Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiseksi tunnet itsesi?
Ja vielä: minkä ikäiseltä (realistisesti arvioiden) näytät?
Itse olen 38. Tunnen itseni 27-vuotiaaksi. Realistisesti itse arvoiden näytän 35-vuotiaalta, miehen mielestä 27-28-vuotiaalta (se höpönassu).
Miten sulla? :)
Kommentit (48)
Olen 47 -vuotias.
Tunnen itseni 470 -vuotiaaksi.
Näytän itseään huonosti hoitavalta viiskymppiseltä.
Olen 49-v. Tunnen itseni paljon nuoremmaksi, koska tunnen elämää vasta niin vähän. Tuntuu että olisi vielä paljon opittavaa. On luultu 35-vuotiaaksi ja kerran kun olin 32-vuotias kiertävä pesuainemyyjä kysyi ovelta "olisko vanhemmat kotona?". Mutta ylimalkaan...kyllä se ikä jo alkaa tuntua, tuntuu että kaikki menee alaspäin, jos ei muu niin naama ainakin:)
Olen 27-vuotias ja tunnen oloni pikkutytöksi aina, kun ajattelenkin miestäni. Mutta ulkonäöllisesti olen ehkä 25-vuotiaan näköinen. Vaikee arvioida, ja voihan tuokin olla toiveajattelua. Aikuinen en oo, enkä tahdo koskaan kasvaakaan!
Olen 41, minulta kysyttiin alkossa papereita vielä 37-v.
harrastan paljon liikuntaa, tanssiopettajani luuli 2 v sitten että olen alle 30.
tunnen itseni noin 37-vuotiaaksi, silmäpussit tosin paljastavat totuuden.
tämä on minusta hyvä ikä, emotionaalisestI olen toivottavasti ikäni tasalla, fyysinen suorituskykyni on todennäköisesti ikäistäni nuorempien tasolla, hyväkuntoisten siis.
Olen 31,minua luullaan n. 25-vuotiaaksi. Tunnen välillä itseni 2-kymppiseksi,v.älillä taas 5-kybäseksi
36 ja 36. Tää on hyvä ikä. Taidan myös näyttää ikäiseltäni. Joskus saunakaljaa ostaessa kassa on kysynyt vielä papereita, olen silloin kiittänyt kohteliaisuudesta. :)
aaahhahhaaa. ;D
ei tarvinnut kun muutama vastaus taas lukea niin taas nähdään että kaikki näyttää aina 10v nuoremmilta kuin ovatkaan! hihihi.... mä en ole oikeasti koskaan nähnyt livenä ihmistä joka näyttäisi 10v nuoremmalta mut hyvä jos siitä itse saa jokainen lohtua.
en viitsi lukea enempää, mukavaa loppuviikkoa..!
olen 51 v, tunnen itseni 30 v. kroppa on lähempänä 20-vuotiasta.