Apua poikkeavuus np-ultrassa! ov
Nyt tarvitaan neuvoja kalliita naiset. Kokemuksia, ehkä asiantuntijan apua, ihan mitä vaan!!! Eli kävin tänään niskaturvotus ultrassa. Meneillään 13. raskausviikko. Kuitenkin ultrassa paljastui jotain huolestuttavaa, ainakin minua huolestuttavaa!
Eli vauva oli 3pvä pienempi kuin viikot mutta ei siinä vielä mitään. Vauvan reisiluu näkyi kahdessa osassa???? Lisäksi kallon luut eivät olleet luutuneet kokonaan vaan niissä näkyi pieniä välejä! Mitä ihmettä???? Kätilö käski olla huolestumatta, mutta silti määräsi ajan viikon päähän " tarkempaan ultraan" jossa näkyy kaikki yksityiskohdat! Tarkoittanee 3D ultraa.
Kenelläkään kokemuksia vastaavasta?? Olen huolesta soikeana!!
Kommentit (5)
Hei,
minulla on surullisia kokemuksia ja en tiedä haluatko niistä tässä vaiheessa tietää. Itselläni poikkeavuudet havaittiin vasta rakenneultrassa...
Meidän pienokaisella paljastui ulkoisia ja sisäisiä vammoja, joiden johdosta jouduimme tekemään raskaan päätökseen raskaudenkeskeytyksestä. Nyt alan hyväksyä tapahtuneen, mutta tie on ollut raskas ja kivinen.
Toivottavasti lapsenne tilanne on parempi ja selviätte säikähdyksellä!
Olette ajatuksissani. Voimia ja lämmin hali jatkotutkimusten odotteluun...
t. Kuutonen
Tuo viikkojen/päivien muutos on normaalia, mutta muusta en osaa sanoa.
Koeta olla stressaamatta, stressi ei oo kenelläkkään hyväks. Tosin helposti sanottu, kun tehty