G: Kenen julkkisnaisen viehätysvoimaa miesten silmissä et ymmärrä?
Minun on pakko sanoa Sandra Bullock. Ihan tavallinen nainen, ei erityisen kaunis. Mikä hänessä vetoaa miehiin?
Kommentit (121)
Ei oo ihme kun Sandra on puoliksi saksalainen! Ei oo maailman kaunein kansa.. Kristen Stewart on aika narkin oloinen.
Mun valinta on Jordan.. jotain NIIN kamalaa.. hrr..
Sen sijaan Scarlett Johansson on ihan sairaan kaunis.. Oon kade :(
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 10:08"]
Ei oo ihme kun Sandra on puoliksi saksalainen! Ei oo maailman kaunein kansa.. Kristen Stewart on aika narkin oloinen.
Mun valinta on Jordan.. jotain NIIN kamalaa.. hrr..
Sen sijaan Scarlett Johansson on ihan sairaan kaunis.. Oon kade :(
[/quote]
Scarlett on ihana. Olen katsonut sen The Island -leffankin useampaan kertaan vain siksi, kun Scarlet ja Ewan McGregor on siinä niin ihana pari. Uuuu, ollapa itse kuin S ja puoliso kuin E :)
Jennifer Aniston. Hänestä kai myös miehet pitävät?
Sarah Jessica Parker ei ole edes nätti, vaan pikemminkin ruma, miesmäisen näköinen. En ymmärrä, miksi edes naiset häntä ulkonäön vuoksi ihannoisivat. (Jopa se roolihahmo oli kauhea.)
Monet rumankauniit naiset ovat tosi viehättäviä, kun nostavat päänsä pystyyn ja tekevät erikoisista piirteistään valttinsa, kuten Christina "alienotsa, taskuvenus" Ricci tai Scarlett "neekerinpusu" Johanson, mutta Sarah Jessica Parkerilla ei ole mitään sellaista kiehtovaa rumankaunista liioittelevaa piirrettä - hän on vain epäkiinnostavalla tavalla ruma.
Ehdottomasti Angelina Jolie! Kenen mielestä sellainen nälkiintynyt kumihuuli on kaunis? Etenkin kun sillä on elokuvissa tasan yksi ilme ja aina sama rooli? Ihan oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 10:24"]
Ehdottomasti Angelina Jolie! Kenen mielestä sellainen nälkiintynyt kumihuuli on kaunis? Etenkin kun sillä on elokuvissa tasan yksi ilme ja aina sama rooli? Ihan oikeasti?
[/quote]
Mun käsityksen mukaan Angelina Jolie ei mikään (hetero)miesten lemppari olekaan, vaan naiset sitä ihailee.
Angelina Jolie, Megan Fox, Kim Kardashian
Tori Spelling, hyyh. En tosin tiedä pitääkö kukaan häntä seksikkäänä, paitsi se sen aviomies
Mä tykkään Sarah Jessicasta, mutta taas Scarlett on vastenmielinen hevossuineen.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 10:32"]
Angelina Jolie, Megan Fox, Kim Kardashian
[/quote]
Ohhoh. Mielestäni luettelit juuri seksikkäimpiä naisia maailmassa. Angelina Jolie silloin kun oli lihaa luiden päällä, oli ihan järkyn seksikäs. Listastasi puuttuu vielä Charlize Theron, Scarlett Johansson, Beyoncé ja Jennifer Lopez, siinäpä liuta superseksikkäitä julkkisnaisia! (ja olen nainen)
Jessica Biel, Michelle Pfeiffer, Maria Sharapova,
Suomalaisista Martina Aitolehti. Näyttää jotenkin miesmäiseltä (siis ei tyyliltään, mutta piirteiltään)
En todellakaan ymmärrä Sarah Jessica Parkeria, Jennifer Anistonia enkä Tori Spellingiä.
Britney Spears, silmät lurpsottaa
Jennifer Garner, semmonen Ridge Forrester-leuka
Kirsten Dunst - tylsän ja arkipäiväisen näköinen, samaa sarjaa kuin esim. Britney Spears. Tuon tyyppinen ulkonäkö tuntuu kyllä vetoavan miehiin. Ilmeisesti vaaleahiuksisuus vetoaa.
Cameron Diaz - lyttynaama
Angelina Jolie - liian laiha, liian isot huulet
Michelle Williams - toinen tylsä tusinanaama
Gwyneth Paltrow - epänaisellinen neliönaama, outo nenä
Kristen Stewart - tylsä
Megan Fox - keinotekoisen näköinen, aina samat maneerit joka kuvassa (suu "eroottisesti" auki)
Jennifer Aniston - ei ruma, mutta yliarvostettu. Miehekäs leuka.
Sen sijaan tässä ketjussa mainittua Anne Hathawaytä pidän kauniina, melkeinpä klassisessa mielessä. Scarlett Johanssonin voisi kasvojen perusteella helposti laskea "tusinanaama"-kategoriaan, mutta hänessä on jonkinlaista vanhanajan Hollywood-glamouria, josta pidän. Uma Thurmania pidän erittäin karismaattisena, joten hänen ulkonäkönsä miellyttää minua myös.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:21"]
Aika vähän olette maininneet kotimaisia kaunottaria. Olen odotellut yhtä trioa, mutta kun kukaan ei ole nähdäkseni tullut maininneeksi, niin teenpä sen sitten itse: kolme Kivilahden naista, joita toimittajat hehkuttavat aina kun ovat jossain kissanristiäisissä. Pelottavia ovat. Mutta kun isällä / aviomiehellä on paksu lompsa perstaskussa, niin naiset muuttuvat kaunottariksi. Rahalla on ihmeellinen mahti. Samoin asemalla. Monet kuninkaalliset ovat kauniita, mutta vain aseman ansiosta.
[/quote]
Oot kirjoittanut noiden sisarusten epäviehättävyydestä ennenkin palstalle. Onko sulla joku pakkomielle heistä?
MIKSI Heidi Klum? Noooh, minä oon kateellinen sille joten en voi ku ihmetellä sanomisianne :D Niin hyvässä kunnossa pysyny nelikymppiseks asti, hyvä äiti ja tosi kova tekee töitä.
MUTTA NÄITÄ EN YMMÄRRÄ:
Gisele Bundchen - luikku lähisilmä ja booooring
Eva Mendes - liian miesmäinen hevosennaama
Julia Roberts - hirvee jättisuu
Jennifer Aniston - kiristetty neliönaama
Keira Knightley - tissitön hevosennaama
Viivi Avellan
Viivi Avellan
Viivi Avellan
Viivi Avellan
Viivi Avellan
Viivi Avellan
Viivi Avellan
Viivi Avellan
On muuten myöntänyt jossain haastattelussa, ettei itsekään tajua, mitä tekee kaikenlaisissa kesäheilaäänestyksissä. Tyrkky kumminkin!
Cameron Diaz, ei pysty ymmärtämään. Toinen on just Sandra Bullock.