Täällä vauvalehden sivuilla on joku stalkkeri, joka
stalkkaa yksityisiä ihmisiä ja heidän netin käyttöä. Pitäskö ilmottaa vauvalehden toimitukselle?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:19"]
Minä se sinut tuossa avoimen yliopiston ketjussa tunnistin psykologian opinnoista haaveilevaksi. En stalkkaa sinua, eikä minulla ole pääsyä lokitietoisi. Sinulla on nyt paranoidi ajatuskulku meneillään tästä. Itsestäni voin kertoa sen verran, että olen hyvä profiloinnissa. Joskus minusta on hauska tehdä sitä täällä. Monet muutkin tekevät tätä, joskus osuu ja uppoaa. Kaikkea hyvää sinulle ap. Jos nämä ajatukset kuitenkin jatkuvat, olisi hyvä jos kertoisit niistä jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle.
[/quote] Oot muuten aika julmakin kaiken lisäksi. Tuliko sulle nyt hyvä mieli vai mikä sun pointtisi tässä on? Tajuatko itsekään kuinka ilkeä olet?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:19"]
stalkkaa yksityisiä ihmisiä ja heidän netin käyttöä. Pitäskö ilmottaa vauvalehden toimitukselle?
[/quote]
Vauvalehdelle ilmoituksen sijaan syö ne lääkkeesi, ei niitä turhaan sulle kirjoiteta. Paranoia on vakava paikka.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:42"]
[/quote]
Vauvalehdelle ilmoituksen sijaan syö ne lääkkeesi, ei niitä turhaan sulle kirjoiteta. Paranoia on vakava paikka.
[/quote]Anna nyt tulla kaikki sitten kun kerran haluat. Mitä sulla on mua vastaan ja miksi?
Profilointisi ei ainakaan osunut äsken oikeaan, koska en syö mitään lääkkeitä. Mutta anna tulla vaan lisää, kun oot päässy alkuun.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:42"]
[/quote]
[/quote]Anna nyt tulla kaikki sitten kun kerran haluat. Mitä sulla on mua vastaan ja miksi?
[/quote]
Mulla ei ole sua mitään vastaan, en tunne sua enkä tiedä mitä olet tänne kirjoitellut. Sen sijaan tuo sun aloitus kuulostaa todella paranoidiselta, oikeelta foliohattutouhulta, ja todella hämäräperäiseltä. Sitä tuolla kommentillani ajoin takaa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:47"]
Profilointisi ei ainakaan osunut äsken oikeaan, koska en syö mitään lääkkeitä. Mutta anna tulla vaan lisää, kun oot päässy alkuun.
[/quote]
Tuo lääkekommenttini oli ensimmäinen tähän triidiin. En ole kirjoittanut mistään profiloinnista mitään.
Ps. Tähän topikkiin kirjoittaa varmasti enemmän kuin kaksi ihmistä.
Joo mutta hei oikeesti, jos joku moderaattori pelleilee täällä muiden kustannuksella se on mun mielestä tosi julmaa.
Julmaa ja ilkeää. Ja jos kyseessä sattuisi olemaan joku hauraampi ihminen kuin minä, niin mitä sitten voisikaan tapahtua?
Vaikka tää onkin vain nettikirjoittelua, niin silti ne sanat voi loukata paljon. Ymmärrän kyllä, että tänne kirjoitellaan usein vähän kärjistetysti ja kaikki ei oikeasti tarkoita sitä mitä sanoo. Mutta itse kukin voisi miettiä mihin vetää rajan. Myös minä itse.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:25"]
Voi itku ap. Sinusta ei vaan tule psykologia ja sillä selvä. Se ei ole stalkkausta, vaan joillain ihmisillä vain on parempi psykologinen silmä kuin toisilla ;)
Minäkin opiskelin avoimessa psykologian perusopinnot, mutta olin jo etukäteen ottanut selvää, ettei psykalle voi päästä mitään muita väyliä pitkin, kuin perushaussa.
[/quote] Paitsi, että mä oon päässyt sinne. En vain mennyt heti ekalla. Nyt sitten mietin miten vois hakea uudestaan, kun ehkä sittenkin menisinkin nyt kun rahallinen tianne on parempi.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:19"]
Minä se sinut tuossa avoimen yliopiston ketjussa tunnistin psykologian opinnoista haaveilevaksi. En stalkkaa sinua, eikä minulla ole pääsyä lokitietoisi. Sinulla on nyt paranoidi ajatuskulku meneillään tästä. Itsestäni voin kertoa sen verran, että olen hyvä profiloinnissa. Joskus minusta on hauska tehdä sitä täällä. Monet muutkin tekevät tätä, joskus osuu ja uppoaa. Kaikkea hyvää sinulle ap. Jos nämä ajatukset kuitenkin jatkuvat, olisi hyvä jos kertoisit niistä jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle.
[/quote];D Joo just. Oikein profilointia. Enpä usko.