Essentials by Stockmann – kiitos, nyt on sitä, mitä kaivataan
Olen huolestuneena seurannut Stockan kehitystä ja talousvaikeuksia. Nyt huomasin tämän uuden malliston: https://info.stockmann.com/inspiroidu/muoti/uutta-tavarataloissa-ja-ver…
Olen otettu – tämä on askel oikeaan suuntaan! Vai mitä ajattelette?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tiettyjä ulkolaisia merkkejä nyt, varsinkin laukkupuolelle, kun ei pääse matkustamaan ulkomaille. Sellaisia kalliitakin, mihin pitää säästää. Nyt on liian mummomaista. (Vaikka olen mummo!)
Miksi? Eihän niitä pääse edes näyttelemään juuri mihinkään, kun tilaisuudet ja matkat ovat jäissä.
Ihan nauttisin itse....
Katsele kuvia sitten. Kokoa vaikka Pinterestiin kokoelma kaikista niistä laukuista, jotka haluaisit ostaa ja ajattele sitten, ettei niitä tosiaankaan tarvitse kotiinsa. Vapaudut ostamasta ns. turhaa, joka viimekädessä rasittaa ihmistä ja luontoa. Kiinan hikipajat, lentorahti jne.
En mä laukuista haaveile, vaan käytän niitä ahkerasti, eli tarvitsen, ja tarpeeseen ostan.
En ostaisi kiinalaista laukkua. Ja kyllä hyvää ja mieluista laukkua tulee käytettyä vuosia. Nykyinen laukkunikin on Stockalta, mutta vaatimatonta perusmerkkiä, nahkaa kuitenkin, ja sitä piti tuunata itse, että siitä sai käyttökelpoisen. Eli en ole potentiaalinen asiakas, vaan asiakas.
Ja lisään vielä, että yksi hyvä laukku riittää vuosiksi. Eli en siksikään kokoaisi Pinterestiin mitään kokoelmaa, enkä mihinkään muuallekaan. Netistä tilaaminen kalliin tuotteen kohdalla on vähän niin ja näin, kun haluaisin kokeilla että kännykkä ja lompakko mahtuu varmasti. Ja että esim. kaikki yksityiskohdat vetimet ym on laadukkaat.
Olen tilannut jo vuosia Zalandosta merkkilaukkuja, lompakoita ym. Todella hyvät nettisivut, joissa voi esim zoomata yksityiskohtiin, joten pettymyksiä ei ole tullut yhtäkään. Laukut ovat lähes ikuisia, joten osan tyttäreni on myynyt eteenpäin kun olen kyllästynyt, jälleenmyyntiarvo hyvä, jos aitoustodistus ja pussi tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tiettyjä ulkolaisia merkkejä nyt, varsinkin laukkupuolelle, kun ei pääse matkustamaan ulkomaille. Sellaisia kalliitakin, mihin pitää säästää. Nyt on liian mummomaista. (Vaikka olen mummo!)
Miksi? Eihän niitä pääse edes näyttelemään juuri mihinkään, kun tilaisuudet ja matkat ovat jäissä.
Ihan nauttisin itse....
Katsele kuvia sitten. Kokoa vaikka Pinterestiin kokoelma kaikista niistä laukuista, jotka haluaisit ostaa ja ajattele sitten, ettei niitä tosiaankaan tarvitse kotiinsa. Vapaudut ostamasta ns. turhaa, joka viimekädessä rasittaa ihmistä ja luontoa. Kiinan hikipajat, lentorahti jne.
En mä laukuista haaveile, vaan käytän niitä ahkerasti, eli tarvitsen, ja tarpeeseen ostan.
En ostaisi kiinalaista laukkua. Ja kyllä hyvää ja mieluista laukkua tulee käytettyä vuosia. Nykyinen laukkunikin on Stockalta, mutta vaatimatonta perusmerkkiä, nahkaa kuitenkin, ja sitä piti tuunata itse, että siitä sai käyttökelpoisen. Eli en ole potentiaalinen asiakas, vaan asiakas.
Ja lisään vielä, että yksi hyvä laukku riittää vuosiksi. Eli en siksikään kokoaisi Pinterestiin mitään kokoelmaa, enkä mihinkään muuallekaan. Netistä tilaaminen kalliin tuotteen kohdalla on vähän niin ja näin, kun haluaisin kokeilla että kännykkä ja lompakko mahtuu varmasti. Ja että esim. kaikki yksityiskohdat vetimet ym on laadukkaat.
Tuo lause "Sellaisia kalliitakin, mihin pitää säästää" hämää. Laadukkaan nahkalaukun saattaa saada vaikka lehtitilauksen kylkiäisenä, ja sen voi tuunata mieleisekseen.
Katselin, että tuolla olisi pari ihan kivaa juttua, jotka voisin periaatteessa hankkia, mutta Stockmann on tavaratalona niin vastenmielinen, että taidan etsiä vastaavat jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis olla kuvia mallien päällä että näkis mittasuhteet. Kiinnostaa toi sienna-kashmirneuletakki mutta vaikea arvioida kuinka pitkä se on. Tuotekuvauksessakaan ei ollut.
Tääkin on aivan perusasia muissa nettikaupoissa. Olen ainakin 10 vuotta ihmetellyt mikä Stokkan nettisivuista vastaavia tahoja oikein vaivaa? Eivätkö he koskaan itse osta mitään netistä? Jengi on ihan pihalla, uskomatonta.
Ap, oletko sama henkilö, joka ei saanut säästettyä joulurahoja? Kirjoitustyyli on niin samanlainen :)
Idea hyvä, toteutus minun makuuni melko tylsä. Tukisin mielelläni Stockkaa, mutta yksikään noista vaatteista ei herättänyt osto-halua, toki niinkin että tuotteet on laitettu esille melko aneemisella tavalla tuolla verkkokaupassa.
Varsin tylsiä vaatteita ja kauhean hintaisia...
Kävin Stokkalla ja ilahduin naisteenvaateosastolla- siellä oli järjestelty osastoja , uusia merkkejä valikoimassa , oli poistunut näitä, joita joka ostoskeskuksessa. Raikas ilme ja vähän fiininpikin. Jospa se siitä...
Vierailija kirjoitti:
Kävin Stokkalla ja ilahduin naisteenvaateosastolla- siellä oli järjestelty osastoja , uusia merkkejä valikoimassa , oli poistunut näitä, joita joka ostoskeskuksessa. Raikas ilme ja vähän fiininpikin. Jospa se siitä...
Todella ärsyttävää, että vaatteet on järkätty merkkien mukaan, jolloin joutuu ravaamaan koko kerroksen läpi nähdäkseen kaikki polvipituiset hameet yms. Siinä syy, miksi en enää käy siellä ostoksilla, tarpeeksi kiire muutenkin.
Tekisivät id*ootit jotain tuolle kämäselle verkkokaupalle. Ei voi olla niin vaikeaa. Omat mallistot kehitellään, mutta silti ei vaan osata tehdä mitään parannuksia verkkokauppaan, joka näyttää ihan lapsen tekemältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävää, että vaatteet on järkätty merkkien mukaan, jolloin joutuu ravaamaan koko kerroksen läpi nähdäkseen kaikki polvipituiset hameet yms. Siinä syy, miksi en enää käy siellä ostoksilla, tarpeeksi kiire muutenkin.
Ihmettelen aina näitä kommentteja. Olisiko sitten parempi että olisi kokonainen kerros täynnä mustia toppatakkeja, sinisiä farkkuja jne.
Oikeasti luulin kun luin nimen, että kyseessä on joku heidän keräämä koronasta selviytymispaketti 😂 wcpaperia, artesaaniolutta, herkun juustoja, näkkileipää jne
Eikö aikaisemmin merkin nimi vaan ollut Global Essentials? Samoja perusvaatteita. Menneinä vuosina laatu oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä kommentteja. Olisiko sitten parempi että olisi kokonainen kerros täynnä mustia toppatakkeja, sinisiä farkkuja jne.
Toi olis kyllä itseasiassa hyvä idis.
Nyt riittää av-mammoillekin koot ?:
"Vaatteissa on mahtuva mitoitus ja laaja kokotaulukko: neuleissa ja trikoopaidoissa XS–XXXL ja puseroissa 34–48. Yksityiskohdat ovat moderneja ja tarkkaan harkittuja, värimaailma harmoninen."
Stokka oli kyllä viimeksi ihan iloinen yllätys minullekin; kuten joku aiempi sanoi, tullut useita uusia merkkejä valikoimaan (tai liekö uusia, mutta sellasia mitä ei joka paikka myy) ja muutenkin valikoima mielestäni on monipuolistunut. Toivotaan ettei uusi taidepäällkkö Veitola syökse tätä uuteen laskuun.
Itse käyn yleensä Jumbon Stockalla ja se on kyllä remontin takia surullisessa tilassa. Kaikki vanhat lemppariosastot (kosmetiikka, laukut, herkku) käyvät nyt ihan minimillään. Kuvittelen ainakin että meikit ja laukut ovat yleensä vetäneet porukkaa ihan hyvin sisään, joten kurjaa että ne ovat alennustilassa.
Turha se enää on pyyhkiä kun paskat on jo housussa. Get woke, go broke. Liian vähän liian myöhään Stockmann, liian vähän liian myöhään
Stokkaa ei enää voi pelastaa millään konstilla. Kaikki vanhat kanta-asiakkaat on suututettu eikä nuoret edes tiedä mitä Stokka joskus oli. Sekoilu on jatkunut niin pitkään. Naurettava kassisekoilu kuvastaa hyvin miten pihalla siellä ollaan. Kenen mielestä on enää vuosikymmeneen on ollut hienoa olla mustan kortin omistaja niin kuin itsekin joskus olin? Heh.
Pitäis olla kuvia mallien päällä että näkis mittasuhteet. Kiinnostaa toi sienna-kashmirneuletakki mutta vaikea arvioida kuinka pitkä se on. Tuotekuvauksessakaan ei ollut.