Onko tosiaan totta että pieniä peniksiä
Onko tosiaan totta, että pieniä peniksiä on paljon enemmän liikenteessä kun isoja peniksiä? 20 miehen kokemuksella tänä vuonna sanoisin, että 70% on säälittävän pieni värkki.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on valitettavasti sinkkuelämän kirous etenkin +30v kategoriassa. Luulen että ison omaavaa miestä ei laiteta kiertoon yhtä helposti kuin pientä. Siksi keski-ikää lähestyessä pienten penisten osuus sinkkuväestössä kasvaa.
Tämä on myös syy sille, että olen nykyisin pitkiä aikoja selibaatissa. Parikymppisenä suurimmalla osalla oli keskikokoinen, ääripäät harvinaisia. Nykyisin taas vastaan tulee vain pienehköjä (useimmiten eronneella miehellä).
kyllä laitetaan, iso penis ei suojaa kusipäisyydeltä
Onneksimaahanmuuttajat ovat parantaneet tilannetta. Niiltä löytyy 25-30 cm vehkeitä.
Kokemukseni perusteella 70% naisista on löysä ja haiseva värkki.
Kuka näitä jaksaa nostella joka ainoa päivä
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikista miehistä maailmassa, keskivertoa pienempi penis on yli 97%:lla
Hehee, jollain nyt prosenttilasku vähän hukassa;D oikea vastaus 3%:lla on keskiveroa suurempi penis;D
Oikeasti pituudella ei oo niin paljoa väliä, kuin paksuudella, mielummin 14cm pitkä ja ranteen paksuinen kuin ohut ja 18 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on valitettavasti sinkkuelämän kirous etenkin +30v kategoriassa. Luulen että ison omaavaa miestä ei laiteta kiertoon yhtä helposti kuin pientä. Siksi keski-ikää lähestyessä pienten penisten osuus sinkkuväestössä kasvaa.
Tämä on myös syy sille, että olen nykyisin pitkiä aikoja selibaatissa. Parikymppisenä suurimmalla osalla oli keskikokoinen, ääripäät harvinaisia. Nykyisin taas vastaan tulee vain pienehköjä (useimmiten eronneella miehellä).
Ei, mutta en ole havainnut että miehen pieni muna mitenkään estää sitä olemasta kusipää, siis pienimunaisen lisäksi. Ja suhde varmasti pysyy parempana pidempään jos seksi on hyvää. Ja niille jotka sanoo, että ei iso muna takaa hyvää seksiä: samanlainen seksi on parempaa isohkolla munalla verrattuna pieneen, eikä eikä pieni muna estä sitä etteikö mies voisi olla laimea sängyssä muutenkin. Ja voi se tietenkin olla että isotkin laitetaan kiertoon yhtä todennäköisesti, mutta ehkä ne napataan toiselle kierrokselle nopeampaa.
Armeijan kutsuntojen edeltävässä tarkastuksessa naislääkäri ja naissairaanhoitaja koittivat pidättää nauruaan kun laskin alushousut ja he näkivät kylmästä kutistuneen mikro penikseni. Se oli noloa
Vierailija kirjoitti:
Armeijan kutsuntojen edeltävässä tarkastuksessa naislääkäri ja naissairaanhoitaja koittivat pidättää nauruaan kun laskin alushousut ja he näkivät kylmästä kutistuneen mikro penikseni. Se oli noloa
No miksi piti ne housut laskea, kun ei mitään munatarkastuksia ole?
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että turha sinulle on nauraa, koska isä ja äiti järjestivät sinulle tuon XS-molon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että turha sinulle on nauraa, koska isä ja äiti järjestivät sinulle tuon XS-molon.
Tai että kyllä se vielä äsken oli enemmän näkyvillä kuin nyt...
En uskaltanut sanoa mitään kun jännitti muutenki ja se naisten virnuilu. Pakko se oli laskea housut kun käskettiin ja kyllä minulle muna tarkastus tehtiin. Lääkäri laitto hanskat käteen ja otti pinsetit ja suurennuslasin esiin. Sairaanhoitaja katsoi virnuillen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä jaksaa nostella joka ainoa päivä
Ei se nyt niin vakavaa ole. Tuntuu, että naiset jostain syystä pahoittavat mielensä näistä hupailuista. Itsellänikin on ihan tavallinen/pieni mjulkku, mutta silti monet näistä kommenteista onnistuvat huvittamaan.
Pienet munat painottuu laitaoikealle.
Suomalaiset lahnapillut ja pikkutissi akat täällä kehtaa naureskella miehille
N22 Tku kirjoitti:
Ei 15 senttisellä pysty kukaan tyydyttämään naisen tarpeita.
Hyi hyi näin pienet pippelit 😩
Mulla on tuota lyhyempi, ja tyydytänkin sillä lähinnä omat tarpeet. Siihen sen pituus on riittänyt ihan hyvin.
Moi. Mitä sä sanoit..kyllähän 15cm on mun mielestä vähintään keskikokoinen mutta mieluummin iso. Esim mulla on 9cm ja siitä nyt voi sanoa että normaali-/keskikoko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta en ole havainnut että miehen pieni muna mitenkään estää sitä olemasta kusipää, siis pienimunaisen lisäksi. Ja suhde varmasti pysyy parempana pidempään jos seksi on hyvää. Ja niille jotka sanoo, että ei iso muna takaa hyvää seksiä:
Samanlainen seksi ei muuten ole. Huono seksi on huonoa seksiä, ei sitä miehen munan koko miksikään muuta. En käsitä, että miehet luulevat että isompi tuntuu automaattisesti paremmalta, jos seksi on huonoa. Se vain on..huonoa, siinä auta kalun koot tai muut.
Kerran baarinaisella oli niin väljä että sieltä tuli ulos haakrikkoutunut laiva ja Atlantti meri. Varmaan satatuhatta neliökilometriä väljyys . Koitappa siinä alle 30 senttisellä tyydyttää
juu, kaikki alle 20cm kalun omistaville annettiin ilmainen eutanasia 2011