdessä harrastettu seksiä. Ollaan oltu asian suhteen molemmat aivan rehellisiä, ei kumpikaan kuvittele suhteesta mitään romantiikkaa saavansa, ainoastaan seuraa. Minäkin deittailen samaan aikaan, joten...

Sitten jos rakastun (tai hän rakastuu), niin tilanne tietysti muuttuu.

Vierailija
15/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedin että asuu vaimonsa kanssa ja on ihan suhteessakin

Vierailija
16/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ukkomies oli vuosia kakkosena.

Vierailija
17/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mies teki reilusti asian selväksi jo heti alussa. Meillä oli sellainen ihastuksen täyteinen seksisuhde, oli molemmille ok. Luultavasti on kyllä useampi muukin tapaillut muita samaan aikaan, en ole kysynyt, koska en ole ollut kiinnostunut asiasta. Eivät ole siis itsellekään olleet niin vakavia juttuja tai kehittyneet siihen suuntaan.

Vierailija
18/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi ku jännää.

Vierailija
19/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olin ihastunut mieheen joka oli pyörittänyt neljää naista yhtä aikaa. Kuulemma välillä oli ongelmia kun meinasi mennä sekaisin niiden kanssa ja mitä juttuja oli kullekin kertonut jne.

Meidän juttu oli niin kummallinen että oliko edes juttu. Ei siis seurusteltu eikä muutakaan. Tottakai tuo pisti silloin miettimään.

Mullekki kerran yks mies surkutteli, että käy työstä tapailla kerralla niin montaa naista :D Nauroin sille ja sit pantiin.

Vierailija
20/22 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena, kun erosin omasta tahdostani ensirakkaudestani ja sydämeni oli särkynyt. Tapailin miestä, joka oli tämän ensirakkauteni kaveri eli ennestään tuttu, mutta en ollut häneen lainkaan ihastunut, vaan parissa tilanteessa vain päädyimme yhteen, vaikka hän oli kai naimisissa. Hän lohdutti minua ja muistelen sitä edelleen hyvällä. Tapasin hänet pitkän aikaa sen jälkeen ja itse asiassa hänen tapaamisensa tuntui hyvältä, koska muistot olivat niin hyviä. Hän jotenkin näki surullisuuteni ja osasi ottaa sen vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän