G: Kenen julkkisnaisen viehätysvoimaa miesten silmissä et ymmärrä?
Minun on pakko sanoa Sandra Bullock. Ihan tavallinen nainen, ei erityisen kaunis. Mikä hänessä vetoaa miehiin?
Kommentit (121)
Naiset ottaisivat julkkismiehen aivan eri tavalla tosissaan kuin lapset joulupukin.
Niin, varmaan onkin syytä ottaa eri tavalla tosissaan, koska julkkismiehet ovat olemassa, joulupukki ei.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:27"]
Mulle ei tule mieleen kuin Iina Kuustonen. On jotenkin niin suttuinen.
Joskus olen ihmetellyt Julia Robertsia, näyttää ihan south parkin kanadalaiselta, mutta ääneen ihmeteltyäni selvisi ettei ainakaan mun tutut miehet hänestä oikein välitä. Eikä ole syynä että pitäisi valehdella, olen kuullut ylistystä kyllä esim. Christina Riccin ja Miranda Kerrin kauneudesta ja seksikkyydestä. ;)
[/quote]
Munkin miehen mielestä Nicole Kidman on tosi kuuma, tai oli, epäonnistuneet nuorennusleikkaukset vienyt vähän pois. :/ Päinvastoin kuin Jessica Lange joka vaan kaunistuu vanhetessaan.
Kirsten Dunstissa on mun mielestä söpö torahampaineen. :)
Sitä True Bloodin naispääosan esittäjän hottiuta en huomaa, aika ei-niin-kaunis, kierosilmä harvahammas. Enkä ees saa nyt nimeä mieleen, edes roolihahmon!
Jessica Biel? oikeasti? Heidi Klum? Jennifer Aniston?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:36"]
Jessica Biel? oikeasti? Heidi Klum? Jennifer Aniston?
[/quote] no noi ja lopez ja kidman ainakin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:27"]
Joskus olen ihmetellyt Julia Robertsia, näyttää ihan south parkin kanadalaiselta, mutta ääneen ihmeteltyäni selvisi ettei ainakaan mun tutut miehet hänestä oikein välitä. Eikä ole syynä että pitäisi valehdella, olen kuullut ylistystä kyllä esim. Christina Riccin ja Miranda Kerrin kauneudesta ja seksikkyydestä. ;)
[/quote]
Munkin miehen mielestä Nicole Kidman on tosi kuuma, tai oli, epäonnistuneet nuorennusleikkaukset vienyt vähän pois. :/ Päinvastoin kuin Jessica Lange joka vaan kaunistuu vanhetessaan.
Kirsten Dunstissa on mun mielestä söpö torahampaineen. :)
Sitä True Bloodin naispääosan esittäjän hottiuta en huomaa, aika ei-niin-kaunis, kierosilmä harvahammas. Enkä ees saa nyt nimeä mieleen, edes roolihahmon!
[/quote]
Sookie-eeh..
Mun miehen mielestä Julie Roberst on kuuma. Kai sillä kroppa on kunnossa, mutta mun mielestä se on ruma hevosennaama.
kristen stewart, heidi klum, julia roberts, gwyneth paltrow, maggie gyllenhaal, kirsten dunst, michelle williams, jennifer aniston
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:44"]
sarah jessica parker
[/quote]
Häntä ihailevat naiset, eivät miehet.
Sarah Jessica Parkeria en mäkään ymmärrä. Moni tavisnainen on kauniimpi, en sitten tiedä jos se on olemukseltaan miesten mielestä seksikäs. Kirsten Dunst taas on mun mielestä tosi kaunis. Suomalaisista en ehkä ymmärrä salkkari katariinan hehkutusta.
Michelle Williams, Scarlett Johansson (kasvoista) & Jessica Biel
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:10"]
Uma Thurman, Kirsten Dunst, Maggie Gyllenhaal, Milla Jovovich
[/quote]
Mun mielestä myös näitäkin fanittaa enemmän naiset. Etenkin tuolla aikaisemmin mainittua Sarah Jessica Parkeria
Michelle Pfeiffer ja Kim Basinger, EN TAJUA
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:45"]
Mun miehen mielestä Julie Roberst on kuuma. Kai sillä kroppa on kunnossa, mutta mun mielestä se on ruma hevosennaama.
[/quote]
Itse olen toista mieltä, aivan ihanat silmät ja aivan ihana hymy.Todella kaunis nainen!
Zooey Deschanel. Ihan sievä, mutta en tajua, miten hän on niin ihana tyyliin kaikkien maailman miesten mielestä.
Kristen Stewart. Kaikista pahinta, kun kerran eräs puolituttu yritti iskeä mua sanomalla, että näytän Kristen Stewartilta :D Sen naama on vaan jotenkin kummallinen.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 09:01"]
Kristen Stewart. Kaikista pahinta, kun kerran eräs puolituttu yritti iskeä mua sanomalla, että näytän Kristen Stewartilta :D Sen naama on vaan jotenkin kummallinen.
[/quote]
Minun mielestäni sen silmät on oudot. Jotenkin huonolla tavalla uneliaat, flegmaattiset, ei lainkaan mitään kissamaista pilkettä tai ilmeikkyyttä. Se näyttää vähän siltä, kuin olis aineissa - näin rumasti sanottuna. En ole koskaan nähnyt mitään hänen leffaansa, vain valokuvia, joten en tiedä onko silmistään ilmeikkäämpi elävässä kuvassa :)