Essentials by Stockmann – kiitos, nyt on sitä, mitä kaivataan
Olen huolestuneena seurannut Stockan kehitystä ja talousvaikeuksia. Nyt huomasin tämän uuden malliston: https://info.stockmann.com/inspiroidu/muoti/uutta-tavarataloissa-ja-ver…
Olen otettu – tämä on askel oikeaan suuntaan! Vai mitä ajattelette?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis olla kuvia mallien päällä että näkis mittasuhteet. Kiinnostaa toi sienna-kashmirneuletakki mutta vaikea arvioida kuinka pitkä se on. Tuotekuvauksessakaan ei ollut.
Tääkin on aivan perusasia muissa nettikaupoissa. Olen ainakin 10 vuotta ihmetellyt mikä Stokkan nettisivuista vastaavia tahoja oikein vaivaa? Eivätkö he koskaan itse osta mitään netistä? Jengi on ihan pihalla, uskomatonta.
Kopiois vaikka Zalandoa, jos ei muuten lähde. Samat asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Stokkalla ja ilahduin naisteenvaateosastolla- siellä oli järjestelty osastoja , uusia merkkejä valikoimassa , oli poistunut näitä, joita joka ostoskeskuksessa. Raikas ilme ja vähän fiininpikin. Jospa se siitä...
Todella ärsyttävää, että vaatteet on järkätty merkkien mukaan, jolloin joutuu ravaamaan koko kerroksen läpi nähdäkseen kaikki polvipituiset hameet yms. Siinä syy, miksi en enää käy siellä ostoksilla, tarpeeksi kiire muutenkin.
Ihmettelen aina näitä kommentteja. Olisiko sitten parempi että olisi kokonainen kerros täynnä mustia toppatakkeja, sinisiä farkkuja jne.
Vastaavanlaista ylimielisyyttä lienee Stokkallakin asiakaskokemusten suhteen. Ei tartte paljon ihmetellä, kun zalandosta saa kaikki halutut sadat tuotteet esille yhdellä klikkauksella yksityiskohtaisen hakuvalikon avulla kun Stokkan pömpelien myyjät eivät tunne edes viereisen pömpelin valikoimaa.
Niin, voisihan tämä olla myyjien ammattitaitoa, että kävisivät poimimassa joka brändiltä asiakkaalle ne polvipituiset hameet sovituskoppiin. Vaikka tuotteet olisikin brändien takia hajallaan kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva mallisto mutta tuskinpa sillä stokka pelastuu. Olisipa ollut pitkä avonainen neuletakki mallistossa.
Harmi, ettei ollut pitkää avonaista neuletakkia, niin sinä yksin olisit voinut pelastaa Stockan.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tiettyjä ulkolaisia merkkejä nyt, varsinkin laukkupuolelle, kun ei pääse matkustamaan ulkomaille. Sellaisia kalliitakin, mihin pitää säästää. Nyt on liian mummomaista. (Vaikka olen mummo!)
Minun mielipide taas on ihan päinvastainen. Minusta niillä pitäisi olla omaa tuotantoa, "Stockan merkkiä". Sehän on se hienous, mikä tavaratalolla pitäisi olla. Sinulle nykyinen Stocka ilmeisesti sopii, kun haluat sen olevan rakennus, jonka sisällä muut kaupat myyvät omia tuotteitaan. Saathan sinä nuo tietyt ulkolaiset merkit jo nyt tilattua muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Stokkalla ja ilahduin naisteenvaateosastolla- siellä oli järjestelty osastoja , uusia merkkejä valikoimassa , oli poistunut näitä, joita joka ostoskeskuksessa. Raikas ilme ja vähän fiininpikin. Jospa se siitä...
Todella ärsyttävää, että vaatteet on järkätty merkkien mukaan, jolloin joutuu ravaamaan koko kerroksen läpi nähdäkseen kaikki polvipituiset hameet yms. Siinä syy, miksi en enää käy siellä ostoksilla, tarpeeksi kiire muutenkin.
Ihmettelen aina näitä kommentteja. Olisiko sitten parempi että olisi kokonainen kerros täynnä mustia toppatakkeja, sinisiä farkkuja jne.
Vastaavanlaista ylimielisyyttä lienee Stokkallakin asiakaskokemusten suhteen. Ei tartte paljon ihmetellä, kun zalandosta saa kaikki halutut sadat tuotteet esille yhdellä klikkauksella yksityiskohtaisen hakuvalikon avulla kun Stokkan pömpelien myyjät eivät tunne edes viereisen pömpelin valikoimaa.
Niin, voisihan tämä olla myyjien ammattitaitoa, että kävisivät poimimassa joka brändiltä asiakkaalle ne polvipituiset hameet sovituskoppiin. Vaikka tuotteet olisikin brändien takia hajallaan kerroksessa.
Itseasiassa, voi netistä varata kauppaan joka ikisen polvipituisen hameen ja hakea ne kassalta sovituskoppiin. Ei tartte kiertää edes osastoa.
Keskustassa koko valikoima, muissa liikkeissä huonommin.
Lisäksi brändit on niin isoja, että haluavat omat vaatteensa erikseen. Jos stokka ei suostu, ei brändiä saa ollenkaan.
Hilfiger, armani, burberry, gant myy muutenkin vaikka eivät oisi stokkalla, pakko stokkan on taipua siihen, koska niitä asiakkaat ostavat.
Brändit jopa vaativat, mitä muita brändejä pitää olla, että edes itse tulevat. Ja vaativat minkä brändin vieressä niiden pitää olla ja minkälaiset henkarit. Jos stokka ei toteuta, he lähtevät.
Eli kannattaa valittaa suoraan brändeille tästä. Eikä jälleenmyyjille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva mallisto mutta tuskinpa sillä stokka pelastuu. Olisipa ollut pitkä avonainen neuletakki mallistossa.
Siis onko muunlaisia neuletakkeja ollut missään tarjolla viimeiseen viiteen vuoteen? Eiköhän niitä ole jo jokaisella kaapeissa omiksi tarpeiksi, etenkin jos on tajunnut ostaa luonnonmateriaalia eikä heti nyppääntyvää tekokuituhärpäkettä.
Olen nyt kaksi vuotta yrittänyt etsiä pidempää (väljää tai kapealinjaista) neuletakkia, jossa olisi napit. Ei siis pelkkää avonaista, eikä shaalimallista vyöllä, vaan todellakin napeilla. Tuollaista klassikkoneuletakkia, jota nyt kuvittelisi Suomen kaltaisessa viileässä maassa tarvitsevan moni muukin. Mutta ei. Pelkkiä avonaisia x 100 ja muutama vyötäröpituinen napeilla. Siinä on tämän maan "monipuolinen" tarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko sama henkilö, joka ei saanut säästettyä joulurahoja? Kirjoitustyyli on niin samanlainen :)
En ole sama, en ole edes lukenut koko ketjua. Olen kyllä nähnyt sellaisen otsikon. Olis varmaan hauska tavata joku, joka kirjoittaa samalla tavalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko muunlaisia neuletakkeja ollut missään tarjolla viimeiseen viiteen vuoteen? Eiköhän niitä ole jo jokaisella kaapeissa omiksi tarpeiksi, etenkin jos on tajunnut ostaa luonnonmateriaalia eikä heti nyppääntyvää tekokuituhärpäkettä.
Olen nyt kaksi vuotta yrittänyt etsiä pidempää (väljää tai kapealinjaista) neuletakkia, jossa olisi napit. Ei siis pelkkää avonaista, eikä shaalimallista vyöllä, vaan todellakin napeilla. Tuollaista klassikkoneuletakkia, jota nyt kuvittelisi Suomen kaltaisessa viileässä maassa tarvitsevan moni muukin. Mutta ei. Pelkkiä avonaisia x 100 ja muutama vyötäröpituinen napeilla. Siinä on tämän maan "monipuolinen" tarjonta.
Mulla on tällainen https://www.ellos.fi/inwear/panula-neuletakki/1042916-04
En tiedä onko vielä saatavilla
tyylillisesti näyttää samalta kuin se niiden Noom tmv. mallisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käys katsomassa alpa.fi