Kommentti jättää jälkensä kampanja
Oletteko kiinnittäneet huomiota tänä aamuna monien bloggaajien julkaisemiin teksteihin?
Kommentti jättää jälkensä on nimittäin nettikiusaamista vastaan aloitettu kampanja, siellä on monia täältä palstoiltakin tuttuja blogeja mukana! Mitä meiltä olette?
Googlaamalla "kommentti jättää jälkensä" löytyy lisää juttuja. Mä oon löytänyt nyt 7 kirjoitusta äkkiseltään.
Kommentit (25)
"Kampanja
Kommentti jättää jälkensä - kampanja sai alkunsa, kun muutama bloggaaja sai tarpeekseen ikävistä kommenteista, ainaisesta pahasta mielestä, jota ihmiset internetkäyttäytymisellään aiheuttivat.
Kampanjan ideana on saada meidät kaikki ymmärtämään, miten vakava rikos kiusaaminen - internetissä, koulussa, työpaikalla, missä tahansa - on.
Eikä edes siksi, että kiusaaminen on lainvastaista - vaan siksi, että kiusaaminen on rikos ihmisyyttä vastaan.
Koskaan et voi tietää milloin sanomasi satuttaa.
Kommentti jättää jälkensä, ethän kiusaa. Edes netissä."
Tämä nähtävästi tuotti sittenkin tulosta.
Kiusaaminen on ikävää, mutta pitää myös muistaa, että monet ongelmat syntyvät kun kukaan ei uskalla sanoa mielipiteitään ja sitten asiat patoutuu. Osa mielensä pahoittajista voisi kanssa mennä itseensä ja miettiä oliko aihetta oikeasti.
Kampanja on ylipäätään kiusaamista vastaan järjestetty. Näin minä ymmärsin.