Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsia voidaan siepata lomamatkoilla

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:03"]

Palstamamma menee Haaparannan Ikeaan ja panee ovet lukkoon, ettei neekeri varasta lapsia :DDDDDDDDDD

[/quote]

Lopeta nyt noiden multihymiöiden viljeleminen, jotenkin teiniä ja pissismäistä.

[/quote]

Niin on ja myös pelottavan neuroottista

Vierailija
82/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:20"]

Miten tuo Intian vauva liittyykään aiheeseen? Ei mitenkään. 

[/quote]

Sitä kutsutaan esimerkiksi. Että mitä muualla tapahtuu.

Vai koskeeko tämä ketju vain Suomea ja suomalaisia kaapattuja???

Et taida edes matkustella missään, joten siinä suhteessa ymmärrän turhautumisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain linkki siihen oikeaan uutiseen, tuossa ap:n linkissähän oli vain ns. puffi digi-lehden jutusta?

Meinaan noista kadonneista melkein kaikki ovat OIKEASTI kyllä jomman kumman vanhemman sieppaamia lapsia, siis huoltajuuskiistan uhreja.

Haluaisin nähdä siksi sen varsinaisen jutun, että saisin selville, montako noista kadonneiksi ilmotetuista on jonkun ventovieraan sieppaamia.

Vierailija
84/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:21"]

Olen itse ollut kauppatavaraa tietämättäni. Pitkä juttu eikä kovin kaamea, lähinnä huvittava. En edes itse tiennyt sitä, ennen kuin minulle yksi asianosainen kertoi jälkeenpäin. Olen kertonut tarinaa joillekin (tapahtui Kreikassa) ystävilleni. Muutama on huomannut joutuneensa samaan tilanteeaseen. Interrail ajan ihanuuksia. Tosiaan pitkä ja monimutkainen, mutta niin nerokas tarina. Eli voin sanoa tuntevani varmasti ihmiskaupan uhrin. En tiedä mitä minusta maksettiin. Hyöty ei ollut maksajalle kovin kummoinen.

[/quote]

Sattuipa minullekin. Arabimies väitti maksaneensa minusta monta Mersua ja kamelia isälleni ja yritti repiä mukaansa, onneksi pääsin riuhtomaan itseni irti ennenkuin minut kaapattiin autoon, mutta samassa hotellissa ollut mies ei ollut isäni. Isäni oli tuolloin Suomessa.

Vierailija
85/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:55"]

toi linkkivaatija marisija on palannut palstalle jankuttamaan......

[/quote]

Joo etsiköön itse linkkinsä. Ja jos matkustelis tai lukis muutakin kuin vauvapalstaa ehkä tietäs jotain... ettei muka lapsi/elinkauppaa ole hahahahaa no ikävä kyllä euroopassa matkustaessani näen usein ilmoituksia kadonneista lapsista ja onneksi aina joku jengi jää kiinni jonka voi ihan itse lehdestä lukea.

[/quote]

Voi helkkari olet typerä jos kuvittelet mun väittävän, että sieppauksia ei tapahdu ollenkaan..

[/quote]

No tottakai oletin kun kommenttisi olivat niin typeriä,pelkkää linkkijankutusta vain :D jos sulle sanoo että jouluaatto on 24.12 niin kiistät sen hölmönä ja kiljut vaan linkkiä.

[/quote]

Ootkohan sä edes aikuinen? 

Se, että yli-dramatisoituihin väitteisiin haluaa lähteen, jota ei itse löydä on ihan perusteltua. Minä en ole jokaista linkkiä täällä pyytänyt. 

[/quote]

No itse jos olet aikuinen niin on sääli ettet viitsi lukea muiden maiden lehtiä. Luultavimmin et vain ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
86/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:55"]

toi linkkivaatija marisija on palannut palstalle jankuttamaan......

[/quote]

Joo etsiköön itse linkkinsä. Ja jos matkustelis tai lukis muutakin kuin vauvapalstaa ehkä tietäs jotain... ettei muka lapsi/elinkauppaa ole hahahahaa no ikävä kyllä euroopassa matkustaessani näen usein ilmoituksia kadonneista lapsista ja onneksi aina joku jengi jää kiinni jonka voi ihan itse lehdestä lukea.

[/quote]

Voi helkkari olet typerä jos kuvittelet mun väittävän, että sieppauksia ei tapahdu ollenkaan..

[/quote]

No tottakai oletin kun kommenttisi olivat niin typeriä,pelkkää linkkijankutusta vain :D jos sulle sanoo että jouluaatto on 24.12 niin kiistät sen hölmönä ja kiljut vaan linkkiä.

[/quote]

Ootkohan sä edes aikuinen? 

Se, että yli-dramatisoituihin väitteisiin haluaa lähteen, jota ei itse löydä on ihan perusteltua. Minä en ole jokaista linkkiä täällä pyytänyt. 

[/quote]

No itse jos olet aikuinen niin on sääli ettet viitsi lukea muiden maiden lehtiä. Luultavimmin et vain ymmärrä lukemaasi.

[/quote]

Kyllä minä luen, neljällä kielellä. :) Ihan turhaan yrität provota kun ei uppoa eikä osu. 

Vierailija
87/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin sokea kuin tuo yksi raukka joka kuvittelee ettei sieppauksia tapahdu? On vissiin niin lapsi että vasta oppinut lukemaan jos on jäänyt vuosikymmenen uutiset lukematta. Kannattas sun hei siirtyä vaikka demin palstalle niin löytyy ikäistäs seuraa-

Vierailija
88/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa, jos luet itsekin muiden maiden lehtiä, näet lööpeissä jossa puhutaan kadonneista/siepatuista lapsista, että uutisissa yleensä epäillään vanhempaa/sukulaista tapauksesta. Se on siinä alalööpissä ison lööpin jälkeen. 

Vierailija
89/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuten "Ei niitä sieppauksia ole oikeasti olemassa ja antakaa mulle nyt niitä elinehto-linkkejä koska mun elämä on muuten niin tyhjää täällä!"

;)))

Vierailija
90/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:34"]

Miten voi olla niin sokea kuin tuo yksi raukka joka kuvittelee ettei sieppauksia tapahdu? On vissiin niin lapsi että vasta oppinut lukemaan jos on jäänyt vuosikymmenen uutiset lukematta. Kannattas sun hei siirtyä vaikka demin palstalle niin löytyy ikäistäs seuraa-

[/quote]

Voi kulta, upposiko suhun tuo ikäasia näin pahasti?

Vierailija
91/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppaajat vievät kauniita lapsia. Suomalaislapset ovat täysin turvassa.

Vierailija
92/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHIS Kukaan ei vissiin huomaa, että eräs täällä kirjoittaa täällä itselleen peukuttaen samalla omat viestinsä. Eheei. Tervettä toimintaa.. 

Vierailija
93/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, olkaas nyt kunnolla naiset! Ei uskoisi aikuisten äiti-ihmisten ketjuksi tätäkään.

Minusta on aivan selvää, että maailmalla sattuu lapsisieppauksia, tosin yleensä lapsikauppaa tehdään aivan vanhempien/huoltajien suostumuksella. Se on erittäin ikävä ilmiö.

Ap nyt kumminkin puhui lomamatkoilla tapahtuvista sieppauksista ja laittoi linkin digi-lehden puffiin, jossa tyhmällä tavalla puhuttiin pelkästään kadonneiksi ilmoitettujen suomalaislasten (siiss SUOMALAISlasten, ei thaimaalaisten, intialaisten tai amerikkalaisten...) kokonaismäärästä. Heistä varmasti valtaosa, jossei peräti kaikki ole toisen vanhemman tai lähisukulaisen sieppaamia, avioeroon ja lasten huoltajuuteen liittyen.

Jos joku ottaa asiakseen maalailla äitien suosimalla palstalla paniikkimielialaa siitä, että ulkomaille matkustaminen on kauhean vaarallista, kun lapsi voidaan siepata koska tahansa - silloin KYLLÄ: LINKKI olisi asiallista laittaa tai vaikkapa kopioida tänne tuo varsinainen digilehden juttu.

Iltapäivälehtien sensaatiohakuisen tyylin tuntien en tosin ole ollenkaan varma, onko varsinaisessakaan jutussa maltettu kertoa, millaisia tapauksia nuo kadonneiksi ilmoitetut lapset ovat.

Koska ulkomailla ventovieraan sieppaamaksi joutunut suomalaislapsi olisi erittäin myyvä uutinen iltapäivälehdille, olisimme varmaan jo lukeneetkin moisista, mikäli se olisi yleistä. Ei ole, ainakaan siis YLEISTÄ.

Meneekö tämä nyt jakeluun tuolla yhdellekin inttäjälle?

81, jolle tämä siis on vasta toinen kommentti tässä kafkamaisen typerässä ketjussa

Vierailija
94/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quot

Espanjassa tuli tällä viikolla pitkä dokumentti: kuolleena syntyneet, jossa kerrottiin kuinka vastasyntyneitä on viety laitoksella kätilöiden ja muun henkilökunnan toimesta. Täällä iso kohu aiheesta ja aiemmin ei olisi kukaan uskonut että tuollaista voi tapahtua. Lapsikauppaa siis ihan "luotettavien" ihmisten toimesta.

Vierailija
95/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

92, siinä oli kyse Francon diktatuurin aikaisista, siis noin 40 vuoden takaisista sieppauksista, joihin liittyi vasemmistolaisperheiden lasten sieppauksia, samaan tyyliin kuin Argentiinan sotilasjuntan aikana. Äläs nyt sekoile siellä...

Vierailija
96/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quot

Espanjassa tuli tällä viikolla pitkä dokumentti: kuolleena syntyneet, jossa kerrottiin kuinka vastasyntyneitä on viety laitoksella kätilöiden ja muun henkilökunnan toimesta. Täällä iso kohu aiheesta ja aiemmin ei olisi kukaan uskonut että tuollaista voi tapahtua. Lapsikauppaa siis ihan "luotettavien" ihmisten toimesta.

[/quote]

Älä tule äitien suosimalle palstalle levittämään hysteriaa ja keksimään satuja.

Hahahaa, vai sairaalasta varastettu vauvoja :DDDDD

Kaikkea sinä keksitkin, kun torpeidoitiin sinun pelottelu ulkomaille matkustamisesta ja siitä, että lapsia muka varastettaisiin

Vierailija
97/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut 50 maassa ja osaan kuutta kieltä ja luen työni vuoksi kuutta ulkomaalaista lehteä ja ikinä, ei ikinä ole lukenut, että lapsia olisi varastettu ulkopuolisten toimesta.

Vierailija
98/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:56"]

Minä olen matkustanut 50 maassa ja osaan kuutta kieltä ja luen työni vuoksi kuutta ulkomaalaista lehteä ja ikinä, ei ikinä ole lukenut, että lapsia olisi varastettu ulkopuolisten toimesta.

[/quote]

Hyvää päivänjatkoa ja toivon että keksit parempaa tekemistä.  En jaksa enää kirjoitella mitään, kun tämä nyt ei turhemmaksi enää mene.

Vierailija
99/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

94, kyllä Francon aikana Espanjassa todellakin siepattiin lapsia, tuhansia. Mutta se on tietysti jo mennyttä aikaa.

Vierailija
100/107 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:54"]

92, siinä oli kyse Francon diktatuurin aikaisista, siis noin 40 vuoden takaisista sieppauksista, joihin liittyi vasemmistolaisperheiden lasten sieppauksia, samaan tyyliin kuin Argentiinan sotilasjuntan aikana. Äläs nyt sekoile siellä...

[/quote]

Kyllä on totta että tuo on tapahtunut kauan sitten mutta vasta nyt tullut julki ja saatu syyllisia kiinni. Tuossa dokumentissa ei ollut kyse vasemmistolapsista eika francosta sitakin tapahtui kylla, mutta tassa kasiteltiin yksityisten pappien/laakarien(katiloiden tekemaa ihmiskauppaa josta rahat laittoivat omaan taskuun.