Mies: miksi toljotat ja ehkä jopa irvistät, kun näet alternative-tyylisen naisen?
Itellä siis räväkät hiukset ollut koko elämäni. On ollut mielenkiintoisia katsekontakteja kadulla.
Kommentit (59)
Mitä tarkoitetaan alternative -pukeutumisella? Eikös erilaiset shokkivärit ja -leikkaukset hiuksissa ole nykyään valtavirtaa?
Minä pukeuduin naiseksi aika poikkeuksellisesti. Lempivaatteeni näin syksyllä on metsänvihreä "metsästyspuku". Olen nääs luontoharrastaja, tuossa sulautuu maastoon eikä se kahise. Puku on noin neljä numeroa liian iso, koska sosialisoin sen isäni kaapista.
Kaikki, ihan kaikki miehet katsoo minuakin. Ja hymyilee ystävällisesti. Ilmeisesti pelastan niiden päivän. Naiset mulkoilee kiukkuisesti. Sitä en tiedä miksi.
Luulen että ystävälliset hymyt kyllä kohdistuu enemmänkin koiralleni, joka on erikoisen kaunis itälaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät rumalta ja vastenmieliseltä.
Et tiedä tuntemattomasta vastaantulijasta mitään, mutta tunnet silti inhoa häntä kohtaan? Ootko häiriintynyt?
ap
Ulkonäköä kohtaan, ei henkilöä kohtaan.
eri
öööh miksi?
Kaikkien mielestä kaikki ei yksinkertaisesti ole kaunista, jotkut asiat näyttävät joidenkin mielestä rumilta ja vastenmielisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat tietoisesti herättää sellaista huomiota. Laitat itsesi "räväkäksi" jotta voit päivitellä sitten että tukkani on tikkurilan värikartta ja ihmiset jostain syystä näyttävät paheksuvan. Sinulle pahinta olisi että kukaan ei huomioisi sinun räväkkyyttäsi millään tavalla, joten teen sen mielenterveytesi vuoksi, ole hyvä.
Whaaaaaat? :D
Niin. Minua ei kiinnosta räväkkyytenne millään tavalla ja se on minulle samantekevää. Te kuitenkin laitatte itsenne räväkiksi jotta vastaantulijat reagoisivat. Vaikka ei minua oikeasti voisi vähempää kiinnostaa, minä teeskentelen reaktion koska muuten alternatorit pettyisivät.
Ööööö en tajua mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä tuntemattomasta vastaantulijasta mitään, mutta tunnet silti inhoa häntä kohtaan? Ootko häiriintynyt?
ap
eri
öööh miksi?
Kaikkien mielestä kaikki ei yksinkertaisesti ole kaunista, jotkut asiat näyttävät joidenkin mielestä rumilta ja vastenmielisiltä.
Siis en vaan tajua :D Ensinäkin kauneus on subjektiivinen kokemus, ja toiseksi: kauneus ei kerro mistään mitään, ainoastaan ihmisen tyylistä ja ulkokuoresta. En vaan oikeasti ymmärrä :D
Alternative on vaihtoehto. Pukeutumisen vaihtoehto on nudismi.
Ei mikään ihme, jos saa katseita, kun liikkuu kaduilla alasti.
Koska miehille kuuluu ilmaista mitä mieltä hän on jokaisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille kuuluu ilmaista mitä mieltä hän on jokaisesta naisesta.
Sinähän tässä ilmaisit mielipiteesi jokaisesta miehestä. Aloittaja puhui joistakin yksittäisistä irvistelijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
eri
öööh miksi?
Voisitko selittää, että miksi subjetkiivinen kauneuskäsitys on sun mielestä niin tärkeää?
Kohta nämäkin aloitukset loppuu 😂
– Tällä hetkellä hallitusohjelmassa on jo vireillä kaksi viharikoksiin kohdistuvaa esitystä. Toisen perusteella sukupuolen tulisi olla rangaistuksen koventamisperuste.
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000006629628.html
Olen saanut klassisen koulutuksen esim taiteesta ja arkkitehtuurista ja ap:n täydellinen mauttomuus ihmetyttää.
Pukeutuminen on sosiaalista. Kukaan teitä mt-ongelmaisista alternativehoroista_ei elä yhteiskunnan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen on sosiaalista. Kukaan teitä mt-ongelmaisista alternativehoroista_ei elä yhteiskunnan ulkopuolella.
Älä satuta itseäsi, vaikka sulla näyttää olevan pahoja ongelmia. Hae itsellesi apua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
eri
öööh miksi?
Siis en vaan tajua :D Ensinäkin kauneus on subjektiivinen kokemus, ja toiseksi: kauneus ei kerro mistään mitään, ainoastaan ihmisen tyylistä ja ulkokuoresta. En vaan oikeasti ymmärrä :D
Siis mitä et nyt tajua? Kauneus on subjektiivinen kokemus - niin minä kirjoitinkin. Kirjoitin että jotkut asiat näyttävät joidenkin mielestä rumilta, tämä on subjektiivista. Miksi joku ei saisi olla tätä mieltä?
En ymmärrä.
"ANTAKAA HUOMIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!"
"WÄÄWÄÄWÄÄ, NE ANTAA HUOMIOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Pitäisiköhän tästä tehdä eri ketju, mutta oletteko naiset kiinnittäneet huomiota siihen, että etenkin nuoret miehet sylkevät naisen ohi kulkiessaan? Siis just ohi mentyä tai kohdalla. Tulee olo kuin haluaisivat osoittaa, että et ole mitään. Sitä luulisi, että kohtelias haluaisi (jos nyt on pakko ylipäätään räkiä) jonain muuna hetkenä eikä just kohdalla.
Vai nouseeko kuola suuhun vain mikä on homman nimi?
Mitä tulee räväkkyyteen, niin parikymppisenä vedin huvikseni kerran parin millin siilin, ja kyllä minua tuijotettiin, mutta minua lähestyttiin myös kiinnostuneena todella paljon enemmän kuin yleensä (kun on pitkät/keskipitkät hiukset), siis miehet lähestyivät. Se oli hämmentävää.
Ap:n shokkivärit hiuksissa eivät ilmeisesti voimaannuttaneet häntä toivotulla tavalla ja sehän on tietysti vastaantulijoiden vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
eri
öööh miksi?
Siis mitä et nyt tajua? Kauneus on subjektiivinen kokemus - niin minä kirjoitinkin. Kirjoitin että jotkut asiat näyttävät joidenkin mielestä rumilta, tämä on subjektiivista. Miksi joku ei saisi olla tätä mieltä?
En ymmärrä.
Siis miksi sun pitää ilmaista sun subjektiiviset käsityksesi jostain ulkonäöstä ja vieläpä tuntemattoman ihmisen kohdalla, ja jopa siten että hän huomaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
eri
öööh miksi?
Voisitko selittää, että miksi subjetkiivinen kauneuskäsitys on sun mielestä niin tärkeää?
Mitä tarkoitat? Subjektiivinen kauneuskäsitys on sitä mitä se on, ei siihen mikään tärkeys liity mitenkään.
Samoin jotkut naiset. Kyllähän tällä palstalla naiset enemmän sheimaavat toisiaan kuin miehet naisia. Toki palstan käyttäjistä enemmistö onkin naisia.