Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenen julkkisnaisen viehätysvoimaa miesten silmissä et ymmärrä?

Vierailija
26.10.2013 |

Minun on pakko sanoa Sandra Bullock. Ihan tavallinen nainen, ei erityisen kaunis. Mikä hänessä vetoaa miehiin?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 13:12"]

Jennifer Garner, semmonen Ridge Forrester-leuka

[/quote]

Uu joo! Ja sian silmät !

Vierailija
2/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian, hän on ihan hirveän teennäinen möhkäle, ja varsinkin takapuoli on kamala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna  1980-90 -luvulla. Ulkonäkö ja kroppa olivat silloinkin kunnossa, mutta kauhea tyrkkyily ja bitchmäisyys yhdistettynä surkeaan laulutaitoon teki hänet tosi vastenmieliseksi. Olen ollut yllättynyt, kun olen kuullut jälkikäteen, kuinka moni ikäiseni (40+) mies on ollut ihan kuumana häneen, kun silloinen miesystäväni ei sietänyt häntä yhtään.

Vierailija
4/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Biel on minusta ehkä kaunein julkkisnainen, tulee mieleen Giselle hyvällä tavalla. En ymmärrä, miksi hän on niin monen listalla. Kateellisia Justin Timberlakesta?

Vierailija
5/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston. Siinä naisessa ei ole muuta kaunista kuin hiukset. Miehekkäät kasvot.

Vierailija
6/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kelly Kalsonki. ihan törkeen ruma. Homoksi alkaisin jos tuolta kaikki naiset näyttäs! 

Vierailija
7/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:27"]

Mulle ei tule mieleen kuin Iina Kuustonen. On jotenkin niin suttuinen. 

Joskus olen ihmetellyt Julia Robertsia, näyttää ihan south parkin kanadalaiselta, mutta ääneen ihmeteltyäni selvisi ettei ainakaan mun tutut miehet hänestä oikein välitä. Eikä ole syynä että pitäisi valehdella, olen kuullut ylistystä kyllä esim. Christina Riccin ja Miranda Kerrin kauneudesta ja seksikkyydestä. ;)

[/quote]

Mun miehen mielestä Julia on on yksi kauneimmista :)

Vierailija
8/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 11:47"]

Suomalaisista Martina Aitolehti. Näyttää jotenkin miesmäiseltä (siis ei tyyliltään, mutta piirteiltään)

[/quote]

Buahaaa....kuka mies sitä hyvännäköisenä pitäisi?

Vierailija
9/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira korpi

Sara sieppi

Vierailija
10/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristen Stewart on todellakin ihan taviksen näköinen, einkoolainen hymyile tai löydy säihkettä silmistä. Ihme epävarman oloinen teini miss nobody.

Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston, Anne Hathaway, Milla Jovovich, Cameron Diaz, Angelina Jolie jne onhan noita missä ihmetyttää se mikä niissä on niin hot muka.

Ja joku pamela Anderson, Anna Nicole Smith jne, ei ymmärrä.

Vierailija
11/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Loiri. Onko edes Maan asukas?

Vierailija
12/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, kyllä salamat sinkoilee.

Suuri viehätysvoima = nätti naama + ennen kaikkea nöyrän positiivisen kunnioittavan itsevarma olemus.

JA

Matala viehätysvoima = ei-nätti naama + ennen kaikkea
ylpeän negatiivisen kateellisen epävarma olemus.

;p

-Miehen puolikas

Vierailija
13/121 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uma Thurman, Gwyneth Paltrow, Sandra Bullock, Megan Fox. Kaikki kauniita ja nättejä, mutta en seksikkääksi sanoisi. Foxilla on joka leffassa ja kuvassa samat maneerit, suu auki ja silmät sirissä. Yhden ilmeen nainen.  Samaan sarjaan kuuluvat tusina malli blondit, joilla ei taida nimiä ollakaan.

Angelina Jolien ja Scarlett Johanssonin taas ymmärrän täysin. Kai ihmisillä on sitten vain niin erilaiset kauneuskäsitteet. 

Vierailija
14/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie Holmes, Christina Ricci ja Maggie Gyllenhaal ovat mielestäni vastenmielisen näköisiä. Myös Miranda Kerrillä on ällöttävä sydämenmuotoinen ryttynaama.

Vierailija
15/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein googlettaa, kuka on Maggie Gyllenhaal. Ei mikään malli, mutta todella viehättävä. Tavallisen suloinen.

Vierailija
16/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggiehan on aivan ihana. Tykkäisin jos olisin mies. :)

Vierailija
17/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä.

Vierailija
18/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Love Hewittin naamassa on mielestäni aina ollut jotain hyvin häiritsevää. Hyvä vartalo sillä kyllä on.

Vierailija
19/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ketjussa mainituista Milla Jovovichista ja söpöistä naisista, kuten Maggie Gyllenhaal, Kirsten Dunst ja Miranda Kerr. Tosin tykkään myös heissä sellaisesta yleisestä tyttömäisyydestä ja siroudesta.

Pallotissisiä naisia en voi sietää. Siis sellaisia, joilla joko on isot silarit tai joiden rooleissa olennaista on aina vain tissien ja vartalon esittely, esim. Jessica Alba. Suorastaan inhosin Laura Harringia Mulholland Drivessa, hän vain näyttää kauhean muoviselta ja epämiellyttävältä.

Vierailija
20/121 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker, Christina Ricci, Nicole Kidman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme