Minulla oli puistossa mukana Mulberry -jotkut tuijottivat
Mikä on normaali vaatetus puistoon? Tulin eiLen ostosreissulta lapseni kanssa ja piipahdimme puistossa. Minulla oli vanha kulahtanut Mulberryn luottolaukkuni matkassa. Tunsin kuinka jotkut äidit tuijottivat minua. Eikö puistoon saa tulla nahkalaukun kanssa?
Kommentit (35)
Älä viitsi. Suurin osa ei edes tiedä miltä sellainen mulry näyttää, saati välitä sellaisista. En minäkään, ei paljon toisten mubririt tai bullerit kiinnosta.
Ehkä sulla oli ruuanjämiä naamalla? Kyllä puistoon saa tulla vaikka jätesäkin kanssa. Kiitos, että teit tästä aloituksen.
Ai sinäkö se olit. Tuu juttelemaan ens kerralla!
Ehkä ne katsoi sua ja ihmetteli miksi hyväilet vanhaa rumaa nahkalaukkuasi?
Siis tiedän niin miltä toi tuntuu. Itse olin juuri uimahallissa ja tunsin kuinka lastenaltaalla kaikki äidit ja isät tuijottivat minua. Isät kiinnostuneita ja äidit mulkoilivat. Eikö hyväkroppaiset saisi käydä uimahalleissa?
Tiedän tunteen ap, niin ärsyttävää. Aina kun kuljen missä tahansa, ihmiset heittelevät konfettia päälleni ja poksauttelevat shampanjapulloja auki ohi kulkiessani, koska olen vaan niin upea.
Kai ne katsoi, että mikähän köyhä ressukka toikin on, kun raahaa rinta rottingilla jotain vanhaa kulahtanutta käsveskaa mukanaan, vaikka näköjään on ihan ostoksilta tulossa. Tyylitajuttomuutta parhaimmillaan on osaamattomuus pukeutua ja asustaa tilanteen mukaan.
Itsellään on puistoäideillä todennäköisesti astetta fiinimmät laukut kotona, mutta eihän niitä nyt mihinkään leikkipuistoon roudata :D
Mä olen usein Minna Parikan kengissäni hiekkiksella ja sitä vasta tuijotetaankin. Kateus vie lapiotkin laatikosta.
Miksi sulla oli marjoja mukana? Iskikö nälkä? Mä luulen, että ne muut mammat olisi kanssa halunnut muutaman marjan :) Törkeää tollei syödä vaan ite, eikä tarjota muille.
Jolla merkkilaukku on, se merkkilaukun kätkeköön. Sopii hyväillä vain oman kodin kätköissä ja samalla hokea: "älä ylpisty, pysy nöyränä, muuten tämäkin onni sinulta riistetään."
Ai se olit sä, jolla roikku vessapaperia housuista. Sitä mä ainakin tuijotin, huomasin kyllä laukkusikin, aattelin että so last season tuo veska.
Kiitos päivän nauruista, tuo konfettin heittely oli paras...
Pst, ap. Sulla oli jäänyt kirpparin hintalappu siihen veskaan kii. Pöytä 52, 1,20 euroa, iso tahra.
Ei ne varmaan sitä kalliiksi luksusmerkkilaukuksi erottaneet jos siinä ei ollut isoja logomerkkejä tai logo-monogrammeja kyljessä, eli ole huoleti ;) Katsoivat varmaan vaan että onpa kivan ja kestävän näköinen laukku kaikkien nykyisten logoviritysten rinnalla.
t: itsekin Mulberry-fani jonka vanhin laukku pysynyt uudenveroisena yli 10 vuotta :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 12:56"]
Tiedän tunteen ap, niin ärsyttävää. Aina kun kuljen missä tahansa, ihmiset heittelevät konfettia päälleni ja poksauttelevat shampanjapulloja auki ohi kulkiessani, koska olen vaan niin upea.
[/quote]
Niin niiden pitäisikin!!! Oikeasti! Mutta kun surkimukset ei tajuu kunnioitaa meitä joilla tyylitajua ja upeat laukut & kengät! Murrr....
Mä otin kans kerran vahingossa mun mulberryn ruokaostoksille mukaan. Siis järkkyä kun koko prisma hiljeni sitä mukaa kun astelin käytäviä pitkin kohti hevi-osastoa. Yhdellä mammalla putos muumimuki käsistä, kun kävelin astiaosaston ohi. Ja siellä perunalaarin lähistöllä yksi selvästi yh-mamma pudotti munat lattialle. Oli se vähän kiusallista, tästä lähtien mietin tarkemmin minne menen laukkuni kanssa, ei pidä tahallaan hämmentää tiettyjä kansanosia, tulee vaan katkeruuta ja pahaa mieltä.
Kun olin lapsi, meidän naapurissa asui mummo, joka meni saunaankin käsilaukun kanssa. Käsilaukku puistossa on melkein yhtä hassua.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 14:05"]
Käsilaukku puistossa on melkein yhtä hassua.
[/quote]
Mä oon asunut liian kauan pois Suomesta, nyt on pakko kysyä että MIKSI? Hoitolaukkuunko (en omista) pitäisi omat tavarat laittaa?
Suomessa on se ongelma, ettei hyväksytä, että nainen joi hemmoitella itseään ja laittaa vaikkapa tonnin laukkuun.