Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli talvella vahva tunne, että tänä kesänä tapahtuisi jotain käänteenekevää ja hienoa

Vierailija
30.07.2024 |

Ei tapahtunut. 

N.51

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu voi vielä yllättää! 

Vierailija
2/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö mitään sen eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö mitään sen eteen?

Olen kiertänyt pitkin suomea ja juossut miesten perässä. Yrittämisen puutteesta ei ole kyllä kyse. Että eipä heti syyllistetä.

ap.

Vierailija
4/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tänä kesänä kaikki muuttuu

Vierailija
5/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Intuitioon" ei kannata aina luottaa, intuitiiviset tunteet eivät aina perustu tosiasioihin eivätkä aina toteudu. Saattavat olla toiveajatteluun perustuva tulkinta tunteesta, eli petollisia pahimmillaan. 

Vierailija
6/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käänteentekevää oli huomata, että perässä juokseminen ei tepsinyt, ja keksiä uusi keino.

Vierailija
7/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu. Ja nythän se mun jännittävä odotus toteutui, Satonen kävi hommamassa Thaimaalaiset marjampoimijat Suomeen. Alfa. Takuumiehenä thaimaalaisille. Josko siellä kuormassa on sitten jotain pikkukivaa hänellekin. 

Vierailija
8/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta vuotta miettinyt et josko tänä kesänä löytäis heilan. Mut ei. Just tuli 10 vuotta täyteen ilman mitään.

Varmaan täyttyy 20 vuotta myös. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
9/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä alalalla, missä katselen varsinkin kesällä onnellisten parien illanviettoa/viikonlopun viettoa. Tulee surullinen olo, kun itse on yksinäinen. No edellinen kumppani ei halunnut tehdä mitään kuin olla kotona ja mököttää. Tunsin silloinkin itseni yksinäiseksi, että parisuhde ei todellakaan takaa onnea, mutta sellaisen onnellisen suhteen haluaisin. 

Vierailija
10/10 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoko oli se tavoitteesi?

Kesällä niin moni on haku päällä, moni vielä kevyttä kesäjuttua hakemassa,  että kannattaa panostaa syksyyn. 

Syksy on uusi alku. Jos mahdollista aloita joku uusi harrastus jota olet pitkään pohtinut. Tee asioita jotka tuovat sulle hyvää mieltä ja oloa. Sisäinen hyvinvointi näkyy ja toinen hyvinvoiva voi tunnistaa sut.

Itseensä kannattaa panostaa. Muut on omia yksikköjään etkä heihin voi vaikuttaa vaikka kuinka juoksisit perässä tai kamppaisit.

Panosta itseesi ja siihen mitä sinä tahdot elämältäsi ja elämääsi.