Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen pukeutuu Nanson vaatteisiin?

Vierailija
24.10.2013 |

Kannattaako ostaa joululahjaksi. Mitä ja kenelle?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolle joku nanso joulahjaksi? 

Vierailija
2/42 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolla on taas kauniita mekkoja, mutta ne kaikki ovat liian lyhyitä sellaiselle joka ei halua esitellä polviaan. Nanso tekee vain yhtä pituutta ja se ei pitkällä ihmisellä yletä kuin polven rumimpaan kohtaan, jos sinnekään.

Vierailija
4/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä typerä kysymyksenasettelu!

Vierailija
5/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

no ei totta vie halpoja, mutta tusinarätti ja ylihinnoiteltu sellainen. Tuohonkin on hyvä piilottaa vyötärömakkarat sekä paksut pohkeet ja polviläskit

[/quote]

Kiva, että sellaisiakin vaatteita löytyy mustien kaapujen sijasta. Tuskin Nanso on ainut ylihinnoiteltu vaatemerkki, mutta laadukkaita sen vaatteet ovat olleet, Mieluummin ostan Nanson vaatteita ja kierrätän ne vielä sukulaisille kuin haaskaan rahani huonolaatuisiin lumppuihin.

Vierailija
6/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole nuorten merkki.

Vierailija
7/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaitana menee kaikille, muuten tulee mieleen lastentarhan opettajat ja alakoulun opettajat

Vierailija
8/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen. Ja kohtuuvarakas. Nansot ei ole ihan halpoja.

Vierailija
9/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanso on köyhien Marimekko.

Vierailija
10/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen 30-vuotias ns. nuorekas helsinkiläisnainen ja käytän paljon Nansoa. Nytkin on Nanson t-paita päällä. Tämä on ihan peruspaita, mutta laatu on loistava. Ei ole lukuisissa pesuissa haalistunut, nyppääntynyt eikä vanunut ja bambuviskoosi-elastaani -sekoite laskeutuu kauniisti. Perusvaatteiden lisäksi mulla on paljon Nanson mekkoja, sekä yksivärisiä että kuosillisia.

Ap:n kysymys on sikäli hankala, että Nansolla on tosi laajat mallistot, löytyy sekä mammatyyliä että nuorekkaamman aikuisen naisen vaatetta. Kuoseissa on kirjavia retrojuttuja mutta myös klassisempaa.

Vierailija
11/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemani on 28-vuotias taideopiskelijasinkku. Pukeutuu aika persoonalliseen ja selkeään tyyliin, käyttää nansoa eettisistä syistä. Myös entinen työkaveri (kulttuurialalla, nuorehko nainen) käytti aika usein nanson vaatteita, hänellä laadukkuus painoi.

Sitten tunnen paljon keski-ikäisiä ja eläkeläisiä, jotka käyttävät nanson yöpukuja.

Vierailija
12/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson vaatteet on vanhemmille/lihaville naisille. Ei ne istu jos on yhtään muotoja, ts. vyötäröä. 

Vierailija
13/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:23"]

Nanso on köyhien Marimekko.

[/quote]

Juuri tästä syystä käytän Nansoa. Jos taloudellinen tilanteeni olisi parempi, ostaisin Marimekkoa. Olen päälle nelikymppinen vihervasurihumanisti.

Vierailija
14/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini. Ja sitten se ostaa niitä mun lapsille jotka ei voi sietää niitä vaatteita ja me viedään ne kirppareille.

Vierailija
15/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka keski-ikäinen nainen ja ostin kokeeksi yhden Nanson mekon. Vaikuttaa miellyttävän pehmeälle ja lupaavalle vaatteelle. Saas nähdä ostanko joskus muutakin. Yöpaitoja olen tähän asti pitänyt ja joitakin t-paitoja.

Vierailija
16/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton.  

Vierailija
17/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään töissä päällä Nanson tunikamekko. Mekko on paitsi mukana, myös hyvän näköinen. Olen nelikymppinen kokkari ja töissä asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
18/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 26-vuotias ja käytän Nanson mekkoja kotimekkoina. Voin noissa mennä kyllä kaupungillekin, ei siinä, mutta kotona nuo ovat mukavia päällä ja sen verran siistejä että kestävät yllätysvieraiden katseetkin. Olivat viime kesän uutuuksia ja mielestäni vähän nuorekkaampia, malliltaan A-linjaisia mekkoja. Nanso on kohentanut ilmettään siitä mummomalleista, mitä ennen oli. Nykyään niillä on ihan tyylikkäitäkin liivimekkoja jne. Katsokaa huviksenne vaikka NetAnttilasta.

Marimekkoa muuten inhoan yli kaiken ja ärsyttää aivan älyttömästi jos saan sitä lahjaksi. =D

Vierailija
19/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:55"]

Minä olen 26-vuotias ja käytän Nanson mekkoja kotimekkoina. Voin noissa mennä kyllä kaupungillekin, ei siinä, mutta kotona nuo ovat mukavia päällä ja sen verran siistejä että kestävät yllätysvieraiden katseetkin. Olivat viime kesän uutuuksia ja mielestäni vähän nuorekkaampia, malliltaan A-linjaisia mekkoja. Nanso on kohentanut ilmettään siitä mummomalleista, mitä ennen oli. Nykyään niillä on ihan tyylikkäitäkin liivimekkoja jne. Katsokaa huviksenne vaikka NetAnttilasta.

Marimekkoa muuten inhoan yli kaiken ja ärsyttää aivan älyttömästi jos saan sitä lahjaksi. =D

[/quote]

Nansolla ei ole mitään tyylikästä ollut koskaan. Merimekosta olet oikeassa ja se on järkyttävän mauton. 

Vierailija
20/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:54"]

Minulla on tänään töissä päällä Nanson tunikamekko. Mekko on paitsi mukana, myös hyvän näköinen. Olen nelikymppinen kokkari ja töissä asiantuntijatehtävissä.

[/quote]

Mikä on kokkari?? Kokki ilmeisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme