Näkijä vastaa muutamalle
Kommentit (50)
Milloin epäonneni naisasioissa lakkaa?
Tietävätkö persut oikeasti kaiken?
Miten tämä eräs kypsempi mies suhtautuu minuun? Potentiaalia vakavaan suhteeseen?
Tapahtuuko mun elämässä mitään? Pitkään aikaan ei ole tapahtunut mitään millään saralla.
Näkijä:
-istuu keittiössä
-selkä kohti jääkaappia
-kannettava tietokone
Vierailija kirjoitti:
Me olemme koronan vuoksi molemmat, mieheni ja minä, joutuneet työttömiksi. Mitä nyt?
Tilanne ei ole pysyvä. Nyt vähän aikaa pitää sinnitellä. Työtä löytyy kyllä molemmille vähän myöhemmin.
Onko juuri tapaamani mies tuleva pitkäaikainen kumppanini?
Mitä minun kannattaisi tehdä elämässäni seuraavaksi?
Masentaa niin pirusti. Auttaako uusi lääke? Putoaako paino? Sekin masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin epäonneni naisasioissa lakkaa?
Olet ajautunut suhteisiin hieman samanryyppisten naisten kanssa. Etsi seuraa aivan uusista ympyröistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme koronan vuoksi molemmat, mieheni ja minä, joutuneet työttömiksi. Mitä nyt?
Tilanne ei ole pysyvä. Nyt vähän aikaa pitää sinnitellä. Työtä löytyy kyllä molemmille vähän myöhemmin.
Tämä oli kyllä aika ympäripyöreä vastaus, olisin vähän toivonut vinkkejä vaikkapa alasta... :D
Miksi elämäni tuntuu harmaalta, vaikka kaikki asiani ovat hyvin? Mitä mun pitäisi tehdä toisin? Miltä tulevaisuuteni näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö persut oikeasti kaiken?
Kukaan ei tiedä kaikkea. Kun tietää ettei tiedä mitään , on jo melko viisas.
Miten minun kannattaisi nyt ihmissuhteissani oikein toimia?
Vierailija kirjoitti:
Masentaa niin pirusti. Auttaako uusi lääke? Putoaako paino? Sekin masentaa.
Tarkennan, että se masentaa, kun paino ei putoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eräs kypsempi mies suhtautuu minuun? Potentiaalia vakavaan suhteeseen?
Jollaintapaa leikkisästi. Kovin vakavissaan ei ole kanssasi.