Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmenoon liittyvä kipu?

Vierailija
22.10.2013 |

Sain keskenmenon tuossa su-ma välisenä aikana. nyt on ollut jo sunnuntaista lähtien mahakipua ja se painottuu eniten oikealle puolelle. kauanko kivut kestävät ja onko vakavaa tuo että on vaan toisella puolella. Vuoto on huomattavasti vähentynyt. Huomenna ajattelin kipujen takia käydä terveyskeskuksessa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiskos vastauksia? =)

Vierailija
2/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin: olen pahoillani että sulla meni kesken :/ 

Mulla oli supistuskipuja ja kouristeluja muutaman päivän. Välillä vuoto laantui mutta pari kertaa tuli hyytymiä ja niiden mukana runsaasti verta.

Toisella kertaa keskenmeno alkoi suoraan supistuksilla ja niitä jatkui kunnes mut kaavittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan. Kivut ovat varmaan aika yksilöllisiä. Minulle varattiin neuvolan kautta aika ultraan, jossa tarkastettiin, että onko kohtuun jäänyt mitään (km viikolla 12). Itselläni kohtu oli tyhjentynyt hyvin eli ei tarvinnut kaavintaa. Jälkivuotoa kesti 3 viikkoa.

Vierailija
4/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään terveyskeskukseen, käskivät huomenna heti aamusta soitella ja lääkärillä pitää käydä.. alussa oli mun raskaus rv 7, mutta kuitenkin pelottaa jos kaikki ei luonnollisesti tuu ulos ja tulee joku tulehdus esim. mulla kun ei oo mitään hyytymiä tms tullut :o no, ehkä huomenna selviää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan