MIKSI et käytä itsepalvelukassaa jos sinulla ei ole montaa tuotetta ja maksat kortilla?
Yhden maitotönikän takia odotetaan jonossa kun voisi ihan hyvin mennä ip-kassalle. Ärsyttävää.
Kommentit (74)
Siksi, että itsepalvelukassalla tunnen itse itseni varkaaksi ellen muuta pysty osoittamaan.
Korona. Niitä ruutuja näpyttelee moni.
Mulla on yliherkkyyksiä enkä kestä sitä viivakoodin lukijan valoa jos se osuu esim käsiin tulee ihottuma migreeni ym.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että itsepalvelukassalla tunnen itse itseni varkaaksi ellen muuta pysty osoittamaan.
Totta. Pelkää virheitä aivan vimmatusti.
Koska minulla on usein joku alennuslappuinen tuote ostoksissani.
Siksi että en halua tehdä kaikkea itse kuten nykyaikaan vaaditaan vaan työllistää muitakin tekemään asioita.
Kai te ymmärrätte että kaupassa on muutakin tekemistä kun istua kassalla?
Ap
En voi ostaa alkoholitonta olutta, jos siinä on vaikka alle 0,5% alkoholia. Itsepalvelukassa kun ei hyväksy tuotetta josssa on vähäinenkään määrä alkoholia. Toivoisin tämän korjattavan¨.
Usein menen, mutta aina ei jaksa.
Mun kortti bugaa erittäin usein, niin kulunut ettei se lue sitä. Itsepalvelukassalla ei itse voi perua maksutapahtumaa ja sitten painaa korttimaksua uudestaan, joten aaaaina jokaisen ongelman kanssa joutuu pyytämään myyjän apua.
Tämän lisäksi olin kassalla töissä monta vuotta, joten ei huvita itse hoitaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että en halua tehdä kaikkea itse kuten nykyaikaan vaaditaan vaan työllistää muitakin tekemään asioita.
Surkein perustelu ikinä
Koska ostan usein sen maitopurkin kaveriksi pari askia röökiä
Siksi etten saa sitä yhtään halvemmalla itsepalvelukassalla vaikka teen kassatyön itse.
Käytän ip-kassaa aina kun mahdollista, mutta jos minulla on alkoholituotteita (kuten kombuchaa!) tai punalaputettuja eikä jonojen pituudessa ole juuri eroa, niin menen suoraan palvelukassalle, kun kerran myyjää tarvitsen joka tapauksessa.
Ei kiinnosta, mene itse piippailemaan omasi jos ärsyttää.
Suurin osa ihmisistä on paniikissa eikä uskalla käyttää niitä kassoja kun pelkää että painaa jotain väärää nappulaa ja sitten tililtä menee miljoona euroa ja koko kone jumittuu ja räjähtää ja kaikki tuijottaa. Turvallisempaa jonottaa sen piimäpurkin ja Vuokkoset-paketin kanssa puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ruutuja sinä yleensä ip-kassalla naputtelet? :-o
Voin valita joten valitsen asiakaspalvelun itsepalvelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai te ymmärrätte että kaupassa on muutakin tekemistä kun istua kassalla?
Ap
No toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Nii, pitää laittaa maksa ja se siinä, ehkä se ei ole bonuskorttia. Edes aloitanappia ei tartte painaa.
Kuitenkin olet kähminyt kaupassa kaikkea.
Sen takia, että haluan säilyttää joitakin työpaikkoja, joten periaatteesta en käytä noita ip-kassoja.