Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ymmärrä, miksi jotkut rakastavat katkarapuja?

Vierailija
10.09.2020 |

Syön niitä kyllä, jos tulee esim. pitsassa vastaan. Mutta katkarapuleipää en pystyisi syömään. En ymmärrä, miksi niistä vouhotetaan. Erityisen oudoksi katson sen, että syödään ja kuoritaan kokonaisia katkarapuja. Kauhea vaiva pienen, oudon, suolaisen palasen takia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ollenkaan katkaravuista, mutta en ole koskaan ihmetellyt sitä että jotkut muut tykkää. Makuja on monenlaisia.

Vierailija
22/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä aurajuuston syöjiä, miksi kukaan haluaa laittaa suuhunsa homehtunutta ruokaa? Ei ku hei! Oliko se niin, että me ihmiset ollaan ... ERILAISIA?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja joku on ihmetelly joskus mm.miksi jotkut rakastaa oliiveja.

En osaa kyllä sanoa, molemmat on lähinnä sellaista pikkusyötävää, ja ihan piristävää aina välillä, nk.perinteisemmän sapuskan välissä. Jotain muuta kuin perinteinen ruoka näin pohjoisessa ...

Itse pidän kyllä oikein tarjottuna niin katkaravuista kuin oliiveistakin, mutta ei niistä nyt ihan jokapäiväsiksi syötäviksi ole. Vaihtelua kun välillä kaipaa, niin siihen ajoittain ihan ok ...

Vierailija
24/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään paljon kuorituista katkaravuista, mutta kuoriminen on kyllä viheliäistä näperrystä. Ne vaan maistuu tosi hyvälle, niin kylmänä kuin lämpimänäkin.

Vierailija
25/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut ovat ihania tuoreina ja grillattuina. Niitä vaan ei saa Suomesta. Jos joskus olet Välimeren rannalla lomalla, kokeilepa annosta grillattuja tuoreita suuria katkarapuja.

Vierailija
26/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vouhotetaan? Tai mitä ymmärtämistä asiassa ylipäätään on? 

Nehän ovat olevinaan jotain todella hienoa ja katkarapuleivän pitäisi olla kaikkien suurinta herkkua.

Mistä hemmetistä olet saanut tuollaisen älyttömän käsityksen? Tuletko jostain 70-luvulta?

Ei katkarapu ole enää vuosikymmeniin ollut mikään erityinen herkku. Hyvää syötävää siinä kuin moni muukin, niille jotka niistä tykkäävät. Itse käyn useinkin Fazerin kahvilassa syömässä katkarapuleivän lounaaksi, koska se on minusta maukasta. Mutta en todellakaan ihmettele jos joku ei niistä pidä.

Vierailija
27/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin paljon enemmän katkarapuja jos kukkaro kestäisi. Syön niitä leivän päällä, kastikkeessa, pitsassa, salaatissa, grillattuna, jopa pelkästään.

Vierailija
28/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yleensä katkaravuista, mutta eräässä japanilaisessa ravintolassa saatan syödä niitä isoja katkarapuja. Ne on kuorrutettu ja uppopaistettu (tempura).

Vierailija
29/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pakasteita en ymmärrä ihan kaameita, mutta ne kuorelliset on ihan ok.

Vierailija
30/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä syömään niitä, jos jossakin ruoassa tulee vastaan, mutta eivät ne millään tavoin innosta. En itse tee koskaan ruokaa, jossa olisi katkarapuja, tai ravintolassa tilaa mitään, missä ne olisivat pääosassa.

Vierailija
31/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaravut ovat ihania tuoreina ja grillattuina. Niitä vaan ei saa Suomesta. Jos joskus olet Välimeren rannalla lomalla, kokeilepa annosta grillattuja tuoreita suuria katkarapuja.

Suuret eivät itse asiassa ole niin maukkaita kuin pienet.

Vierailija
32/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katkiksista monessa muodossa, ja ne pakastetutkin ovat hyviä kun osaa ne valmistaa.

Vierailija
33/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä pakasteita en ymmärrä ihan kaameita, mutta ne kuorelliset on ihan ok.

Pakastetuistakin saa silputtuna ja tuorejuustoon sekoitettuna oivaa levitettä leivän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän