Mies: miksi toljotat ja ehkä jopa irvistät, kun näet alternative-tyylisen naisen?
Itellä siis räväkät hiukset ollut koko elämäni. On ollut mielenkiintoisia katsekontakteja kadulla.
Kommentit (59)
Ei koske minua, joten en tiedä. Kysy siltä irvistelijältä.
Näytät rumalta ja vastenmieliseltä.
Tästä tuli mieleen mun vanha ihastus ja sen jännä reaktio, kun repäisin kunnolla ja värjäsin moniväriset hiukset. Aikaisemmin hän hymyili ja katseli mua, mutta uusien hiusten myötä hymyily vaihtui tuimaan tuijotukseen :D Voi jeesus.
T. Ex-elovena
Alternative-tyyli. Voi anna mun kaikki kestää. Ihan itsekö keksit?
Olen irvistää. Olen yrittänyt hillitä tätä ominaisuutta mutta tiedostan että minulla näkyy poikkeuksellisen hyvin reaktiot naamasta. Lapsena saatoin oksentaa kun näin punkkarin tai vaatevasemmistolaisen rytkyissään. En osaa erityisherkkyyttäni hävetä
Haluat tietoisesti herättää sellaista huomiota. Laitat itsesi "räväkäksi" jotta voit päivitellä sitten että tukkani on tikkurilan värikartta ja ihmiset jostain syystä näyttävät paheksuvan. Sinulle pahinta olisi että kukaan ei huomioisi sinun räväkkyyttäsi millään tavalla, joten teen sen mielenterveytesi vuoksi, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen irvistää. Olen yrittänyt hillitä tätä ominaisuutta mutta tiedostan että minulla näkyy poikkeuksellisen hyvin reaktiot naamasta. Lapsena saatoin oksentaa kun näin punkkarin tai vaatevasemmistolaisen rytkyissään. En osaa erityisherkkyyttäni hävetä
Siis olen otsikossa kuvattu irvistäjä
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä tuntemattomasta vastaantulijasta mitään, mutta tunnet silti inhoa häntä kohtaan? Ootko häiriintynyt?
ap
Vierailija kirjoitti:
Haluat tietoisesti herättää sellaista huomiota. Laitat itsesi "räväkäksi" jotta voit päivitellä sitten että tukkani on tikkurilan värikartta ja ihmiset jostain syystä näyttävät paheksuvan. Sinulle pahinta olisi että kukaan ei huomioisi sinun räväkkyyttäsi millään tavalla, joten teen sen mielenterveytesi vuoksi, ole hyvä.
Whaaaaaat? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä tuntemattomasta vastaantulijasta mitään, mutta tunnet silti inhoa häntä kohtaan? Ootko häiriintynyt?
ap
Ulkonäköä kohtaan, ei henkilöä kohtaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö osaa lukea.
Jotkut miehet on sovinisteja. Heidän mielestään kaikkien naisten pitäisi olla sexy naturel blondeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö osaa lukea.
Siis mitä helvettiä? :D Minkä ikäinen oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ulkonäköä kohtaan, ei henkilöä kohtaan.
eri
öööh miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos olen, en pyri näyttämään sitä ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaaaaaat? :D
Niin. Minua ei kiinnosta räväkkyytenne millään tavalla ja se on minulle samantekevää. Te kuitenkin laitatte itsenne räväkiksi jotta vastaantulijat reagoisivat. Vaikka ei minua oikeasti voisi vähempää kiinnostaa, minä teeskentelen reaktion koska muuten alternatorit pettyisivät.
Voisitko, ap, ihan omin sanoin kääntää, mitä tarkoitat sanalla alternative?
Määrittele alternative.
Hippitäti, ei irvistelty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos olen, en pyri näyttämään sitä ulkoisesti.
Mitä hittoa täällä tapahtuu? :D
Sovinismi selittää