Harrastin seksiä eksän kanssa -harmittaa
Olemme eronneet n. vuosi sitten pitkästä liitosta.
Sekaannuin harrastamaan seksiä tänään eksäni kanssa, vaikka hänen uusi kumppaninsa on raskaana. :(
Nyt kaduttaa...ja paha mieli, vaikka tuntui hyvältä.
Kommentit (27)
Äh, unohda koko juttu ja ole onnellinen ettei moinen k-pää äijä ole enää sun miehesi. Sä olet vapaa (?), exäsi ei.
Mikäs velvollisuus ap:llä on kertoa? Ap ei ole pettänyt muita kuin itsensä.
numerolle 13: mun exä kyllä harrasti mun kanssa seksiä vielä eromme jälkeen ja ollessaan jo naimisissa toisen kanssa, mutta ilmeisesti nykyinen tyttöystävä sen verran vakavampi, että ei sitä enää petä. t.nro 12
Minä olisin sinuna vain onnellinen, että ko. mies on ex ja nykyisen naisensa huollettavana. Ymmärrän tunteitasi, mutta toisaalta saitpas todistettua että oli hyvä että erositte. Hyh mikä mies.
Ei jumalauta! Sen NYKYINEN on raskaana ja sää meet jakaan pilluas sille? Syytäkin hävetä! Tosin.. kaikki sympatiat ex-miehesi puolisollesi.. hän ei ansaitse eksääsi. Taidatte olla molemmat yhtä paskoja, joten taidatte olla toistenne arvoset. Eli ette minkään arvoset.
Nyt sinun pitää ottaa myös vastuu teoistasi ja kertoa miehen puolisolle. Et varmasti ole miehen ainut sivusuhde ja tuo nainen ansaitsee tietää totuuden heti. Asia tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.