Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt itsekin pienen taaperon äitinä ymmärrän, miksi niin moni leikkaa hiukset lyhyiksi äidiksi tulon jälkeen

Vierailija
09.09.2020 |

Itselläni oli reilu vuoden pitkät alaselkään ulottuvat hiukset. Kun lapsi oli pienempi, oli vielä helppo sutaista hiukset vaikka nutturalle. Mutta nyt kun lapsi on kasvanut ja ehtii sekunneissa joko satuttamaan itsensä, tekemään täystuhon joko olohuoneessa tai vessassa tai kiipeilemään pöydille sen aikana kun yrittää itse kammata hiukset suoriksi ja saada jonkinmoista kampausta aikaiseksi, päätin että nyt saa munkin hiukset lähteä.

Tänään pätkäisin hiukset olkapituisiksi ja voi että miten olo keveni heti tosi paljon ja hiukset on niin helppo jättää joko auki tai sipaista ponnarille, ilman että täytyy hirveän pitkään kammata ensin tukkaa suoraksi kaiken maailman takuista ja sotkuista.

Nyt mustakin tuli sellainen äiti, joita itse aikoinani ihmettelin, että miksi leikkaavat hiuksensa lyhyiksi sen sijaan että säilyttäisivät ne pitkinä.

Nyt ymmärrän itsekin, miksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni niin takkuisesti, että joka talvi oli leikattava rastoiksi menneet takut ja tukka lyhyeksi. En jaksanut joka ilta harjata, kun rojahdin vain sänkyyn :)

Nyt on kiva kampaus ja lapset yli 3-v., ah!

Vierailija
22/22 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta harmittaa kun letti lähti, yrittää nyt puolustella asiaa itselleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi