Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä eksän kanssa -harmittaa

Vierailija
20.10.2013 |

Olemme eronneet n. vuosi sitten pitkästä liitosta.

Sekaannuin harrastamaan seksiä tänään eksäni kanssa, vaikka hänen uusi kumppaninsa on raskaana. :(

Nyt kaduttaa...ja paha mieli, vaikka tuntui hyvältä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitää ottaa myös vastuu teoistasi ja kertoa miehen puolisolle. Et varmasti ole miehen ainut sivusuhde ja tuo nainen ansaitsee tietää totuuden heti. Asia tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
22/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, unohda koko juttu ja ole onnellinen ettei moinen k-pää äijä ole enää sun miehesi. Sä olet vapaa (?), exäsi ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs velvollisuus ap:llä on kertoa? Ap ei ole pettänyt muita kuin itsensä.

Vierailija
24/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerolle 13: mun exä kyllä harrasti mun kanssa seksiä vielä eromme jälkeen ja ollessaan jo naimisissa toisen kanssa, mutta ilmeisesti nykyinen tyttöystävä sen verran vakavampi, että ei sitä enää petä. t.nro 12

Vierailija
25/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sinuna vain onnellinen, että ko. mies on ex ja nykyisen naisensa huollettavana. Ymmärrän tunteitasi, mutta toisaalta saitpas todistettua että oli hyvä että erositte. Hyh mikä mies.

Vierailija
26/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta! Sen NYKYINEN on raskaana ja sää meet jakaan pilluas sille? Syytäkin hävetä! Tosin.. kaikki sympatiat ex-miehesi puolisollesi.. hän ei ansaitse eksääsi. Taidatte olla molemmat yhtä paskoja, joten taidatte olla toistenne arvoset. Eli ette minkään arvoset.

Vierailija
27/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat pippurit sylettää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä