Lapsia voidaan siepata lomamatkoilla
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:02"]
HAHAHAHAAAAAA :DDDDDDDD
Juu ja lehmätkin lentää
[/quote]
Matkusta muuallekin kun Tallinnan kaljarallireissulle välillä.... Hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:57"]
Olen kiertänyt paljon maailmaa ja missään en ole kuullut, että lapsia siepattaisiin. Kyllä ne on huumevanhempia, jotka myy niitä lapsia seksiorjiksi.
En edes paikallisista lehdistä ole koskaan lukenut mistään lapsisieppauksista, vaikka olen matkustanut ainakin 50 maassa
[/quote]
Eikä maailmassa murhata, eikä tapeta, eikä raiskata. Ne on kaikki urbaanilegendaa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:58"]
Epäilen vahvasti että tuo väitetty saksalaistapaus on urbaanilegenda, koska siitä olisi luultavasti ollut iso mediakohu.
[/quote]
Luetun ymmärtäminen hakusalla? Kyse siis meidän saksalaisesta tuttavaperheestä, eikä asiaa nostettu mediassa esiin koska eräs perheenjäsenistä sellaisessa asemassa työnsä puolesta ettei kohua ole aihetta nostattaa, ja toisekseen kun lapsi löytyi noin nopeasti ja oli kunnossa. Varmasti asia olisi vuotanut jos lapselle olisi tapahtunut jotain ikävää, lehdet kun yrittää mässäillä sellaisilla uutisilla joissa paha on jo tapahtunut.
Joo, eikä vanhemmat ikinä tapa lapsiaan. Ne kaikki kadonneet lapset on lapsikaupan ja ulkopuolisten sieppaajien syytä! On on!
Minun tuttu kävi Intiassa ja näki likaisessa joessa kuolleen kelluvan vastasyntyneen matkalla lomakohteeseen! :-o Kukaan ei reagoinut mitenkään asiaan, ja tuskin tapauksesta koskaan tehty mitään uutista. Tämä postaus saattaa siis olla ensimmäinen "uutinen" joka asiasta kirjoitettu.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:58"]
Epäilen vahvasti että tuo väitetty saksalaistapaus on urbaanilegenda, koska siitä olisi luultavasti ollut iso mediakohu.
[/quote]
Luetun ymmärtäminen hakusalla? Kyse siis meidän saksalaisesta tuttavaperheestä, eikä asiaa nostettu mediassa esiin koska eräs perheenjäsenistä sellaisessa asemassa työnsä puolesta ettei kohua ole aihetta nostattaa, ja toisekseen kun lapsi löytyi noin nopeasti ja oli kunnossa. Varmasti asia olisi vuotanut jos lapselle olisi tapahtunut jotain ikävää, lehdet kun yrittää mässäillä sellaisilla uutisilla joissa paha on jo tapahtunut.
[/quote]
Joo siis mulla on sellanen työ etten varmaan anna uutisiin tapausta, jossa mun lapsi siepattiin kun sehän löytyi ihan kunnossa hei. Mitäpä sitä kohua nostamaan, ehkä sama tuuri käy seuraavallekin lapselle.
korjaus äskeiseen kun tämä ruutu niin pieni ettei näe tarkistaa: tuttuni oli siis matkalla lomakohteeseen, kelluva pieni ruumis tuskin enää oli
:(
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:03"]
Palstamamma menee Haaparannan Ikeaan ja panee ovet lukkoon, ettei neekeri varasta lapsia :DDDDDDDDDD
[/quote]
Lopeta nyt noiden multihymiöiden viljeleminen, jotenkin teiniä ja pissismäistä.
Meidän piti perheen kanssa lähteä kaupunkilomalle etelä-Eurooppaan, mutta en taida uskaltaakaan, suomalaisia pellavapäivä lapset.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:14"]
Joo siis mulla on sellanen työ etten varmaan anna uutisiin tapausta, jossa mun lapsi siepattiin kun sehän löytyi ihan kunnossa hei. Mitäpä sitä kohua nostamaan, ehkä sama tuuri käy seuraavallekin lapselle.
[/quote]
entä jos olisit joku diplomaatti tai sellasta? tuskin antaisit!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:55"]
toi linkkivaatija marisija on palannut palstalle jankuttamaan......
[/quote]
Joo etsiköön itse linkkinsä. Ja jos matkustelis tai lukis muutakin kuin vauvapalstaa ehkä tietäs jotain... ettei muka lapsi/elinkauppaa ole hahahahaa no ikävä kyllä euroopassa matkustaessani näen usein ilmoituksia kadonneista lapsista ja onneksi aina joku jengi jää kiinni jonka voi ihan itse lehdestä lukea.
[/quote]
Voi helkkari olet typerä jos kuvittelet mun väittävän, että sieppauksia ei tapahdu ollenkaan..
[/quote]
No tottakai oletin kun kommenttisi olivat niin typeriä,pelkkää linkkijankutusta vain :D jos sulle sanoo että jouluaatto on 24.12 niin kiistät sen hölmönä ja kiljut vaan linkkiä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:13"]
Minun tuttu kävi Intiassa ja näki likaisessa joessa kuolleen kelluvan vastasyntyneen matkalla lomakohteeseen! :-o Kukaan ei reagoinut mitenkään asiaan, ja tuskin tapauksesta koskaan tehty mitään uutista. Tämä postaus saattaa siis olla ensimmäinen "uutinen" joka asiasta kirjoitettu.
[/quote]
Maailmassa on miljoonia lapsia, joita ei tavallaan edes ole olemassa :( Kun he katoavat, kukaan ei kaipaa eikä ketään kiinnosta. Niin surullista, että sitä ei tahtoisi ajatella.
Mitä niitä omien lasten asioita julkisuudessa levittelemään, jos itse leimautuu huonoksi vanhemmaksi pelkästään sillä jos se oma lapsi sattunut olemaan kohteena ja jäänyt muutaman silmänräpäyksen takia huomioimatta? Pienet taaperot kun sattuvat olemaan aika vilkkaita muutenkin.
Miten tuo Intian vauva liittyykään aiheeseen? Ei mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 10:55"]
toi linkkivaatija marisija on palannut palstalle jankuttamaan......
[/quote]
Joo etsiköön itse linkkinsä. Ja jos matkustelis tai lukis muutakin kuin vauvapalstaa ehkä tietäs jotain... ettei muka lapsi/elinkauppaa ole hahahahaa no ikävä kyllä euroopassa matkustaessani näen usein ilmoituksia kadonneista lapsista ja onneksi aina joku jengi jää kiinni jonka voi ihan itse lehdestä lukea.
[/quote]
Voi helkkari olet typerä jos kuvittelet mun väittävän, että sieppauksia ei tapahdu ollenkaan..
[/quote]
No tottakai oletin kun kommenttisi olivat niin typeriä,pelkkää linkkijankutusta vain :D jos sulle sanoo että jouluaatto on 24.12 niin kiistät sen hölmönä ja kiljut vaan linkkiä.
[/quote]
Ootkohan sä edes aikuinen?
Se, että yli-dramatisoituihin väitteisiin haluaa lähteen, jota ei itse löydä on ihan perusteltua. Minä en ole jokaista linkkiä täällä pyytänyt.
Rahalla näitäkin asioita todennäköisesti hiljennetään.......
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:14"]
[/quote]
entä jos olisit joku diplomaatti tai sellasta? tuskin antaisit!!!!
[/quote]
Mieluummin antaisin muiden lasten kärsiä jatkossa siitä etten julkaisisi siitä mitään, tottakai!
Olen itse ollut kauppatavaraa tietämättäni. Pitkä juttu eikä kovin kaamea, lähinnä huvittava. En edes itse tiennyt sitä, ennen kuin minulle yksi asianosainen kertoi jälkeenpäin. Olen kertonut tarinaa joillekin (tapahtui Kreikassa) ystävilleni. Muutama on huomannut joutuneensa samaan tilanteeaseen. Interrail ajan ihanuuksia. Tosiaan pitkä ja monimutkainen, mutta niin nerokas tarina. Eli voin sanoa tuntevani varmasti ihmiskaupan uhrin. En tiedä mitä minusta maksettiin. Hyöty ei ollut maksajalle kovin kummoinen.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:03"]
Palstamamma menee Haaparannan Ikeaan ja panee ovet lukkoon, ettei neekeri varasta lapsia :DDDDDDDDDD
[/quote]
entä miten voit olla 100% vakuuttunut siitä ettei näin voisi koskaan tapahtua?