Auttakaa Sasha Rusevan perhettä!
Turhaan me täällä kauhistellaan jos ei edes yritetä auttaa. Laitetaan perheen lapsille puhdasta ja ehjää vaatetta.
Osoitteella Mrs Sasha Ruseva, Nikolajevo, Bulgaria, paketti menee perille.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 19:08"]
Meiltä löytyy puhdasta ja ehjää mutta kulunutta lastenvaatetta, joka ei mene kaupaksi kirppiksellä. Laitan pikkupaketin kun en voi muutenkaan auttaa. Tuskinpa korruptio sentään käytettyjä lastenvaatteita vie?
Tapaus Maria on meille kaikille hyvä muistutus näin joulun alla siitä, kuinka meistä jokainen voi auttaa jos haluaa.
[/quote]Joulun alla?? Nythän on vasta lokakuu!!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 19:14"]
Kaunis ajatus mutta ihanko totta uskotte että menee perille noin? Itse lahjoitan lasteni vaatteet seurakunnan kautta, vievät mm. Bulgariaan, Romaniaan ja Viroon avustuskuormia.
[/quote]
Ainakaan EU:n rahallinen- tai ruoka-apu ei löydä tietään Bulgarian romaneiden luokse. Siksi kannatan kansalaisaktivismia ettei lasten ole pakko kärsiä kohtuuttomasti.
Eihän tuossa osoitteessa ole edes yhtään numeroa...Tuskin menee perille
ps. olen maailmaa näkemätön Lahden kansalainen, joka ei muun maailman osoitejärjestelmistä tiedä tuon taivaallista.
Sasha Ruseva on tällä hetkellä Bulgarian kuuluisin nainen eli kyllä posti löytää perille.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 19:08"]
Meiltä löytyy puhdasta ja ehjää mutta kulunutta lastenvaatetta, joka ei mene kaupaksi kirppiksellä. Laitan pikkupaketin kun en voi muutenkaan auttaa. Tuskinpa korruptio sentään käytettyjä lastenvaatteita vie?
Tapaus Maria on meille kaikille hyvä muistutus näin joulun alla siitä, kuinka meistä jokainen voi auttaa jos haluaa.
[/quote]Joulun alla?? Nythän on vasta lokakuu!!
[/quote]
Kyllä ihmisiä voi auttaa ennen jouluakin.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 19:05"]
Jaa onko tää se Marian äiti? Tuskinpa kannattaisi lähettää muuta kuin korkeintaan pakettikaupalla kortsuja. Kaiken vähänkin rahanarvoisen se taatusti myisi.
[/quote]
Mitä pahaa tuossa olisi? Meinaatko että rahan tarve ei olisi aito? Mitä se minua liikuttaa pitäisikö lapset juuri meidän lasten vanhoja vaatteita vai söisivätkö vaikka ruokaa joka on hankittu niistä saaduilla rahoilla?
Miksi sain mrs. Rusevan perhettä pitäs auttaa? Eiköhän siellä niiden slummissa ole aika paljon muitakin apua tarvitsevia. Sitäpaitsi ei niiden lasten elämänlaatu juurikaan parane parista nukkasesta ja tahrapinttyneestä lastenvaatteesta (ja se äitihän tietty myy ne kuteet. sehän on pidätetty 2 kertaa siitä, kun yritti myydä LAPSIAAN http://www.dailymail.co.uk/news/article-2475971/Bulgarian-Sasha-Ruseva-believed-Marias-mother-wants-Greece.html?ICO=most_read_module).
Niillä muutamalla käytetyllä vaatteella voit sentään lievittää Marian perheen köyhyyttä. Onneksi vaatejätteen toimittaminen kaatopaikalle tulee kielletyksi vuoden 2016 alussa. Siinäpähän sitten makselette lumpunkeräysveroa jos ette halua antaa vaatteita hyväntekeväisyyteen.
On turhaa moralisoida Marian äidin elinkeinolla foorumilla, jolla joka kolmas aloitus koskee alapääntoimintoja. Rajansa se on tekopyhyydelläkin!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 20:58"]
Miksi sain mrs. Rusevan perhettä pitäs auttaa? Eiköhän siellä niiden slummissa ole aika paljon muitakin apua tarvitsevia. Sitäpaitsi ei niiden lasten elämänlaatu juurikaan parane parista nukkasesta ja tahrapinttyneestä lastenvaatteesta (ja se äitihän tietty myy ne kuteet. sehän on pidätetty 2 kertaa siitä, kun yritti myydä LAPSIAAN http://www.dailymail.co.uk/news/article-2475971/Bulgarian-Sasha-Ruseva-believed-Marias-mother-wants-Greece.html?ICO=most_read_module).
[/quote]
10 lapsistaan on jo myynytkin.
[/quote]
10 lapsistaan on jo myynytkin.
[/quote]
Englanti ei taida olla vahvin kielesi? Uskotko todellakin kaiken mitä keltainen lehdistö kirjoittaa?
Veteraaneja saa auttaa, kaikki muu on epäisänmaallista.
Ruseva sai ensimmäisen lapsensa 13-vuotiaana LAPSENA. Jotkut osaavat näköjään olla siitäkin kateellisia tällä foorumilla.
En ota tähän asiaan kantaa mutta olen ollut avustustyössä, romanialaisia tummia auttamassa, he saivat säkkikaupalla hyvää lastenvaatetta, suomalaisia hyvä merkkejä voi sanoa uudenveroisia. No lähtivät pussukoiden kanssa, ei mennyt montaa tuntia kun pussukat löytyivät sateessa levällään tien varresta..ei niitä vaatteet kiinnosta vaan raha..ja sitä ei tiedä mihin se menee. Olen nähnyt ja kokenut omin silmin koska annoin kaiken heille itse..kysyin haluavatko kenties syödä, olisin ostanut ruokaa, ei kelvannut vaan rahana olisi pitänyt antaa., ern antanut ja sitten oltiinkin niin nyreitä. Ei kannata uskoa ihan kaikkea. Jos lapsi voidaan myydä parilla satasella ei niiden vaatetus välttämättä kiinnosta pätkääkään. Surullista mutta usein niin totta. Tämä ei ole koko totuus mutta yksi tositarina kuitenkin.
Voisin maksaa Sashalle sterilisaation tai lähettää lopun elämän e-pillerit/tmv ehkäisyn.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 21:53"]
Voisin maksaa Sashalle sterilisaation tai lähettää lopun elämän e-pillerit/tmv ehkäisyn.
[/quote]
Lähetä mieluummin kuparikierukka tai kondomeja.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 21:48"]
En ota tähän asiaan kantaa mutta olen ollut avustustyössä, romanialaisia tummia auttamassa, he saivat säkkikaupalla hyvää lastenvaatetta, suomalaisia hyvä merkkejä voi sanoa uudenveroisia. No lähtivät pussukoiden kanssa, ei mennyt montaa tuntia kun pussukat löytyivät sateessa levällään tien varresta..ei niitä vaatteet kiinnosta vaan raha..ja sitä ei tiedä mihin se menee. Olen nähnyt ja kokenut omin silmin koska annoin kaiken heille itse..kysyin haluavatko kenties syödä, olisin ostanut ruokaa, ei kelvannut vaan rahana olisi pitänyt antaa., ern antanut ja sitten oltiinkin niin nyreitä. Ei kannata uskoa ihan kaikkea. Jos lapsi voidaan myydä parilla satasella ei niiden vaatetus välttämättä kiinnosta pätkääkään. Surullista mutta usein niin totta. Tämä ei ole koko totuus mutta yksi tositarina kuitenkin.
[/quote]
Älä valehtele. Älä anna lähimmäisestäsi väärää todistusta.
En usko, että kukaan nainen haluaa olla jatkuvasti raskaana. Kondomit auttaa, jos mies suostuu niitä käyttämään. Uskon, että nainen olisi iloinen ehkäisystä. Taidan lähettää femodomeja. Aika paljon saa kondomeita olla. Piilotan rahaa sekaan.
Kaikki Sashan lapset (alaikäiset) huostaanotetaan, osa perheisiin, osa laitoksiin. Yhden otaa sukulaiset. Aika surullista että joutuvat eroon toisistaan.
Rahan antaminen kerjäläisille ei auta perheitä koska se on järjestäytynyttä rikollisuutta.
Kannattaa ottaa yhteyttä omaan seurakuntaan ja kysyä josko he toimittavat apua romaneille Bulgariaan. Siellä ne lasten kengät auttavat eniten koska lapset eivät pääse kouluun kenkien puutteen vuoksi.
Romanilapsia myös kiusataan vaatteiden vuoksi koulussa. Suomesta lähetetyt siistit vaatteet hillitsevät kiusaamista. Kannattaa myös laittaa kirjoitus- ja piirustustarvikkeita mukaan jotta lapset pystyvät harjoittelemaan koulun ulkopuolellakin.
Minun seurakuntani toimittaa joka vuosi paketteja hädänalaisille. Paketin päälle kannattaa kirjoittaa vaatteen koko ja vaatteensaajan sukupuoli.
Kaunis ajatus mutta ihanko totta uskotte että menee perille noin? Itse lahjoitan lasteni vaatteet seurakunnan kautta, vievät mm. Bulgariaan, Romaniaan ja Viroon avustuskuormia.