Pelkään että mun vartalo ei ole riittävän kaunis
Jotta uusi miesystävä voisi viehättyä siitä. Miten tuosta ajatuksesta pääsee eroon? Enhän minäkään mittaile miehen kehoa ja arvioi sen kiinteyttä tai ihon sileysastetta.
Kommentit (28)
Mitäh.?? Onko Mohammed alkanut kriittiseksi. On aikoihin eletty. 👺
Laita kuva niin arvioidaan oletko kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan? Munan kokoa ainakin arvioit.
Tuntumaa enemmänkin. Koolla ei ole niin merkitystä.
Ap
Tuskinpa miehessäkään on hurraamista.
Naiset aina kritisoivat ulkonäköän, usein ihan turhaan.
Miesten kannattaisi kritisoida ulkonäköään, koska valtaosa miehistä on läskejä.
Jos se työntöpaikka löytyy, niin ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa miehessäkään on hurraamista.
Naiset aina kritisoivat ulkonäköän, usein ihan turhaan.
Miesten kannattaisi kritisoida ulkonäköään, koska valtaosa miehistä on läskejä.
Mies ei ole läski.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On kai sillä nyt vähän väliä muutenkin..
Jos olet yli 70 kg niin et kelpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yli 70 kg niin et kelpaa miehille.
Hah, hah ja hah.
Mun vartalo ei ole koskaan ollut todellakaan kaunis, mutta ei ole ikinä häirinnyt mitään hommia. Yleensä se ensi sänkyynmeno tapahtunut kännissä ja kiimassa, eipä siinä ole paljon vartaloita pällistelty puolin eikä toisin kun on pitänyt vaan saada ja heti ja rajusti. Sitten kun on jo kokemus siitä miten hyvältä tuntui, niin ei siitä ulkonäöstä enää niin välitä, sitten kiinnostaa vaan se miten nautintoa tuotetaan puolin ja toisin.
Mies voi panna takaapäin aina niin ei se huomaa miltä näytät.
Vanhaan aikaan alkoholilla lähti pois tuollaiset epävarmuudet uuden kumppanin edessä. Nykyään kun ihmiset vähemmän tutustuu baari-illan jälkeisissä merkeissä, asia on hankalampi, kun pitäisi pystyä estoineen kaikkineen alussa kuitenkin melko vieraan ihmisen kanssa sänkyyn. Itse en tiedä pystyisinkö ikinä. Onneksi elin nuoruuteni aikana, jolloin tapaamiset tapahtui baareissa ja yökerhoissa ja sitten kun ajatteleva mieli oli juotu pihalle sitä antoi vaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Paljonko painat?
38 ja 58.
Ap
Tää on niin tätä. Makuja on niin paljon kuin miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy enää
Mulla oli päälle nelikymppisenäkin tätä, kun työkaveri minuun ihastui. Ongelma oli, että minä olin sairaalloisen ylipainoinen roikkumahalla ja jättimäisillä riippurinnoilla, mies hoikka ja urheilullinen. Hieman minua nuorempikin vielä. En millään meinannut uskoa että se on oikeasti kiinnostunut. Ajattelin, että vaikka toki minusta vaatteet päälläkin näkee että olen lihava, niin ehkä ei ole tajunnut kuinka karmaiseva näky olen ilman vaatteita, ja mies lähtisi karkuun jos sen näkisi. Minä vitsailinkin siitä, mm. että et sä kuule halua pystyyn nostetun sian näköistä naista tai että jos menisin uimaan niin Greenpeace tulisi paikalle auttamaan rantautunutta valasta takaisin mereen. Mutta se oli sisukas ja väitti ihastuneensa persoonallisuuteeni, eikä ulkonäkö olisi merkittävää. Ensimmäisen kerran seksiä halusin silti pussipimeässä ja niin että oiln alkuun valmiiksi peiton alla, en olisi iljennyt riippumahoineni kävellä sinne sänkyyn miehen katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vartalo siinä aika hyvin näkyy. Ilmeisesti sulla ei ole kokemusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vartalo siinä aika hyvin näkyy. Ilmeisesti sulla ei ole kokemusta asiasta.
Ja vielä paremmin kuin jossain lähetyssaarnaajassa.
Etkö tosiaan? Munan kokoa ainakin arvioit.