Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yle fem adoptio dokkari, mitä mieltä?

Vierailija
24.10.2013 |

tuo tyttö tukka on ihan hämillään :( minähän on kun antavat sen pois lopussa?? :(

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella karua, tuossa on kaikki asiat menneet ihan perseelleen biologisten vanhempien huijauksesta lähtien, ei ihme että tytöllä oli niin vaikea sopeutua. Ja se adoptioperheen äiti oli kyllä ihan ihme hiihtäjä, en ymmärtänyt mitä se alkoi siinä ruokapöydässä skitsota tytölle siitä miten se syö väärin. Kyllä todella sääliksi käy lapsiraukka sekä ylipäätään tuo, miten biologisia vanhempia kusetetaan linssiin tosi rankasti, että länsimaalaiset saa itselleen lapsia.

Tytön nimellä löytyy Facebook-ryhmä jossa on paljon linkkejä tanskalaisiin lehtiin jotka ovat asiaa käsitelleet.

Vierailija
2/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi surullista katseltavaa.. Vanhemmille luvataan maat ja taivaat. Tyttö tukka reagoi todella voimakkaasti. Adoptioäiti on ihan ihmeellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekkasin tuon Facebookin. Harmi kun en ymmärrä mitään :(

Vierailija
4/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan teitä totaalisesti. Adoptiovanhemmat tosi kummallisia. Ei ei ei...

Vierailija
5/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toikin on...ei saa huulirasvaa ostaa? Häh hullua!

Vierailija
6/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä!? Tuo tyttö on jotain 5 ja hirvee kuulustelu Tossa pöydässä... Voi ei!

Vierailija
7/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa nuo tanskalaiset vanhemmat. Ei mitään käsitystä tuon ikäisestä lapsesta. voi pientä tyttö parkaa, ei mitään mahdollisuuksia selvitä tommosessa perheessä. Onneksi tukiperheen äiti tuntui välittävän.

Vierailija
8/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä tota adoptioäitiä? Mitä kamalaa tuo tyttö on tehnyt, että pitää kohdella pientä lasta noin julmasti?? Mitä esimerkiksi tuossa ruokapöydässä tapahtui, että tytön piti lähteä heti alkuun pois? EI MITÄÄN?? Tytöllä selkeästi henkisiä ongelmia.. Ihankuin ne pakkoliikkeetkin olisi niin helppo kitkeä pois mitä tuo adoptioäiti väittää, että tyttö tekisi ne mukamas vain siksi, että haluaisi ärsyttää toisia.... HUOH!

Vierailija
9/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vaan hetken ja sääliksi käy pientä tyttöä. Kylmän ja kovan oloinen adoptioäiti. Rakkautta ja lämpöä tuo lapsi tarvitsisi eikä tuollaista kohtelua.

Vierailija
10/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulista :(

Vierailija
11/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi adoptiovanhemmat on ihan kauheita. Ja syyttävät tyttöä pakkoliikkeistä ja mielteistä. Siis mitä?!?

Vierailija
12/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hirveä huuto kun tukiperheen äiti oli tehnyt lapselle kasvimaan. Mikä sen ihanampaa ja tuo akka vaan huutaa siitäkin. Ei ole itse viitsinyt sen vertaa vaivaa nähdä.

Vierailija
13/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vaan heitetään lapsi pihalle kun ei ollutkaan mitä tilattiin.

tietääkö joku mitä tästä dokkarista seurasi? Sen faceen tai muun mukaan.

toivottavati nuo tanskalaiset vanhemmat saivat ansionsa mukaan. 

Vierailija
14/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin pienen Tytön joka vaan katsoo "äitiään" ja pyytää katseella että rakasta minua, hyväksy minut. Mutta ei kylmästi lapsi pihalle. 

Vierailija
15/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko itkeä. Ihan järkyttävää tommonen.

Vierailija
16/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmean surullista :( pieni tyttö kokenut hylkäämisen jo toistamiseen. Ei kauhean hyvät lähtökohdat elämälle. Olisi kiva kuulla mitä tästä on seurannut :(

Vierailija
17/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksihan kerrottiin, että nykyään Masho asuu lastenkodissa...

Vierailija
18/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 23:32"]

Mä näin pienen Tytön joka vaan katsoo "äitiään" ja pyytää katseella että rakasta minua, hyväksy minut. Mutta ei kylmästi lapsi pihalle. 

[/quote]

adoptiovanhemmat täysin vailla empatiaa, näkyi aiva alusta lähtien. Pieni tyttörukka

Vierailija
19/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä mitä olen pitkään aikaan televisiosta nähnyt!

Minulla ei ole lapsia enkä tiedä haluankokaan, ei siis mitään vauvakuumetta ole ollut koskaan ja olen pitänyt itseäni kai vähän kylmänä ihmisenä, mutta tuon katsottuani noin puolivälistä loppuun itkin pienen raukan puolesta. Mitä niin hirveää tuo pieni tyttö oli tehnyt? Miksi adoptiovanhemmiksi oli valittu ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä lasten ikätasoisesta kohtelusta? Adoptioäiti tuntui suhtautuvan kuin lapsi olisi joku koira, jonka olisi pitänyt tulla hänelle jo valmiiksi koulutettuna. Sai mielestään "tyhjän arvan", hyi yrjötys mikä tapa kuvailla tilannetta!

En pysty edes sanoin kuvailemaan millaista vihaa tunnen noita adoptiovanhempia kohtaan.

Vierailija
20/64 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli "tyhjä arpa". Karmeita ihmisiä tuollaiset, mitäköhän odottivat saavansa?