Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te työssäkäyvät joilla ei ole lapsia, kokkaatteko työpäivän jälkeen?

Vierailija
08.09.2020 |

Mä en. Työmaaruokalassa kun syön niin ei tule lämpimän aterian nälkää enää illalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. En ole tehnyt muuta ruokaa 5v kuin lämmittänyt korkeintaan pizzan mikrossa. En ole koskaan pitänyt ruuanlaitosta ja vain itseään varten ei viitsi sitäkään vähää.

Vierailija
22/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Syön lasten kanssa noin klo 11.00 joten olen kyllä illalla taas nälkäinen ja syön mieluummin lämpöisen ruuan kuin leipää, jugurttia tms.

Miksi teistä on niin huono asia syödä lämmin ruoka, mieluummin kuin leipää tai jugurttia ?

Päiväkotityössä myös iltapäivisin ulkoilut kestävät reilun kaksikin tuntia, joten ruokahalu herää kyllä.

Ja siis kysyn teiltä jotka olitte miinustaneet tuota ekaa tekstiäni. Olen kyllä avoin muuttamaan ruokatottumuksiani jos tuo on jotenkin haitallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Syön lasten kanssa noin klo 11.00 joten olen kyllä illalla taas nälkäinen ja syön mieluummin lämpöisen ruuan kuin leipää, jugurttia tms.

Miksi teistä on niin huono asia syödä lämmin ruoka, mieluummin kuin leipää tai jugurttia ?

Päiväkotityössä myös iltapäivisin ulkoilut kestävät reilun kaksikin tuntia, joten ruokahalu herää kyllä.

Ja siis kysyn teiltä jotka olitte miinustaneet tuota ekaa tekstiäni. Olen kyllä avoin muuttamaan ruokatottumuksiani jos tuo on jotenkin haitallista. 

Miinustajat tulkitsivat varmaan, että lapset ovat omiasi ja tuomitsivat sinut lukutaidottomaksi.

Vierailija
24/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään lounaalla kevyesti ja illalla päivän pääateria. Ollaan asuttu vuosia ulkomailla ja jatkettu samaa, hyväksi todettua ateriarytmiä Suomessakin.

Vierailija
25/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokkaa illalla. Leipä + muut kilkkeet saa riittää. Töistä käyn aina ravintolassa syömässä.

-M37-

Vierailija
26/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Nyt korona-aikaan olen panostanut iltaruokaan enemmän, kun ei pääse ulos syömään. Laitan kana-vuohenjuustosalaattia, pekonipastaa, itsetehtyjä kasvispihvejä, jotain sosekeittoa, jne. ja kaunis kattaus. Aah.

Vierailija
27/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinustajat tulkitsivat varmaan, että lapset ovat omiasi ja tuomitsivat sinut lukutaidottomaksi.

Totta, en tajunnut laittaa, sitä että syön töissä lasten kanssa, kun pidin sitä itsestään selvänä kysymyksen vuoksi. 

Vierailija
28/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lopetin työmaaruuan syömisen ja siirryin eväisiin jo vuosia sitten, koska ruoka oli minusta huonoa. Nyt etätöissä on helppoa, kun päiväsyömiset ovat helposti saatavilla.

Vierailija
29/29 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön leipälounaan ja joka ilta lämpimän aterian. Usemmiten kokkaan 2. päiväksi kerrallaan, joten ihan joka en kokkaa. Joskus käyn syömässä lounaan töissä. Silloin en tarvi illalla kuin leipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän