Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tarjoilijan ammatti mitään?

Vierailija
23.10.2013 |

Mietin, että kävisin jonkun ravintola-alan perustutkinnon, kun minulla ei ole mitään koulutusta ja tarvitsen ammatin. En oikein sovellu hoitoalalle, ja merkomiksi en halua. 

Voinko myöhemmin hakea esim. ammatikorkeaan, kun on perustutkinto alla? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijan työ on ihan hanurista.  Paska palkka, paskat työajat. Joka vuoro saat kunnella marinaa asiakkailta. Turha tässä maassa odottaa edes kunnon tippejä. Ite oon ollu tarjoilijan hommissa 8 vuotta ja viimeset 4vuotta on vaan vituttanu. 

Vierailija
2/4 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta työstä ei ole paljoa kokemusta, uskoisin että on niitä aloja joista ei huonompina aikoina töitä löydy.

Voit hakea ammattikorkeaan ja yliopistoonkin (ei välttämättä kaikkiin tiedekuntiin ilman yo-kirjoituksia) kun on pohjalla 2. asteen koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi vaihtoehto kuin työttömyys.

Vierailija
4/4 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilijan työ on kyllä ihan hanurista mutta MINUN mielestäni. kaverini on tarjoilija ja ollut jo yli 13v joten ei sitten hänen mielestään ole hanurista?

perustutkinnolla voi hakea amk:n. voi hakea myös ammattitutkinnolla.

näistä tarjoilijan hommistakin pitäisi tehdä joku tositeevee-kisa tms niin saataisiin vähän glamuuria siihenkin ammattiin, kuten on saatu parturi-kampaajan, kokin ja maatilan emännänkin eikun prinsessan ammatteihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme