Miksi annat miehesi olla sovinisti?
Pikkujouluissa on nähnyt, minkälaisia naisia sovinistipaskoilla on. Nämä ovat yleensä vielä pomoja. Ihmettelen, miten nämä naiset pystyvät elämään itsensä ja miehensä käytöksen kanssa. Yököttää ajatella, että sovinisti-isä kasvattaa poikansa halveksimaan äitiään ja sisariaan.
Kommentit (11)
Sovinistille sopii vanhakantainen, tiukka ja huumorintajuton vaimo. Hyvä ja kiltti nainen menisi sovinistin kanssa ihan hukkaan.
Siks koska tykkään tulla alistetuks:D
Mä en ikinä olis sovinistin kanssa.
Siksi, kun toista ei voi muuttaa. Mies on se mikä on, kuten nainenkin.
Harva meistä ihan tietoisesti ja tarkoituksella sovinistin ukokseen ottaa. Erehdyksiä tulee ainakin näistä syistä: sitä vielä nuorena luulee, että kyllä mies muuttuu, tai sitten se teeskenteli parisuhteen alussa erilaista.
Annatko miehesi elää,vai pitäsköhän se viedä piikille.
Mun mies ei ole sovinisti, mutta jostain kumman syystä sovinistit on aika kuumia.
Sehän on kai hyvä jos sovinistipaskojen naiset ovat pomoja.
Rikas mies saa olla ihan mitä vaan...
Näiden sovinistien bimbot vaimot ovat erityisen kiukkuisia asiakaspalvelijoille / opettajille / tarhatädeille, kun ei ole ketään muuta kelle huutaa.
Minun mies ei paljon hutsujen mesoamista siedä. Törkkää ** suuhun jos valitan. Ehkä siksi rakastan häntä <3
AV-mamma vihaa naisia kuten sovinistiukkonsa joten on ihan ok kun mies kävelee kaikkien naisten yli.