G: Kenen julkkisnaisen viehätysvoimaa miesten silmissä et ymmärrä?
Minun on pakko sanoa Sandra Bullock. Ihan tavallinen nainen, ei erityisen kaunis. Mikä hänessä vetoaa miehiin?
Kommentit (121)
Kiira Korpi on kyllä tosi suloinen, iloinen ja terveen näköinen, että hänen mainitsemisensa tässä yhteydessä ei kyllä mene läpi.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:32"]
Christina Ricci. Se alienotsa.
[/quote]
Tämä! Häiriintynyt pikkutyttö -look, kuplaotsa ja kyynärpään näköinen leuka. Ei jatkoon.
Myös: Cameron Diaz. Suu tyhjä traktorinrenkaan sisäkumi, itkuisen ja hikisen näköinen. No Dunst ja Gwyneth tietenkin, onkimatoja, pinkkinä helottavia.
Chisu on aika ruma lopulta, sellainen räkää huuliltaan lipova isopäinen hylätty avainlapsi -look.
Uma Thurmanin uneliaisuus ja tietty häpeilemättömyys ovat jännittäviä. Iso nenä, isot jalat, ei peittele mutta ei revittelekään. Toimijarooleja. Ymmärrän tämän.
Onhan tuo Uma ihan älyttömän kaunis.
Onhan tuo Uma ihan älyttömän kaunis.
Pelkäsin lapsena ALFia, karvaista isonenäistä avaruusolentoa samannimisessä amerikkalaisessa sitcomissa. Nyt aikuisena aika samoista syistä välttelen Sarah Jessica Parkerin näkemistä. Hevosista kyllä pidän, vaikka SJP:lla on sellaisenkin piirteitä. Ehkä joskus vielä voitan kauhuni.
Laura Birn: minusta hän on vain niin tavallisen suomitytön näköinen, ei mikään kaunotar tai seksikäs. Lisäksi hänen epäselvä puheensa elokuvissa ärsyttää.
Pamela Tolan palvontaa en myöskään käsitä.
Aika vähän olette maininneet kotimaisia kaunottaria. Olen odotellut yhtä trioa, mutta kun kukaan ei ole nähdäkseni tullut maininneeksi, niin teenpä sen sitten itse: kolme Kivilahden naista, joita toimittajat hehkuttavat aina kun ovat jossain kissanristiäisissä. Pelottavia ovat. Mutta kun isällä / aviomiehellä on paksu lompsa perstaskussa, niin naiset muuttuvat kaunottariksi. Rahalla on ihmeellinen mahti. Samoin asemalla. Monet kuninkaalliset ovat kauniita, mutta vain aseman ansiosta.
Kammotuksia riittäisi pitkä rivi, mutta mainitsen vain syyn, miksi he ovat kammotuksia: kaikki, jotka ovat tuupanneet itseensä botoxia, silikonia tai muita täytemassoja, ovat aivan muovisen ja ilmeettömän näköisiä. Heitäkin monet toimittajat hehkuttavat. Pidän luonnonkauniista ihmisistä.
Olin tulossa kirjoittamaan Marja Hintikkaa, siis sitä kireäposkista, keski-ikäisenä syntynyttä toimittajaa-juontajaa. Mutta eihän hän edes ole mikään kauniina pidetty, paitsi toiset naiset jostain syystä ihailevat. Vai?
Onko nää tosissaan täällä? Hitto miten tylyä meininkiä. Viimeks yläasteella on tullut vastaan näin kovaäänistä arvostelua. No, onneks te ette itse voi joutua tulilinjalle niin ketään ei satu.
-Mies
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 10:32"]
Angelina Jolie, Megan Fox, Kim Kardashian
[/quote]
Ohhoh. Mielestäni luettelit juuri seksikkäimpiä naisia maailmassa. Angelina Jolie silloin kun oli lihaa luiden päällä, oli ihan järkyn seksikäs. Listastasi puuttuu vielä Charlize Theron, Scarlett Johansson, Beyoncé ja Jennifer Lopez, siinäpä liuta superseksikkäitä julkkisnaisia! (ja olen nainen)
[/quote]
Tässä keskustelussa selvästi osa naisista pystyy objektiivisesti sanomaan niitä epäviehättävämpiä naisia, kun taas osa ei pysty ja luettelee niitä, joiden tietää oikeasti nyt lähes ihmisen kuin ihmisen silmissä olevan hottiksia. Luulen tämän korreloivan vahvasti oman viehättävyyden kanssa(epäviehättävä - luettelee superviehättäviä, viehättävä - luettelee oikeastikin vähemmän viehättäviä)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 21:07"]
Onko nää tosissaan täällä? Hitto miten tylyä meininkiä. Viimeks yläasteella on tullut vastaan näin kovaäänistä arvostelua. No, onneks te ette itse voi joutua tulilinjalle niin ketään ei satu.
-Mies
[/quote]
Vaikka kysymyksestä jätettäisiin "julkkis" pois, harva AV-mamma olisi edes teoreettisesti tulilinjalla. :D
Eikö tähänkin kysymykseen voisi vaan vastata kirjoittamalla julkimon nimen ilman törkeitä haukkumisia?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt Scarlett Johanssonin palvontaa. Ne huulet varsinkin on mun mielestä häiritsevät. Ei ole muutenkaan aidon oloinen. Jotenkin tuo ulkonäköään liikaa esille, en osaa paremmin kuvata.
Myöskään Gwyneth Paltrown ihailua en käsitä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:44"]
sarah jessica parker
[/quote]
totaalinen peesi. Ihan hirveä kapea hevosennaama, lisäksi jotenki niin ällö: "kaikki kattoo mua nyt". Toinen on jennifer aniston. Kaikki muut luetellut naiset on ok ja ymmärrettäviä.
Siis se suomalainen nainen joka korostaa meikillä aina omia mustiasilmänalusia... Siis se Henna jotain... Tauskin ex:ä
Kaikki muut maailman naiset yrittää meikata niitä piiloon, mut tää vaan korostaa niitä