Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söisitkö tuommoista paskaa?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole kuin 150 vuotta, kun kolmasosa kansasta kuoli katovuosien takia nälkään. Puhumattakaan siitä, kuinka moni maailmassa kuolee nälkään tänä päivänäkin.

Oksettaa, kun ruokaa nimitellään "paskaksi".

Vierailija
2/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mulla oli mahtava äiti, joka opetti erinäisiä käytöstapoja.

Yksi oli, että jos on syötäväksi kelpaavaa ruokaa, vaikka se maistuisi miten pahalle ja näyttäisi vielä pahemmalle, niin ikinä, siis ei ikinä, ruoasta sanota, että se on paskaa, sen verran kiitollinen pitää aina olla, että ruokaa ylipäätään on, että edes tuon verran sitä kunnioittaa.

Ikävää, että Ap:lla ei ole ollut tuuria saada yhtä hyvää äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on joku erityinen dieetti, vaikka sitten raakaravinto, niin voisihan sen kysymyksen tai vastauksen muotoilla fiksumminkin, eikä vain älähtää, että en syö, on paskaa. Olisit sanonut vaikka niin, että koska syön vain raakaravintoa, niin en voi syödä syödä ko, annosta. Mutta kun tämä maailma on nykyään niin yksisilmäinen, niin päätelmät tehdään tyyliin "koska minä inhoan tuota" niin se on paskaa ja myrkkyä. Yrittäkääs muistaa, että ette ole maailmannapoja.

Vierailija
4/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin hävetä ap:n puolesta (joka ei ilmeisesti itse ymmärrä sitä tehdä).

Vierailija
5/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 14:00"]

Luojan kiitos mulla oli mahtava äiti, joka opetti erinäisiä käytöstapoja.

Yksi oli, että jos on syötäväksi kelpaavaa ruokaa, vaikka se maistuisi miten pahalle ja näyttäisi vielä pahemmalle, niin ikinä, siis ei ikinä, ruoasta sanota, että se on paskaa, sen verran kiitollinen pitää aina olla, että ruokaa ylipäätään on, että edes tuon verran sitä kunnioittaa.

Ikävää, että Ap:lla ei ole ollut tuuria saada yhtä hyvää äitiä.

[/quote]

Joillakin nyt vain sattuu olemaan semmoinen tyyli, että jos joku toinen tekee sellaista ruokaa, mistä arvoisa kriitikko ei pidä, niin hän sanoo vitun huoran tekevän paskaa. Ja sen tekijän homo mies kuuntelee paskaa, jos ei kuuntele samaa musiikkia (Frederikiä, Nykästä), mistä arvion esittäjä pitää.

Vierailija
6/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa hyvin tavallisen näköisessä annoksessa mielestäsi muistuttaa ulostetta?

Vierailija
7/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hassun näköisesti koottu (mandariinit, kurkut) mutta voi olla hyvinkin maukasta. Eli varmaan söisin.

Eikä ainakaan oma paskani näytä tuollaiselta.

Vierailija
8/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun ruuasta sanotaan yök!

Jos sinä et tykkää maistamatta niin ei tarkoita että muut ei tykkäis.

Hyvältä tuo minusta näytti, värikkäältä.

Vierailija
9/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoot mitä söisin, olisi tuo tuore kurkku.

Porkkana on pilattu ja mitä tuossa keskellä on.... nugetteja tai jotain... myrkkyä kuitenkin. Riisi on aivan turhaa.

Vierailija
10/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi mielelläni, mutta jos olisin kylässä ja tarjottais, niin toki ottaisin.

Ilmeisesti jotain kananugetteja ja riisiä vähän kärähtäneiden porkkanasiivujen, kurkun ja mandariinien kanssa. Ei kuulu mun lempiruokiin.

Vierailija
11/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tuon blogia: kotitekoisia nugetteja, hunajassa paistettuja porkkanoita yms siinä oli. Kyllä mä söisin. En ollut hoksannutkaan että nugetitkin voi tehdä itse alusta asti.

Vierailija
12/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole paskaa, vaan ruokaa. Söisin, en kyllä itse tekisi tuolaista annosta. Ravintolassa taas vähän etoisi ajatella että joku on takuulla tökkinyt sormin nuo kurkkuviipaleet annokseen.

Taidat olla joku karppaajapaska? Riisit ja perunat sekä muut "höttöhiilarit"  on paskaa?

Vierailija
13/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:39"]

Ottaa päähän kun ruuasta sanotaan yök!

Jos sinä et tykkää maistamatta niin ei tarkoita että muut ei tykkäis.

Hyvältä tuo minusta näytti, värikkäältä.

[/quote]Minusta on myös erittäin lapsellista sanoa ruuasta yök. Mielestäni sellainen aikuinen on lapsellinen pelle, joka ei voi syödä jotain tavallisia ruokia siksi ettei tykkää niistä. Jos ruoka on tehty syömäkelpoisista aineista sitä valmistusvaiheessa pilaamatta, niin se on siloin syötävää, eikä mikään syötävä ole paskaa.

Se on sitten eri juttu jos raaka-aineet ovat pilaantuneita, ruoka on poltettu tai teelusikallisen sijaan suolaa on laitettu desilitra, sellainen ruoka voi olla paskaa.

Vierailija
14/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että sillä lähtee nälkä, joten söisin. 

Vierailija
15/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, no itse olen raakaruoka ravinnolla ollut aina. Minun näkökulmastani tuo ruoka on totaalisesti pilattu valmistusvaiheessa. 

Vierailija
16/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, miten yltäkylläisyys tekee epäkiitolliseksi, kun ruoasta sanotaan "tuollaista paskaa". Voi melkein toivoisi, että tuollaiset ihmiset edes kerran elämässään kokisivat mitä on oikein tosi nälkä ja pelko siitä, ettei ruoka riitä. Minä sanon kiitos joka kerta, kun nousen pöydästä. Vaikka olisin valmistanut ruoan itse.

Vierailija
17/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään tapana luonnehtia "paskaksi" kaikkea, mikä ei itseä satu miellyttämään? Aika köyhää.

Vierailija
18/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 11:06"]

9, no itse olen raakaruoka ravinnolla ollut aina. Minun näkökulmastani tuo ruoka on totaalisesti pilattu valmistusvaiheessa. 

[/quote]Kuten miten?

Vierailija
19/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 11:06"]

[/quote]Sinun keinotekonenruoka-ainevammaisuutsei on yksin sinun ongelmasi.

Vierailija
20/59 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 11:07"]

Kyllä huomaa, miten yltäkylläisyys tekee epäkiitolliseksi, kun ruoasta sanotaan "tuollaista paskaa". Voi melkein toivoisi, että tuollaiset ihmiset edes kerran elämässään kokisivat mitä on oikein tosi nälkä ja pelko siitä, ettei ruoka riitä. Minä sanon kiitos joka kerta, kun nousen pöydästä. Vaikka olisin valmistanut ruoan itse.

[/quote]Tulee mieleen tästä parin vuoden takainen BB, jossa yksi nirppanokka hiiltyi kuin saivat sushia, oli kuulema kamalaa, kun ei saa kunnon ruokaa vaan joutuu syömään tullaista paskaa, hyi yäk.