Minkälainen nainen pukeutuu Nanson vaatteisiin?
Kannattaako ostaa joululahjaksi. Mitä ja kenelle?
Kommentit (42)
Mammoilla on pinttynyt kuva Nansosta, koska saavat miehiltään aina äitienpäivälahjaksi jonkun paitulin.
Nättejä mekkoja Nansolla on ainakin.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:31"]
No en mä niitä hirveän tyylittömiksi tai halvoiksi sanoisi http://nansoshop.com/Nanso/Mekot-ja-hameet/Naisten-mekot/Louise/p/NA-01-21450-9275
Osa on kivoja, osa ei. Kaikille ei sovi trikoo. Mutta minusta valtaosa on kivoja perusvaatteita. Itse en pukeudu töihin joka päivä esim. jakkupukuun ja korkkareihin vaan siisteihin perusvaatteiisiin, joihin Nanso ja Marimekkokin lukeutuvat. Mutta kumpikaan ei ole lempimerkkini, enemmän tykkään mm. Acnen vaatteista.
[/quote]
no ei totta vie halpoja, mutta tusinarätti ja ylihinnoiteltu sellainen. Tuohonkin on hyvä piilottaa vyötärömakkarat sekä paksut pohkeet ja polviläskit
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:57"]
No en mä niitä hirveän tyylittömiksi tai halvoiksi sanoisi http://nansoshop.com/Nanso/Mekot-ja-hameet/Naisten-mekot/Louise/p/NA-01-21450-9275
Osa on kivoja, osa ei. Kaikille ei sovi trikoo. Mutta minusta valtaosa on kivoja perusvaatteita. Itse en pukeudu töihin joka päivä esim. jakkupukuun ja korkkareihin vaan siisteihin perusvaatteiisiin, joihin Nanso ja Marimekkokin lukeutuvat. Mutta kumpikaan ei ole lempimerkkini, enemmän tykkään mm. Acnen vaatteista.
[/quote]
no ei totta vie halpoja, mutta tusinarätti ja ylihinnoiteltu sellainen. Tuohonkin on hyvä piilottaa vyötärömakkarat sekä paksut pohkeet ja polviläskit
[/quote]
Ihan järkkyjä mummorättejä!! Ja ne mitkä ei oo mummorytkyjä on sitten samanlaisia mitä saa jostain halpisvaateketjusta 9,90€.. En ymmärrä. Hrr..
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:57"]
[/quote]
[/quote]
No mitäs jos niitä makkaroita ja jalkaläskejä nyt vaan on, minimekkoa ja tiukkaa trikoota päälle, vai? Ja kyllä noiden laatu on parempaa kuin joidenkin tusinarättivalmistajien. Millä kokemuksella muuten tiedät kertoa hinta-laatusuhteesta, oletko omia läskejäsi noihin tusinarätteihin joskus piilotellut?
Kahdenlaiset naiset: 20-30 -vuotiaat hippihenkiset, tiedostavat, tyylitietoiset kulttuurialan naiset ja yli viisikymppiset ylipainoiset tädit. Minä käytän jotain ja olen siitä välistä...
Olen 30v kuvataideopettaja ja mulla on yksi Nanson mekko, jota käytän paljon. Siinä on vähän puhvi-tyyliset hihat ja se on vyötäröstä kireä. Se henkii sellaista kivaa vanhanajan kotirouva- henkeä. Laatu on hyvä. Kaikki Nanson vaatteet ei ilahduta kuitenkaan.
Kauniit, rohkeat ja oi niin muotitietoiset mammat taas vauhdissa! Surullista, että eivät oikein edes keksi, mitä päälle laittaisivat, mikä olisi heidän arvolleen riittävän hienoa ja eksklusiivista. Menkää toki Pariisiin. Siellä on monta muotihuonetta, joista ehkä just ja just löytyy teillekin jotain sopivaa ei-mummomaista. Tehän olette valmiiksi jo hoikkia kuin hellakoukut, joten vaatteet varmasti istuvatkin teille vähintäin yhtä hyvin kuin niille käveleville henkareille, joita näytöksissä lenkuttelee catwalkilla. Hyvää matkaa! Visa mukaan!
Te joiden mielestä kaikki Nanson vaatteet ovat hirvityksiä, tykkäättekö itse käyttämienne vaatemerkkien jokaisesta vaatteesta? Marssitte vaikkapa henkkamaukkaan ja voitte napata ihan minkä tahansa vaatteen, koska se on juuri makunne mukainen?
Kysyn koska sellainen vaikutelma muutamista kommenteista tuli. On nähty merkiltä muutama vaate, ja koska ne eivät ole miellyttäneet, meuhkataan nettipalstoilla kuinka kaikki merkiltä on ihan paskaa. Ehkä paras oli tuo polviläskityyppi. :D Ilmeisesti ne läskit pitää sitten pukea mahdollisimman esilletuovasti.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 14:53"]
Olen hoikka ja pitkä 31-vuotias nainen, jonka vaatekaapista löytyy tällä hetkellä 7 Nanson mekkoa, ja lisäksi pari hametta ja 6 paitaa ko. merkiltä. Olen koulutusalalla, ja keskituloinen. Ostan Nansoa, sillä vaatteissa on hyvä hinta-laatusuhde, haluan tukea kotimaista työtä, ja olen tykännyt noista vaatteista. Tosin kävin juuri Nanson nettikaupassa, ja tämän hetken mallisto on aivan hirveä, en halua niistä mitään..
[/quote]
Mikä Nansossa on kotimaista? Suunnittelu? Kotimaassa niitä ei ole ainakaan ommeltu.
Olen 25-vuotias yliopisto-opiskelija, ja minulla on Nansolta
- kietaisumekko
http://www.netanttila.com/images/catalog/zoom/Nanso-Naisten_kietaisumekko-1825728_malli.jpg
- tunika
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 14:53"]
Olen hoikka ja pitkä 31-vuotias nainen, jonka vaatekaapista löytyy tällä hetkellä 7 Nanson mekkoa, ja lisäksi pari hametta ja 6 paitaa ko. merkiltä. Olen koulutusalalla, ja keskituloinen. Ostan Nansoa, sillä vaatteissa on hyvä hinta-laatusuhde, haluan tukea kotimaista työtä, ja olen tykännyt noista vaatteista. Tosin kävin juuri Nanson nettikaupassa, ja tämän hetken mallisto on aivan hirveä, en halua niistä mitään..
[/quote]
Nansot ommellaan Baltiassa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:19"]
ei ole nuorten merkki.
[/quote]
Ootko käynyt Nanson liikkeessä viime aikoina? Nansolla on tosi kivoja toimistokelpoisia paitoja ja mekkoja nuoren työikäisen makuunkin. Ei toki ihan teineille, se on totta.
Sanoisin, että Nanson vaatteet sopivat laatutietoiselle, ajatonta tyyliä kantavalle henkilölle.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 23:14"]
Kannattaako ostaa joululahjaksi. Mitä ja kenelle?
[/quote]
sellainen nainen, joko on joko ostanut tai saanut nanson vaatteen. Ei kai siinä mitään ennakkoedellytyksiä ole.
Kyllähän Nansoa vielä valmistetaan Suomessa (pari vuotta sitten 44%). Taitaa myös edelleen olla Suomalaisomistuksessa.
1. Pirkko.
2. Ylipäätään suomalainen.
3. Ei penaalin terävin kynä.
4. Maalainen.
5. Sellainen, joilla on (hieman nyhverön) siipan kanssa samanlainen kahiseva tuulipuku.
pidän monista Nanson vaatteista, mutten toivoisi niitä lahjaksi, ellet tiedä makuani tarkkaan värien ja mallien suhteen. olen myös pienikokoinen, joten Nanson S-koko on liian iso, XS sopii paremmin.
äiti35v
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:43"]
Olen 25-vuotias yliopisto-opiskelija, ja minulla on Nansolta
- kietaisumekko
http://www.netanttila.com/images/catalog/zoom/Nanso-Naisten_kietaisumekko-1825728_malli.jpg
- tunika
[/quote]
Minulle nuo olisivat liian kuviollisia, mutta uskon että laatu ja muotoilu ovat ihan kivoja päällä.