Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi, miksi ei? Onko väliä keitä vieraat on (omat tai miehen vanhemmat, muita sukulaisia, sisaruksia, ystäviä...)?

Sivut

Kommentit (127)

En ole koskaan kieltäytynyt seksistä sen takia, että meillä olisi vieraita. Ei me samoissa tiloissa olla ja ovikin laitetaan kiinni. Harrastetaanhan me seksiä, vaikka lapsetkin on kotona. 
naida voi ihanasti omassa rauhassakin ja hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleensä ei. Syynä se, että meidän sänky kolisee aika pienessäkin liikkeessä ja vieraat nukkuvat yleensä meidän makkarin alapuolella. Ei siis herätetä lapsia koskaan, mutta vieraat varmaan hoksaisivat mitä on meneillään :P Joskus vielä kun asuttiin kerrostalokämpässä niin harrastettiin hipihiljaa vieraista huolimatta (sillonkin siis tietysti omassa rauhassa makkarissa).

Ei harrasteta jos on vaan yhden yön. Mulle äänekkäänä on aika vaikea olla seksin aikana hiljaa ja jos pakotan itseni olemaan, niin en nauti samalla tavalla, kun joudun keskittymään siihen. Jos on esim viikonlopun yli tai pidempääkin vieraita niin sitten kyllä. Ei se sitten vaan ole yhtä nautinnollista, mutta parempi kun ei mitään.

Ei harrasteta. Vieraat nukkuu ihan seinän takana olohuoneessa, eikä niin hiljaa osata olla etteikö jotain ääntä kuuluisi. Ja kun itse nukun yleensä huonosti kyläpaikassa, enkä haluaisi silloin kuunnella isäntäväen seksiääniä, niin en tee samaa vieraillekaan.

Miten te tiedätte ettei ääntä kuulu toiseen huoneeseen? Eihän se mitään huutamista tarvi olla, mutta jo sängyn liikkuminen ja raskaampi hengitys voi paljastaa mitä tekeillä, mikä vieraille varmaan vähän kiusallista olisi.

Yksin asustelen, mutta jos olisin itse yövieraana ja kuulisin isäntäparin olevan touhuissa, en mä sitä epäkohteliaana pitäisi. Tietenkin mukava jos ei ihan täyttä kurkkua huohota että jonkinlainen nukkumarauha yritetään antaa, mutta muuten asia olis itselleni ok, ihan luonnollinen se seksi on, ei mua haittaisi. :D

Aikoinani kämppiksen kanssa asustaessa, asunnossa oli erittäin hyvä äänieristys, normi puheäänet ei kuulunut huoneista toisiin ovien ollessa kiinni niin hänellä miesystävä lähes asui asunnossa. Sänkypuuhat olivat ainoat äänet mitä ikinä heidän toimistaan kantautui, ja oli muuten äänekästä kuin joku jumbojetti olis tehny lähtöä viereisessä huoneessa.. Huvittavaahan se vain oli, en tiedä tajusko he ikinä tätä että kuulin kaiken koska tosiaan muuten asunnossa ei mitään ääniä koskaan kuulunut. Ja nämäkin äänet kantautu suureks osaks patterien kautta. :D

No, tekisi tottakai mieli ja pari kertaa päästy vauhtiin, joka on joka kerta lässähtänyt siihe kun sänky natisee jne... :D Haluthan se tappaa!

Miksette korjaa niitä lonkuttavia ja kitiseviä hetekoitanne? Todellista välinpitämättömyyttä. Miten se on ylipäänsä mahdollista av-perheessä, jossa kaikki on niin tiptop?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat