Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI et käytä itsepalvelukassaa jos sinulla ei ole montaa tuotetta ja maksat kortilla?

Vierailija
10.09.2020 |

Yhden maitotönikän takia odotetaan jonossa kun voisi ihan hyvin mennä ip-kassalle. Ärsyttävää.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska perustelu tuo "käytän palvelua", koska siitä ei kuitenkaan makseta. 

Vierailija
62/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että en halua tehdä kaikkea itse kuten nykyaikaan vaaditaan vaan työllistää muitakin tekemään asioita.

Surkein perustelu ikinä

Surkein kommentti ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupassa joten kassaa tulee käytettyä siellä, en siis halua vapaa-ajallakin piippailla viivakoodeja.

Vierailija
64/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska perustelu tuo "käytän palvelua", koska siitä ei kuitenkaan makseta. 

Eiköhän se palkka ole sisällä niissä tuotteiden hinnoissa. Ei taida kassojen palkkarahat tippua taivaasta sille joka ne maksaa.

Vierailija
65/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat aina varattuja ja niillä on aina paljon tavaraa.

Vierailija
66/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan säilyttää työpaikkoja kaupassa. Tottakai sielä on muitakin työtehtäviä mutta väitätkö ap tosissasi että kauppias ei potkisi osaa työntekijöistä ulos jos suurin osa käyttäisi itsepalvelukassoja?

Koronan vuoksi on ällöttävää näppäillä näyttöjä ym.

Vierailija
67/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että haluan säilyttää joitakin työpaikkoja, joten periaatteesta en käytä noita ip-kassoja.

Kukas palkat maksaa? Luuletko että palkkasummat tipahtaa taivaasta?

Vierailija
68/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen täällä maalla ihmisten tyhmyyttä kun seisovat pitkissä jonoissa ja itsepalvelukassat vapaana!

Vierailija
69/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että ihan joka ikinen kerta, ip-kassalle on paljon pidempi jono.

Vierailija
70/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteesta en käytä. Haluan, että kaupantyöntekijöille on jatkossakin töitä.

Sen pidemmälle sun ajattelu ei riitä.

Vierailija
71/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että haluan säilyttää joitakin työpaikkoja, joten periaatteesta en käytä noita ip-kassoja.

Täsmälleen näin. Enkä halua palvella itse itseäni ja maksaa siitä vielä!

Jonotan vaikka hiuspinnin kanssa kassalle.

Laiska.

En ymmärrä, minkälainen urpo mielummin kuluttaa aikaa jonottamiseen kuin valitsee sen helpom vaihtoehdon eli yksi napautus ja maksu.

Totuus lienee, että et osaa käyttää ip-kassaa.

Idiootti. Jos et halua palvelua niin ole ilman mutta älä tule muille mussuttamaan. Minä en koske mitään likaisia näyttöjä, joita kaltaisesti uuvatit ovat lääppineet. Ja jonossa voi vaikka lukea uutisia.

Vierailija
72/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Pelkään tehdä uusia asioita jos ihmisiä on ympärillä. Vaikka siinä olisikin myyjä opastamassa. Mut enköhän mä senkin kynnyksen vielä ylitä.

Vierailija
73/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi pankkien kanssa?

Asiakkaat ajettiin maksamaan itse laskunsa, ensin maksuautomaateilla sitten nettiin. Pankkitoimihenkilöt vapautuvat tekemään muita töitä.

Miten kävi? Pankkitoimihenkilöitä on irtisanottu sankoin joukoin eikä eläkkeelle jäävien tilalle ole palkattu uusia koska ei tarvita. Miksi? Koska asiakkaat tekevät itse heidän työnsä.

Aivan sama on edessä kaupanalalla mikäli itsepalvelukassat saadaan runnottua läpi. Aivan sama miten sit' asiaa nyt selitetään.

Realisti

Tuli käytyä viime viikolla pankissa. Pari ihmistä pikapalvelussa ja tukku muita henkilöitä hoitamassa niin pankki- kuin vakuutusasioita sekä sijoitusjuttuja. Onko pankkialalla sitten kokonaisuutena väkimäärä muuttunut vai tehtävät uudistuneet? 

Eihän pankkiin edes pääse sisälle. Ovet on lukossa ja vain varaamalla ajan pääset asioimaan. Ei siellä juuri tarvitse käydä sisällä kuin korkeintaan kerran vuoteen.

Vierailija
74/74 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa on ollut iät ajat itsepalvelukassat ja niitä on siellä tullut käytettyä kun on vain muutama tuote, yleensä isoja eikä niitä tarvitse nostaa kärrystä.

Ruokakaupassa on mulla aina enemmän kamaa, yhtä maitopurkkia en lähde hakemaan. Eikä ole koskaan kiire. Jos kaupassa on aikaa kierrellä puoli tuntia, niin kyllä sitä kassallakin jaksaa seistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä