Enää ei uskalla sanoa mitään, tehdä mitään eikä käydä missään
Muuten tulee heti sanomista ja saat vihaisen lynkkaisjoukon kimppuusi kun sanoit väärin, teit väärin, elit väärin, kävit väärässä paikassa, olit väärässä paikassa, tai vain koska olet väärän värinen. Parempi vain olla hiljaa, maata sängyssä ja kuolla pois niin kukaan ei valita.
Kommentit (8)
Oletko täysin ulkoapäin ohjautuva ihminen? Muut vain painelevat nappuloitasi ja sinä milloin sätkyttelet, milloin piippaat?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän lammas.
Samaa mieltä. Itse viihdyn yksin ja olen sen verran erakko että voisin vaikka elää metsän keskellä tapaamatta kokoelämäni aikana kertaakaan muita ihmisiä mutta työ velvoittaa ja pakottaa asumaan vastentahtisesti ihmisten ilmoilla. Nämä muiden ihmisten perään itkijät ovat kyllä idiootteja ja typeryksiä.
Äänestä jatkossakin punikki pissiksiä niin mikään ei ainakaan muutu parempaan suuntaan.
Erakoituminen on tuohon hyvä ratkaisu.
Mutta jos ihmisten ilmoille joutuu menemään, niin tässä yksi selviytymistekniikoista joita minä käytän, tai no, järjissänipysymistekniikoistani: lempisanani on BLAA.
Tuhannet idiootit ovat elämäni aikana hyörineet ympärilläni puhumassa tuhansia asioita. Melkein kaikki asiat joita minulle on sanottu on ollut silkkaa sontaa. Blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa... ja vielä miljoona kertaa lisää BLAA BLAA BLAA!
Ihmisten puheet eivät todellakaan ole kuuntelemisen arvoisia. Ne kannattaa sulkea pois omasta mielestä. Ihmisten puheet ovat roskaa, joten heidän puheensa pitää vain heivata aivoista ulos.
Niin, siis miten tuota blaa-sanaa käytän: ääneen en sitä sano, mutta aina kun ympärilläni on puheliaita idiootteja niin puhun tai siis ajattelen hiljaa mielessäni itsekseni "blaa blaa blaa blaa blaa...".
Jos joku puhuu minulle tunnin, niin minä ajattelen tunnin "blaa blaa blaa blaa blaa..."
Eihän tuossa mitään järkeä ole. Ei elämän pitäisi olla sellaista että tarvitsee sanoa itselleen jatkuvasti blaa. Mutta puheliaiden idioottien keskuudessa se on välttämätöntä. Puhukoot mitä vain, minä en kuuntele. Kun ajattelen jatkuvasti blaa blaa blaa, niin onnistun sulkemaan aivoni niin että idoottien puheet eivät vaikuta minuun.
Tarviiko niistä muiden mielipiteistä välittää?