Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiseksi tunnet itsesi?

Vierailija
23.10.2013 |

Ja vielä: minkä ikäiseltä (realistisesti arvioiden) näytät?

Itse olen 38. Tunnen itseni 27-vuotiaaksi. Realistisesti itse arvoiden näytän 35-vuotiaalta, miehen mielestä 27-28-vuotiaalta (se höpönassu).

Miten sulla? :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 v. ja tunnen itseni n. 17-vuotiaaksi. Aika hurjaa, että vuodet vaan kuluu, enkä vieläkään tunne itseäni aikuiseksi. Toisaalta en koskaan haluakaan kasvaa (henkisesti) aikuiseksi ;)

Vierailija
2/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v.
Tunnen itseni kolmekymppiseksi.
Näytän mielestäni 35-40v ikäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46. Tunnen itseni vajaa viisikymppiseksi. Näytän suunnilleen ikäiseltäni, mihin auttaa, että ikäisistäni naisista osa näyttää ikäistään nuoremmalta, osa vanhemmalta ja niin minäkin vähän päivän mukaan :-)

Huvittavaa tässä kohtaa elämää on, että minä olen edelleen ihan samanlainen kuin ennenkin (tai no, ehkä jotain kasvua on tapahtunut, toivottavasti), mutta jostain syystä naama näyttää vuosi vuodelta vanhemmalta.

Vierailija
4/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:20"]

Mä olen aina miettinyt, että miten näitä on niin paljon joita luullaan nuoremmiksi. Ettekö tajua, että jos joku käy arvaileen ikää niin sanoo varmuudeksi 10 vuotta alaspäin, jotta ei vahingossakaan sano liikaa :) varsinkin jos ihminen ei oikeasti näytä kauhean nuorelta niin sillon pitää vetää arviota alaspäin varmuudeksi. 

Sillä eiköhän jokaista joskus ole sanottu nuoremmaksi kuin mitä on, mutta kuka niitä hehkuttelee ja muistaa myöhemmin? Paitsi av mammat :)

[/quote]

Avauksessa kysytään, minkä ikäiseltä näytät. Nopeasti katsottuna noin kolmannes tässä ketjussa sanoo, että heitä luullaan nuoremmiksi, jotkut vähän, jotkut vähän enemmän. Ei se minusta kovin epärealistiselta kuulosta, ennemmin kuulostaa siltä, että sinä etsit täällä mahdollisuuksia ivallisiin kommentteihin.

[/quote]

Tosiaankin joku yittää joka väliin tunkea "ihmettelen näitä jotka väittävät itseään huomattavasti nuoremman näköiseksi :DD" -lätinäänsä, mutta ketjussa ei juurikaan tällaisia itsekehuja ole.

Vierailija
5/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 12:30"]

aaahhahhaaa. ;D

ei tarvinnut kun muutama vastaus taas lukea niin taas nähdään että kaikki näyttää aina 10v nuoremmilta kuin ovatkaan! hihihi.... mä en ole oikeasti koskaan nähnyt livenä ihmistä joka näyttäisi 10v nuoremmalta mut hyvä jos siitä itse saa jokainen lohtua.

en viitsi lukea enempää, mukavaa loppuviikkoa..!

[/quote]

Kun ei tämä sinun ihhihhiisi nyt yhtään istu tähän ketjuun. Pieleen meni, kun et saanutkaan haluamiasi vastauksia.

Vierailija
6/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 12:30"]

aaahhahhaaa. ;D

ei tarvinnut kun muutama vastaus taas lukea niin taas nähdään että kaikki näyttää aina 10v nuoremmilta kuin ovatkaan! hihihi.... mä en ole oikeasti koskaan nähnyt livenä ihmistä joka näyttäisi 10v nuoremmalta mut hyvä jos siitä itse saa jokainen lohtua.

en viitsi lukea enempää, mukavaa loppuviikkoa..!

[/quote]

Voitko uskoa, että kaikille se ei ole mikään tavoite näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Mä olen se, joka on 31-vuotias mutta jota luullaan yleensä 22-vuotiaaksi. Ehkä jos itsellä ei ole tätä ongelmaa(/siunausta joidenkin mielestä) että näyttää paljon todellista nuoremmalta, niin ei hoksaa että se ei todellakaan ole pelkästään positiivista. Kaksikymppiseen suhtaudutaan aika eri tavalla kuin kolmekymppiseen. Ei ole kiva olla tämänkin ikäisenä vielä ihmisten silmissä joku helvetin koulutyttö. Ja tosiaan, multa kysytään paperit jos ostan alkoholia tai tupakkaa, kysyttiin jo ennen sitä 30 vuoden rajaa. Saan kuulla juttuja miten mä olen "niin nuori" etten vielä tiedä siitä ja siitä asiasta, 26-vuotiaana mua luultiin töissä yläasteikäiseksi työharjoittelijaksi, jotkut puhuvat mulle lässyttäen kuin lapselle....

Ei mua haittaa, jos 40-vuotiaana näytän 30-vuotiaalta, mutta näin kolmekymppisenä ei kaksikymppiseltä näyttäminen ole mikään onnenpotku vaan lopulta todella ärsyttävää, kun ei pääse teinileimasta pois.

Eli ei kannata olla kateellinen... En ymmärrä miksi aikuiset naiset haluaisivat näyttää teineiltä.

Vierailija
7/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v, ja tunnen itseni iättömäksi. Olen aina ollut hyvin tietoinen iästäni, mutta nyt se on hävinnyt. En tunne itseäni nuoreksi enkä vanhaksi. Olen vain.

Vierailija
8/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljäkymmentä ja välillä tunnen itseni 15-vuotiaaksi ja välillä 60-vuotiaaksi - yleensä ehkä muutaman vuoden nuoremmaksi. Näytän kuulemma noin viisi vuotta nuoremmalta, joskus jotkut luulevat vieläkin nuoremmaksi. 

Vierailija
9/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25...Tunnen itseni 17-vuotiaaksi. Olen lapsellinen...Lapseton....En aio muuttua.

Vierailija
10/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tunne itseäni minkään tietyn ikäiseksi. Koen olleeni perusominaisuuksiltani samanlainen ihan lapsesta saakka. En tiedä, miltä minkäkin ikäisestä pitäisi tuntua.

Vierailija
11/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27, tunnen itseni 36 vuotiaaksi. Näytän varmaan kolmekymppiseltä.

Vierailija
12/48 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39, tuntuu noin 54 vuotiaalta. Näyttänen 45 vuotiaalta

Vierailija
13/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 v ja mies 45 v; tunnemme itsemme 20 v. Parasta on se, että ihmiset arvioivat meidät järjestäin 10 v nuoremmiksi kuin olemme :)

Vierailija
14/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotta ja tunnen itseni 34 vuotiaaksi niin kuin pitääkin. Toivottavasti tunnen itseni jatkossakin oman ikäisekseni. Tyylikäs ja eloisa voi silti olla. 

Vierailija
15/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni alle 30-vuotiaaksi, mutta elämänkokemuksellisesti kuitenkin vanhemmaksi (ja viisaammaksi). Näytän noin 30-vuotiaalta muiden mielestä, omasta mielestäni nelikymppiseltä. Olen oikeasti 37 v.

Vierailija
16/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v. Tunnen itseni noin 30-vuotiaaksi, elämäntilanne on samankaltaisempi sen ikäisten kanssa... Kun katson samanikäisiä niin oikeasti he tuntuvat joskus niin paljon nuoremmilta.

Vierailija
17/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31, tunnen itseni ehkä 28-vuotiaaksi ja mua luullaan n. 22-vuotiaaksi.

Vierailija
18/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48. En osaa arvioida, minkä ikäiseksi tunnen itseni, ja muutenkin ikä on vain numero. Joskus saatan tuntea itseni jotakin itseäni huomattavasti nuorempaa nuoremmaksi ja joskus taas tunnen olevani vanhempi kuin joku, joka on oikeasti minua selvästi vanhempi. Näin on ollut koko ikäni.

Vähän aikaa sitten yksi puolituttu arvio minut 35-vuotiaaksi. Se tuntui kyllä oudolta. En ymmärrä mitä hienoa sellaisessa on. Tietenkin olen tyytyväinen siitä, että olen terve ja hyväkuntoinen, mutta niin kuin sanottu, se ikä on pelkkä numero.

Vierailija
19/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v, fyysisesti tunnen itseni 55v ja henkisesti 35v. Näytän kaiketi ikäiseltäni.

Vierailija
20/48 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38, tunnen että olen ollut jo ikuisuuden 38, ainakin viisi vuotta. Ehkä nyt tasoittuu. Näytän 38-vuotiaalta.