Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Essentials by Stockmann – kiitos, nyt on sitä, mitä kaivataan

Vierailija
10.09.2020 |

Olen huolestuneena seurannut Stockan kehitystä ja talousvaikeuksia. Nyt huomasin tämän uuden malliston: https://info.stockmann.com/inspiroidu/muoti/uutta-tavarataloissa-ja-ver…
Olen otettu – tämä on askel oikeaan suuntaan! Vai mitä ajattelette?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Lisää tällaista kiitos

Vierailija
2/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tiettyjä ulkolaisia merkkejä nyt, varsinkin laukkupuolelle, kun ei pääse matkustamaan ulkomaille. Sellaisia kalliitakin, mihin pitää säästää. Nyt on liian mummomaista. (Vaikka olen mummo!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva mallisto mutta tuskinpa sillä stokka pelastuu. Olisipa ollut pitkä avonainen neuletakki mallistossa.

Vierailija
4/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä osittain. En ole päässyt kokeilemaan, niin en osaa sanoa silkin tai kashmirin laadusta. Myös leikkauksia vaikea arvioida kuvien perusteella.

Mutta pidän klassisista vaatteista neutraaleissa väreissä. Kashmirpoolo lyhythihaisena olisi nyt ostoslistalla, mielellään kaksi, kameli ja joku muu perusväri, esim luonnonvalkoinen. Näistä ei tainnut löytyä sellaista.

Vierailija
5/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita, kestäviä perusvaatteita todellakin kaivataan markkinoille. Mahdollisimman suuri kotimaisuusaste olisi plussaa päälle.

Vierailija
6/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tiettyjä ulkolaisia merkkejä nyt, varsinkin laukkupuolelle, kun ei pääse matkustamaan ulkomaille. Sellaisia kalliitakin, mihin pitää säästää. Nyt on liian mummomaista. (Vaikka olen mummo!)

Miksi?  Eihän niitä pääse edes näyttelemään juuri mihinkään, kun tilaisuudet ja matkat ovat jäissä.

Vierailija
7/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista väritöntä, haaleaa ja nuhruista?! Onks tää joku välimalli, millä houkutellaan työssä käyviä hippejä? Oi voi.... 

Vierailija
8/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo/huivi-puolella on ollut jo pidemmän aikaa vastaava A+. Hyviä materiaaleja. Niitä olenkin ostanut. Kiva jos saadaan päälivaatteisiinkin hyviä matskuja. Ja mallien ei tarvitse olla mitään erikoisia, klassisia vaan,  hyvin mitoitettuina, mutta ajan henkeen sopivina. Ja väritkin voi tosiaan olla harmaata, beigeä, mustaa ja tummansinistä. Ehkä jotain murrettua rosaa.

Vierailija
9/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?  Eihän niitä pääse edes näyttelemään juuri mihinkään, kun tilaisuudet ja matkat ovat jäissä.

Ihan nauttisin itse....

Vierailija
10/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaita, kestäviä perusvaatteita todellakin kaivataan markkinoille. Mahdollisimman suuri kotimaisuusaste olisi plussaa päälle.

Ei jotain silkkiä Suomesta tule. Tehköön se joka parhaiten osaa.

Vierailija
11/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan spammia. Eikö admin voisi poistaa nämä. Kiitos. 

Vierailija
12/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva mallisto mutta tuskinpa sillä stokka pelastuu. Olisipa ollut pitkä avonainen neuletakki mallistossa.

Miksi? Sitä tarjontaahan on todellakin riittänyt, hyvissäkin materiaaleissa. Olen ostanut viime vuosina 2 pitkää avonaista neuletakkia JO. Aion käyttää niitä vuosia.

Mutta on mulla ollut Stockan omien mallistojen neuletakki, jota käytin vuosia. Siinä oli herrainkaulukset. Ja tykkäsin siitä kovin. Pilasin sen pesemällä väärin. Sen mallista en ole löytänyt mistään uutta.

Vierailija
13/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nauttisin itse....

Katsele kuvia sitten.  Kokoa vaikka Pinterestiin kokoelma kaikista niistä laukuista, jotka haluaisit ostaa ja ajattele sitten, ettei niitä tosiaankaan tarvitse kotiinsa.  Vapaudut ostamasta ns. turhaa, joka viimekädessä rasittaa ihmistä ja luontoa.  Kiinan hikipajat, lentorahti jne.

Vierailija
14/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Aihe kiinnostaa naisia kuitenkin.

Vierailija
15/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nauttisin itse....

Katsele kuvia sitten.  Kokoa vaikka Pinterestiin kokoelma kaikista niistä laukuista, jotka haluaisit ostaa ja ajattele sitten, ettei niitä tosiaankaan tarvitse kotiinsa.  Vapaudut ostamasta ns. turhaa, joka viimekädessä rasittaa ihmistä ja luontoa.  Kiinan hikipajat, lentorahti jne.

En mä laukuista haaveile, vaan käytän niitä ahkerasti, eli tarvitsen, ja tarpeeseen ostan.

En ostaisi kiinalaista laukkua. Ja kyllä hyvää ja mieluista laukkua tulee käytettyä vuosia. Nykyinen laukkunikin on Stockalta, mutta vaatimatonta perusmerkkiä, nahkaa kuitenkin, ja sitä piti tuunata itse, että siitä sai käyttökelpoisen. Eli en ole potentiaalinen asiakas, vaan asiakas.

Vierailija
16/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kun ihan tavallisen ihmisen tekemä. Haluaisin, että Stocka löytää takaisin oikealle tielle. Ilahduin tästä.

Vierailija
17/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, mutta ainahan Stockalta on saanut tuollaisia omaa tuotantoa olevia perusvaatteita. Merkin nimi vain vaihdettu.  Valikoima todella suppea, ainakin tuon nettisivun perusteella. Menisin kyllä heti ostamaan, jos noista pooloista olisi puolihihainen versio, jonka materiaali olisi silkki. Olen käyttänyt entiset kohta puhki enkä meinaa mistään löytää uusia.

Vierailija
18/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ihanaa! Suunta on oikea nyt. 😊

Vierailija
19/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nauttisin itse....

En mä laukuista haaveile, vaan käytän niitä ahkerasti, eli tarvitsen, ja tarpeeseen ostan.

En ostaisi kiinalaista laukkua. Ja kyllä hyvää ja mieluista laukkua tulee käytettyä vuosia. Nykyinen laukkunikin on Stockalta, mutta vaatimatonta perusmerkkiä, nahkaa kuitenkin, ja sitä piti tuunata itse, että siitä sai käyttökelpoisen. Eli en ole potentiaalinen asiakas, vaan asiakas.

Ja lisään vielä, että yksi hyvä laukku riittää vuosiksi. Eli en siksikään kokoaisi Pinterestiin mitään kokoelmaa, enkä mihinkään muuallekaan. Netistä tilaaminen kalliin tuotteen kohdalla on vähän niin ja näin, kun haluaisin kokeilla että kännykkä ja lompakko mahtuu varmasti. Ja että esim. kaikki yksityiskohdat vetimet ym on laadukkaat.

Vierailija
20/51 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivut on kyllä surkeat. Jos odotan näkeväni vaatteita, en halua klikata useampaa sivua saman kuvan ja tekstimassan yhdistelmää. Tilasin äskettäin verkkokaupasta astioita joita ei Suomesta saa muualta kuin Stokkalta ja tilausjärjestelmä on yhtä kökkö kuin aina ennenkin. Tuotteet kyllä tulivat tosi nopeasti.

Teinistä asti ollut kanta-asiakaskortti Stokkalle ja muinaiseen Akateemiseen, nyt en muista milloin viimeksi olen käynyt. Liikaa pettymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme