Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi räkä, raskaana exälle

Vierailija
21.10.2013 |

Minä olen naimissa. Lasta on yritetty jo puoli vuotta. Toissa viikonloppuna sitten tapasin exän ravintolassa ja sehän johti pikapanoon hänen autossaan. Nyt sitten eilen illalla tuli se kaksi viivaa. Mutta ei mieheni alullepanosta vaan exän siemennyksestä. Ja jotta soppa on täydellinen, myös Ex:n avopuoliso on raskaana. Taidan olla vain hiljaa... Mitenköhän tästä selvitään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Terve.

Vierailija
2/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina varmaan kehittyy siten, että mies paljastaakin että hänelle on tehty vasektomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 16:57"]

Tarina varmaan kehittyy siten, että mies paljastaakin että hänelle on tehty vasektomia.

[/quote]Kiitos vinkistä, ens kerralla laitetaan niin.

Vierailija
4/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:09"]

Miten toi veriryhmä kertoo muka isyyden. Jos minun veriryhmä on O+, miehen A+ ja lapsen veriryhmä O+. Kumoaako tämä jotenkin mieheni isyyden? Höpöjä puhutte.

Ap:lle onnea plussasta. Mutta jos sivuhypystä on vasta pari viikkoa, niin uskonpa että siitä ei tuo plussa tullut, vaan jostain aiemmasta "siemennyksestä".

[/quote]

Jos siän olet O+ ja miehesi A+ ja lapsi on O+ niin lapsi ei ole miehesi. Lue se biologian kirja niin tiedät miksi.

Vierailija
5/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko eka lapsi sinulle?

Vierailija
6/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea exällesi, mieshän on varsinainen mahtisonni!

Vierailija
7/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin trollievoluutio käynnissä. Vielä vaatii hiomista seuraavaan versioon.

Vierailija
8/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus nyt heti, kaikille. Helpompi kertoa nyt, kun silloin kun tuleva lapsesi on aikuinen ja sinua kalvaa oma valehtelusi. Kerro heti. 

Vierailija
9/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voit olla hiljaa koska lapsella on oikeus tietää kuka on hänen oikea isänsä ja toki tämä ex tietää että jos panee niin voipi nainen tulla raskaaksi. Ja mistä tiedät kumpi on isä jos kerran olet nyxän kanssa yrittänyt lasta puoli vuotta niin tuskin olette selibaatissa viikkotolkulla???

Vierailija
10/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikene asiasta ikuisesti ja yritä myös itse unohtaa se. Jos molemmat miehet samaa ihonväriä, mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
11/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro totuutta, en kerro koskaan kenellekään. Tämä on nyt tässä, kerron miehelle "ilouutisen" kun tulee tunnin päästä töistä. Uskon pystyväni tämän kanssa elämään. Mutta exän unohdan. Onneksi ei törmätä aina edes kuukauteen. Se on julmaa tämä elämä, mutta se ei ole lapsen syy. Hän saa rakastavan hyvän isän.

aP

Vierailija
12/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis runsas viikko mennyt ja testi näyttää plussaa? Miksi teit raskaustestin? 

Mä olen niin vanha ja vanhanaikainen, että aloin testata vasta kun kuukautiset olivat selkeästi myöhässä ... Jos olisin joskus saanut päähäni panna jotakuta exää ravintolaillan päätteeksi hänen autossaan, olisin pikemminkin testauttanut sp-tauteja kuin raskautta. 

Et taida olla tosissasi. 

Vierailija
13/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on huono, ethän oikeasti voisi tietää kumpi on isä...

Vierailija
14/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos yhdynnästä on vasta viikko, niin kyllä lapsi nykyisen miehesi on. Taitaa kuitenkin olla näitä teinien tietämättömiä provoja.

Vierailija
15/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako apteekista sellaista testiä josta näkisi myös isän dna:n?

Vierailija
16/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä on mutta eihän se riitä että on rakastava "isä" koska elämä nyt vaan ei aina mene niin kuin paratiisissa ja ehkä exällä/suvussa on jotain sairauksia  jotka pitää tietää tai viimeistään koulussa bilsan tunnilla lapsi hoksaa että äiti on valehteleva huora kun veriryhmät ei sovikaan :(

Mutta jotkut nyt vaan välittää itsestään ja ei siinä miehelle ja lapselle valehtelu paljoa paina.

Vierailija
17/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinix provo. Kantsiis ehkä opiskella biologiaa muualtakin kuin Twilightista :D

Vierailija
18/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei ex ole mustaihoinen, selviäisi isyys tosi kätevästi.

Vierailija
19/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi veriryhmä kertoo muka isyyden. Jos minun veriryhmä on O+, miehen A+ ja lapsen veriryhmä O+. Kumoaako tämä jotenkin mieheni isyyden? Höpöjä puhutte.

Ap:lle onnea plussasta. Mutta jos sivuhypystä on vasta pari viikkoa, niin uskonpa että siitä ei tuo plussa tullut, vaan jostain aiemmasta "siemennyksestä".

Vierailija
20/21 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. On tavaton määrä lapsia, joiden isä on ihan joku muu kuin äidin laillisesti vihitty puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan