Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:

Vierailija
21.10.2013 |

kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?

Kommentit (404)

Vierailija
381/404 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskin voi aiheuttaa päänsärkyä, etkä sit voi edes ottaa muuta lääkettä ku Panadol... teetkö sit abortin?

Vierailija
382/404 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nyt 10 vuotta naimisissa ja koko avioliiton ajan ehkäisynä on ollut varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä. Meillä on kaksi lasta jotka ovat molemmat saaneet alkunsa heti ensimmäisestä kierrosta sen jälkeen kun on päätetty että ovulaatiopäivinä ei keskeytetä. Voi toimia jos on tasainen kierto ja huomaa ovulaation eikä lapsi kuitenkaan ole katastrofi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/404 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 17:45"]

On siinäkin syy hankkia....

Kasvakqaa aikuisiksi ensin!

Voi luoja, odotan sitä ensimmäistä kertaa kun huomaatte että te ja teidän tarpeet eivät ole enää nr.1.........

[/quote]

Perheissä on yhtä paljon keskenään yhtä tärkeitä tarpeita kuin on jäseniäkin. 

ap

Vierailija
384/404 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 17:53"]

Perheissä on yhtä paljon keskenään yhtä tärkeitä tarpeita kuin on jäseniäkin. 

ap

[/quote]

Vinkki: kyllä pienten lasten tarpeet on usein tärkeämpiä kuin aikuisten. Ajatteleppa vaikka aikuisen tarvetta häiriöttämään uneen ja pienen vauvan tarvetta saada ruokaa, puhdas vaippa ja lohdutusta yöllä... Eli halusit tai ei niin kyllä ne vauvan tarpeet tahtoo vaan mennä edelle ja olla tärkeämpiä kuin sinun tarpeet.

Vierailija
385/404 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
386/404 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:27"]

No niin, palataanpa maan tasalle. Lastenhoitaja ei tosiaankaan tarkoita, että hän hoitaisi kokonaan lapsen vanhempien puolesta. Hän toimii arjen helpottajana, jotta vanhemmat eivät olisi niin jumissa lapsen kanssa. Mistään ympäri vuorokauden hoidosta ei ole kysymys. Joskus päivällä, joskus yöllä, jos tuntuu, että tarvitsee. Ihan kuin meillä oli kotona. 

Mun mieheni on sanonut, että hän ei pidä itseään mikään kakkavaippaisänä, mutta se ei tarkoita, että hän ei ikinä vauvaansa hoitaisi. En usko siihen ollenkaan. 

ap

[/quote]

Arjen helpottajana, eli paljonko se hoitaja teillä olisi? Niinkuin teillä kotona,etkös halunnut itsellesi läheisemmät välit lapseesi kuin itselläsi on äitisi kanssa..

"Niin jumissa lapsen kanssa" niinkun se lapsen hoitaminen todella olisi jotain kaivostyötä luolassa josta tarvii jatkuvasti breikkiä.

Vierailija
387/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:44"]

Miten sinä nyt sitä vauvantekoa niin puolustat kun et vähän aika sitten halunnut mitään kersaa?

[/quote]

Kun päätös on tehty, niin tottakai haluan nostaa myönteisiä asioita esille ja ajatella vain hyviä puolia.

ap

[/quote]

Ei pitäis joutua. Kenelle sen vauvan teet ja mitä sillä oikein lunastat? 

Vierailija
388/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:46"]

No jos ap haluaa lapsia saada tulevaisuudessa, niin silloinhan ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kondomi. Mikä on siis ongelma?

[/quote]

Löytää mies joka tyytyy kortsupanoihin vakisuhteessa. Eli että koskaan ei tunnu paljon miltään. Pitää ottaa sitten sellainen kellä ei ole pahemmin valinnanvaraa. Seksi on aika suuri osa parisuhdetta ja kortsupanoista ei pidemmän päälle, vakisuhteessa nauti monikaan mies. Se alkaa vituttamaan ja paljasta tekee mieli kaiken aikaa.

[/quote]

Älä kirjoita tähän ketjuun enää. 

ap

Vierailija
389/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:32"]

Miten sinä nyt sitä vauvantekoa niin puolustat kun et vähän aika sitten halunnut mitään kersaa?

[/quote]

Kun päätös on tehty, niin tottakai haluan nostaa myönteisiä asioita esille ja ajatella vain hyviä puolia.

ap

[/quote]

[/quote]

Miehelleni, itselleni, perheillekin. En mä mitään lunasta. Onhan lasten hankkiminen ihan luonnollinen asia. Miksi se mun kohdallani olisi eri asia? 

ap

Vierailija
390/404 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 23:48"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Miehelleni, itselleni, perheillekin. En mä mitään lunasta. Onhan lasten hankkiminen ihan luonnollinen asia. Miksi se mun kohdallani olisi eri asia? 

ap

[/quote]

Yleensä vauvaa haluavat eivät selitä kuinka se ei muuta elämää. Kuinka on mahdollista harrastaa edelleen sponttaania seksiä kuten ennenkin. Kuinka joutuu olemaan ehkä jopa kuukausia pois töistä vauvan takia jne. Tai selitä että etsii jopa 2 hoitajaa vauvalle ettei vaan joudu itse koskaan luopumaan mistään mieliteosta vauvan takia. Eikä vauvasta haaveilijat yleensä väitä että aikuisen tarpeet on yhtä tärkeitä kuin vauvan tarpeet.

Minusta Murulle sopisi paremmin koira mitä vauva. Toki jos hän löytää vauvalle hyvän hoitajan se voi pelastaa tilanteen ainakin osin koska hoitaja voi toimia äidin korvikkeena. Toki se jälkensä jättää lapseen kuitenkin kuten Murustakin huomaamme...

Vierailija
391/404 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 23:48"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Yleensä vauvaa haluavat eivät selitä kuinka se ei muuta elämää. Kuinka on mahdollista harrastaa edelleen sponttaania seksiä kuten ennenkin. Kuinka joutuu olemaan ehkä jopa kuukausia pois töistä vauvan takia jne. Tai selitä että etsii jopa 2 hoitajaa vauvalle ettei vaan joudu itse koskaan luopumaan mistään mieliteosta vauvan takia. Eikä vauvasta haaveilijat yleensä väitä että aikuisen tarpeet on yhtä tärkeitä kuin vauvan tarpeet.

Minusta Murulle sopisi paremmin koira mitä vauva. Toki jos hän löytää vauvalle hyvän hoitajan se voi pelastaa tilanteen ainakin osin koska hoitaja voi toimia äidin korvikkeena. Toki se jälkensä jättää lapseen kuitenkin kuten Murustakin huomaamme...

[/quote]

Nimenomaan! Koiran vaihtaisin tosin kissaan, kissa ei vaadi niin paljon ihmistä lähelleen kuin koira. 

Vierailija
392/404 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Mutta älä sitten tule ulisemaan palstalle vuoden päästä kuinka ei ookaan kivaa. 

Vierailija
393/404 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru ei edes vastaa noihin pidempiin viesteihin, koska tietää niiden olevan totta. 

Vierailija
394/404 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:40"]

Annatko vauvan pois, niin kuin koiranpennun, jos se ei vastaa odotuksia?

[/quote]

No mitäpä luulet? Ei ihmisiä anneta pois. Koirajuttu ei ollut kovin kummallinen. Mun mieheni oli valinnut pennun (minulta kysymättä), jota olisi pitänyt käyttää näyttelyissä, enkä mä halunnut sitoutua siihen, koska se ei mua kiinnosta. Se oli miehen projekti, ei minun. Halusin luopua kyseisestä yksilöstä eikä uutta ole tullut. Hyvä niin, koska on parempi keskittyä yhteen vauvaan kerrallaan. 

ap

[/quote]Niin, koirasta on AIVAN liikaa vaivaa    :0

Vierailija
395/404 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahahahhaa, päivystävä "nanny" naapurissa joka tulee vaihtamaan kakkavaipat olis kova sana =)

Vierailija
396/404 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen työaikalainsäädännöllä ei kaksi hoitajaa riitä siihen, ettei kummankaan vanhemman tarvitsisi koskaan vaihtaa vaippoja. Kolmivuorotyö-systeemeissä ei edes kolme tyyppiä riitä, vaan vapaapäiviä kertyy ja tietysti lomiakin. 

Vierailija
397/404 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin väärin että tuuliviiri-muru joka ehtii vielä aborttiinkin kunhan huomaa ettei raskaus ollutkaan hänen juttunsa, pamahtaa paksuksi heti kun ehkäisy jätettiin pois =(

Vierailija
398/404 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja:

cunnilingus/fellaatio

naisen sormettaminen/dildottaminen (yhdistettynä nuolemiseen)

anaali

petting

runkkaus

italialainen/tissipano

itse miehenä valitsen vasta kaikkien noiden jälkeen vaginapanon jos ei saa ilman kortsua. jos saa paljaalla nussia tiukkaa pillua, se menee sitten ykköseks, jopa kakkosen ohi;)

Vierailija
399/404 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, vetele paljaalla ja anna vauvojen tulla.

Vierailija
400/404 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti muruhan on jo raskaana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi