Lue keskustelun säännöt.
Voi räkä, raskaana exälle
21.10.2013 |
Minä olen naimissa. Lasta on yritetty jo puoli vuotta. Toissa viikonloppuna sitten tapasin exän ravintolassa ja sehän johti pikapanoon hänen autossaan. Nyt sitten eilen illalla tuli se kaksi viivaa. Mutta ei mieheni alullepanosta vaan exän siemennyksestä. Ja jotta soppa on täydellinen, myös Ex:n avopuoliso on raskaana. Taidan olla vain hiljaa... Mitenköhän tästä selvitään.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:09"]
Miten toi veriryhmä kertoo muka isyyden. Jos minun veriryhmä on O+, miehen A+ ja lapsen veriryhmä O+. Kumoaako tämä jotenkin mieheni isyyden? Höpöjä puhutte.
Ap:lle onnea plussasta. Mutta jos sivuhypystä on vasta pari viikkoa, niin uskonpa että siitä ei tuo plussa tullut, vaan jostain aiemmasta "siemennyksestä".
[/quote]
Ei nyt ihan täysin höpöjä. Jos esim äiti ja aviomies ovat molemmat reesustekijöiltään negatiivisia ja vauva onkin positiivinen, niin jokuhan siinä mättää. Ja kaikki veriryhmäyhdistelmät eivät tuota kaikkia veriryhmiä, lisätietoja saat vaikka www.veripalvelu.fi. Mutta joo, ei veriryhmien perusteella automaattisesti kiinni jää.
Aikataulun perusteella tämä kuitenkin vaikuttaisi provolta...